środa, 6 lutego 2013

[260] Zapowiedzi i nowości luty 2013

Zapowiedzi i nowości wydawnicze - luty 2013

06.02.2013 Gwiazd naszych wina - John Green [zapowiedź]
06.02.2013 Insygnia - S.J. Kincaid [zapowiedź]
06.02.2013 Tak blisko - Tammara Webber [zapowiedź]
06.02.2013 Bramy raju - Melissa De La Cruz [zapowiedź]
06.02.2013 Wilczy pakt - Melissa De La Cruz [zapowiedź]

07.02.2013 Normalne marzenia - Kiersten White [zapowiedź]
13.02.2013 Złota lilia - Richelle Mead [zapowiedź]
14.02.2013 Ślubowanie - Kimberly Derting [zapowiedź]
14.02.2013 Pocałunek Gwen Frost - Jennifer Estep [zapowiedź]
19.02.2013 Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins [zapowiedź]

***
Luty jest miesiącem z wieloma ciekawie zapowiadającymi się książkami. Powyżej przedstawiłam Wam kilka z nich. Moją szczególną uwagę przykuła książka "Gwiazd naszych wina", "Insygnia", "Tak blisko" oraz "Anna i pocałunek w Paryżu". Te książki szczególnie wzbudziły moją ciekawość i mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać prędzej czy później. Kilka tytułów to kontynuacje rozpoczętych serii. A czy Was coś zaciekawiło?

22 komentarze:

  1. Jestem ciekawa pocałunku frost. No i czekam na marzec, kiedy to wyjdzie moja książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na "Ślubowanie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa całego pierwszego rzędu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo ciekawych książek wychodzi w tym miesiącu, boję się o swoje oszczędności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazd naszych wina wydaje mi się najciekawsze, bo Błękitnokriwstych czytałam kiedyś i po 5 tomie dałam spokój... I nic więcej tu dla mnie nie ma niestety, a w brew pozorm uwielbiam fantasy i paranormal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Gwiazd naszych wina" bardzo mnie ciekawi. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo książek z wyżej wymienionych, również mnie interesuje i mam je na swojej liście "chcę przeczytać"

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać "Ślubowania", "Tak blisko" oraz "Anny i pocałunku w Paryżu"! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zapowiedzi *.* Teraz bd Ci słodziić i napiszę, że tylko ty potrafisz znaleźć tak wspaniałe zapowiedzi! :D A, teraz się ciesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bramy raju -na tę książkę wyczekują od dawna

    OdpowiedzUsuń
  11. ,,Insygnia'' i ,,Ślubowanie'' zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka książek wygląda ciekawie, ale nic za czym bym szalała i musiała koniecznie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach "Tak blisko" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to dobrze, że się w końcu kończy seria Melissy De La Cruz.
    Jennifer Estep - czytałam pierwszą część i była bardzo przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie najbardziej czekam na "Insygnię"! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jedynie "Insygnia" mnie zainteresowały i bardzo możliwe, że właśnie po tę książkę sięgnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam szczególnie na "Gwiazd naszych wina" oraz "Tak blisko...".

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na www.alkaria.net.pl
    Amatorska powieść fantasy o miłości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam Tak blisko Tammary Webber. Naprawdę świetna książka, bo w romansowym przebraniu przemycone zostały bardzo poważne treści dotyczące przemocy seksualnej. Ciekawa i mądra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne książki! Kilka z nich odhaczyłam, ale wiele chce jeszcze przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do zaoferowania program sprawdzający www.antyplagiat.net
    Jest to program przeznaczony na komputery z systemem Windows
    który umożliwia dokładne sprawdzanie różnego rodzaju tekstów czy nie zostały wykorzystane na innych stronach internetowych.

    Programem można sprawdzać dowolną ilość tekstów zarówno mogą to być artykuły, prace dyplomowe.


    Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxQZrZMU2U

    Sam skorzystałem i polecam w 100%!

    OdpowiedzUsuń