czwartek, 21 lutego 2013

[262] Stosik 2/2013 - na poprawę humoru

Witajcie Kochani!
Już na wstępie chciałabym Was ogromnie przeprosić za nieobecność na blogu i fanpejdżu. Moje ferie zimowe skończyły się 11 dni temu. Po powrocie do szkoły od razu zostaliśmy zasypani mnóstwem sprawdzianów, kartkówek i wszystkiego, co złe. Z każdym dniem ciągle ich przybywa - na jutro muszę być przygotowana do odpowiedzi ustnej z historii i polskiego, a uwierzcie mi, że przygotowanie się do historii to u mnie nie lada wyczyn. Fakt, iż wracam do domu około godziny 16 sprawia, że jestem zmęczona, senna i nie mam głowy do pisania recenzji. To takie moje usprawiedliwienie, chociaż wiem, że jest dużo osób, które również nie mają na nic czasu, a mimo to dodają regularnie posty na bloga. :C Dziś... na poprawę humoru i chwilowego zapomnienia od spraw szkolnych chciałabym zaprezentować wam dość mały, ale jakże bogaty treściowo stosik! <3


1. Giń - Hanna Winter - wygrana w konkursie u Szalonej Książkoholiczki !
2. Potem - Rosamund Lutopn - z biblioteki
3 Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie - Jess Rothenberg >recenzja<
4. Niezgodna - Veronica Roth
5. Spętani przez Bogów - Josephine Angelini


6. Lucian - Isabel Abedi
7. Cień Nocy - Andrea Cremer
8. Krwawy Fiolet - Dia Reeves

W chwili obecnej zaczytuję się w "Potem" - Lupton, a następnie mam zamiar wziąć się za "Luciana". Muszę Wam powiedzieć, że "Spętanych przez Bogów" na prawdę kocham - niesamowita książka! W ten weekend postaram się napisać dla was recenzję tego tytułu. A czy któryś tytuł Was zainteresował?

Zapraszam do polubienia:

facebook.com/KochaneKsiazki

54 komentarze:

  1. Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie bardzo chcę przeczytać i mieć, o czym chyba już zresztą sama wiesz. Bo wszyscy polecają, zachwalają więc nie mogłam inaczej.

    Cień nocy mam i myślę, że kiedyś w końcu powinnam ruszyć ją.

    Spętanych oczywiście kocham i właśnie zaczęłam czytać drugą część. Jestem ciekawa jak wypadnie pod względem jedynki.

    A inne jakoś nie bardzo mnie ciekawią. :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa "Giń" oraz "Potem", więc już nie mogę się doczekać, aż przeczytam Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik. Czekam na recenzje żeby przekonać się czy książki są warte przeczytania. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda !
    Masz świetnie zaopatrzoną bibliotekę choć już Ci to mówiłam :P
    Nie ma książki w Twoim stosie, której bym nie chciała przeczytać. Każda jest na mojej liście książek do przeczytania.
    "Luciana" miałam już na półce jednak musiałam oddać do biblioteki z powodu braku czasu :/
    Niestety nic z Twojego stosu nie czytałam, ale czekam na recenzje książek, żeby mieć rozeznanie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stos! Widzę, że niezłe pozycje masz w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh piękne nabytki! Wszystkie mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Potem" i "Luciana" chętnie bym przygarnęła. U mnie w bibliotekach ciężko je dostać. Będę czekała na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Spętani przez bogów' jest jedną z moich ulubionych książek. Jestem ciekawa twojej recenzji. 'Niezgodną' też czytałam i nawet była fajna.
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos! Czekam na recenzje i życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos!<3 Zabrałabym Ci "Niezgodną" i "Luciana".Miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. same interesujące tytuły :)
    czytałam "Giń", dobra książka, można przeczytać
    chętnie zabrałabym się za "Potem" i "Lucjana" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny stosik! "Po tamtej stronie ciebie i mnie" to GENIALNA książka, polecam!
    chętnie ukradłabym "Niezgodną" i "Luciana" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz nie pozostaje nic tylko zasiąść w fotelu i czytać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie wspaniałe książki *_*
    Zabrałabym "Spętanych przez bogów" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Niezgodną" czytałam i bardzo mi się podobała. "Spętanych..." chętnie poznałabym bliżej. "Cień Nocy" to lekka i przyjemna pozycja, miło spędziłam przy niej czas ;) "Lucian" i "Krwawy fiolet" mam w planach :))
    Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia w szkole oraz przyjemnego czytania tego stosu! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. czytałabym *o* gratuluję wygranej, też brałam udział ale mi się nie udało ;c czekam na recenzje ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania http://mojswiat-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam w planach "Luciana". A po przeczytaniu twojej recenzji - także "Po tamtej stronie Ciebie i Mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Cień Nocy" i ,,Lucian" to książki, które jak dla mnie były dość dobre, więc polecam i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam już napisać: "Skąd wytrzasnęłaś 'giń', kiedy to przypomniałam sobie, że wygrałaś je właśnie w moim konkursie! :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Spętanych przez bogów" mam już u siebie na półce- całe szczęście :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. no wiadomo, że ukradłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny stosik :) Miłej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie, Niezgodna, Lucian - to tytuły, które mnie interesują, mniej lub bardziej. "Spętani..." są boscy, ale wciąż nie mam szans przeczytać drugiego tomu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. "Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie" mam w planach.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę zwłaszcza "Potem" i "Po Tamtej Stronie Ciebie i Mnie". :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy stosik, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorąco polecam "Spętanych przez bogów" i "Krwawy fiolet", a na "Luciana" mam zamiar zapolować w bibliotece :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Skazany na śmierć - Rozważaj duszo, Chrystusowe rany... - Świetna książka, gorąco polecam: kliknij tutaj

    Wydawnictwo Sfinks

    OdpowiedzUsuń
  31. "Spętani..." bardzo mnie zaintrygowali. Chyba na nich zapoluję przy następnej wizycie w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetnie zaopatrzoną bibliotekę, czego zazdroszczę, bo u mnie nie ma takich nowości :D
    "Niezgodną" czytałam, jest świetna, ale nie powaliła mnie na kolana. "Spętanych...","Cienia Nocy" i "Luciana" jestem bardzo ciekawa :D O "Krwawym fiolecie" nie słyszałam, tytuł mnie zaintrygował, więc będę musiała trochę o nim poczytać :D

    http://recenzentka-carrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten "Lucian" i "Krwawy fiolet" mnie bardzo kuszą :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Stos ciekawy, ale obiecanej recenzji się nie doczekaliśmy :-D Wracaj tu natychmiast! :-P

    OdpowiedzUsuń
  35. No po co w ogóle coś pisać! -.- Rusz tyłek bo Ci go zaraz skopię!

    OdpowiedzUsuń
  36. No to się nazywa porządna poprawa humoru ;). Mi ostatnio w rękę wpadł autor Radosław Tadajewski. Polecam! Pisze lekkie kryminały :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, co jest? Czekamy i czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog :)
    zapraszam do mn http://szufladkawyobrazni.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, więc będzie mi miło jeśli poczytaz, może napiszesz jakiś komentarz, zaprosisz swoich znajomych do mn. z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam ,,Luciana,, znakomita książka. Szybko ją pochłonęłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście polecam "Niezgodną", "Luciana" i "Cień nocy" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Łoł, ciekawe pozycje Ci się trafiły ;3


    Pozdrawiam,
    Gosiek
    http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ,,Lucian" to świetna książka.:) Zakręci się łezka w oku.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niektóre są bardzo ciekawymi propozycjami, odwiedzę tylko sklep z whisky i wypożyczę kilka by móc sobie przy kominku poczytać na poprawę humoru. twoje propozycję są ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :)
    Zapraszam do nas :D
    http://vacuit-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. "Potem" czytałam i bardzo się z nią polubiłam :)

    Zapraszam Cię do udziału w zabawie : http://modliszkakulturalnie.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam książkę "Giń" moja siostra i tata czytali i bardzo im się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapraszam Cię serdecznie do akcji "Przeczytaj i podaj dalej" :)
    http://ryszawa.blogspot.com/2013/10/zachecam-do-zabawy-cheryl-strayed-dzika.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie tego typu książki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. "Luciana" polecam - naprawdę fajna :) I przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam tego typu książki :) Przeczytałam ,,Luciana". Jest to warta polecenia książka. Jest w niej przedstawiony świat jakiego nie znamy, intrygujący. Muszę się przyznać, że na końcu zakręciła mi się łezka w oku :)
    Zajrzyj w wolnej chwili
    http://sapphire-szafir.blogspot.com/
    Zamieszczam tam kolejne rozdziały mojej książki (może ci się spodoba)
    Pozdrawiam,
    Szafirowa

    OdpowiedzUsuń
  51. Oto książka, która zmieniła moje życie! http://wizjezaglady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam do zaoferowania program sprawdzający www.antyplagiat.net
    Jest to program przeznaczony na komputery z systemem Windows
    który umożliwia dokładne sprawdzanie różnego rodzaju tekstów czy nie zostały wykorzystane na innych stronach internetowych.

    Programem można sprawdzać dowolną ilość tekstów zarówno mogą to być artykuły, prace dyplomowe.


    Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxQZrZMU2U

    Sam skorzystałem i polecam w 100%!

    OdpowiedzUsuń