środa, 30 stycznia 2013

[258] Stosik 1/2013 + podsumowanie stycznia

Hej Misiaczki ! :*
Dziś przychodzę do Was z bardzo króciutkim podsumowaniem stycznia. Na prawdę nie mam pojęcia co się dzieje z tym czasem - dacie wiarę, że minął już miesiąc Nowego Roku? Jeszcze dwa miesiące i Święta Wielkanocne, trzy miesiące i testy gimnazjalne, pięć miesięcy i szesnaste urodziny - a ten czas tak nieubłaganie płynie.
Styczeń był dla mnie pod względem książkowym bardzo udany. Przeczytałam na prawdę świetne lektury, których recenzje już niedługo pojawią się na blogu. Dodatkowo odkryłam, że w Świnoujskiej  Bibliotece Publicznej znajdują się same skarby, których aż żal nie wypożyczyć. Dlatego też stosy, który pokażę Wam w dalszej części postu będą głownie biblioteczne. : ))

Przeczytane książki:
1. Anioł - Lee Weathherly, 398 str.
2. Świt demonów - William Hussey, 366 str.
3. Pocałunek anioła - Elizabeth Chandler, 224 str.
4. Skradziony obraz - P.D. Baccalario, A. Gatti, 177 str.
5. Bezimienna - Henri Magali, 336 str.
6. Kłamczuchy - Sara Shepard, 288 str.
7. Bez skazy - Sara Shepard, 312 str.
8. Dziewczyna, która chciała zbyt wiele - Jennifer Echols, 304 str.
9. Moje wielkie wampirze wesele - Kerrelyn Sparks, 352 str.
10. Bezduszna - Gail Carriger, 320 str.
11. Potęga miłości - Elizabeth Chandler, 216 str.

Łączna ilość stron przeczytana w styczniu: 3293 str.
Średnia ilość stron czytanych dziennie: 106 str.

1. Potęga miłości - Elizabeth Chandler / od wyd. Publicat
2. Demony.Pokusa - Lisa Desrochers / od wyd. Publicat
3. Bezduszna - Gail Carriger
4. Inne anioły - Lili St. Crow
5. Moje wielkie wampirze wesele - Kerrelyn Sparks
6. Blask runów - Joanne Harris
7. Dziewczyna, która chciała zbyt wiele - Jennifer Echols
8. Bez skazy - Sara Shepard
9. Doskonałe - Sara Shepard
10. Niewiarygodne - Sara Shepard
11. Krucha jak lód - Jodi Picoult
12. Drugie spojrzenie - Jodi Picoult

A wy ile książek przeczytaliście w styczniu? Jesteście zadowoleni z przeczytanych lektur? Zainteresowała Was któraś pozycja ze stosików?

Zapraszam również do polubienia Kochanych-Książek na Facebook'u.

http://www.facebook.com/KochaneKsiazki

37 komentarzy:

  1. Widzę, że masz dobrze wyposażoną bibliotekę. Ja jak zachodzę do swojej ostatnio to mam problem, bo albo już czytałam albo coś jest już wypożyczone. Zostały jeszcze dwa dni stycznia, a ty już się poddajesz z czytaniem książki do tego miesiąca? Ale i tak sporo przeczytałaś. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych wyników i super stosiku . Moje czytelnictwo w styczniu ze względu na sesję zaliczeniową i egzaminacyjną na studiach wygląda bardzo marnie zaledwie 3 tytuły. Tak więc zadowolona być nie mogę. Zainteresowała mnie pozycja nr 12 czyli"Drugie spojrzenie" Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę do twojej biblioteki, no! :c
    Miłej lektury! A, i zjadłaś jedną książkę PLL, na zdjęciu są trzy, a w opisie tylko dwie oO
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę trzech książeczek z serii Pretty Little Liars, u mnie w bibliotece niestety ich nie ma, a mam na razie tylko jeden tom w posiadaniu własnym.
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, gratuluję tylu przeczytanych książek!
    Ze stosiku gorąco polecam "Kruchą jak lód" - niesamowita książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytałam 10 książek, ale to wszystko dzięki temu, że miałam ferie. Luty nie będzie już chyba taki owocny! Pretty Little Liars muszę w końcu zakupić, bo tyle pozytywnych opini a ja jeszcze nie czytałam! -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Jodi Picoult zazdroszczę :) Ja jak narazie przeczytałam tylko 8 książek. Słaaaaaabiutko. Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na: ja-ksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem zadowolona ze swojego wyniku, a podsumowanie zamieszczę jutro:)
    Blask runów i Inne anioły wyglądają mi dość ciekawie... Drugi tytuł pomimo niekoniecznie bardzo pozytywnych opinii, jakie czytałam nadal mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W styczniu póki co przeczytałam 7 książek, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze jedną skończyć :) Wydaje mi się, że to dobry wynik, biorąc pod uwagę, że miałam bardzo mało czasu ze względu na naukę do matury :)
    Stosik jak zwykle godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uszczknęłabym trochę z tych Twoich stosów - szczególnie z tego drugiego;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny stosik! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" czeka na swoją kolej, bo też udało mi się wypożyczyć ją z biblioteki.
    Zapraszam do mnie: ksiazka-w-reku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkradłabym Pretty Little Liars. (:
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Inne anioły" już za mną. chętnie przeczytałabym "Demony" i "Kłamczuchy".

    ja w styczniu przeczytałam 7 książek : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w styczniu przeczytałam 10 książek

    ciekawsko.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stosy i wyniku w styczniu. Gratuluję, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik! :) Najchętniej zabrałabym się za książki Jodi Picoult, bo jeszcze nie miałam styczności z jej twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos, podkradłabym PLL i Bezduszną:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja bym Ci chyba wszystko zabrała. Nie ma jak dobrze zaopatrzona biblioteka. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny stosik, naprawadę zazdroszczę:) Gratuluje przeczytania takiej ilości książek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Demony czytała i szczerze nie polecam. Zazdrosszczę PLL oraz takiej biblioteki. :) Ja mam jedną w mojej miejscowości a drugą niedaleko ale i tak, nic ciekawego nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wyników i świetnej biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm ja przeczytała książek mało w tym miesiącu, cóż zadowolona nie jestem :D
    A z twojego stosiku czytałam "Inne Anioły" i w sumie jestem zadowolona :D chociaż w sumie mogłoby być troche więcej romantyzmu.. A cd reszty? Oj wszystkie książki bym ci ukradła *o* w szczególności trzy tomy PLL, u mnie tego nie ma, bd musiała e-booki ściągać zapewne ;c

    A cd miesiąca to masz racje szybko uciekł. Egzaminy ahh masakra. Ale w sumie chcę już kwiecień bo u nas nauczyciele wymyślają sb obowiązkowe kółka przed lekcjami i jak narazie jest mnóstwo nauki ;c

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mojswiat-ksiazek.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. miłego czytania, Gratukuę biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wyników, ja niestety nie mogę się takimi pochwalić. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz moją kochaną Jodi tutaj <3 Czytaj i pisz jak Ci się podobały, ja akurat tych nie znam, ale oczywiście w przyszłości przeczytam! Życzę miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję :) chyba zostanę tu na dłużej ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję podsumowania
    mnie czeka stworzenie własnego, ale to na początku lutego - jak zawsze z początkiem nowego miesiąca podsumowuję poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję ilości przeczytanych książek! ;)
    Stosiki wspaniałe, czekam na recenzje książek Picoult ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiele ciekawych tytułów za tobą i przed tobą :) pokrzepiające podsumowanie, miłego czytania ze stosu :) Inne anioły 3 części za mną pierwsza na blogu już zrecenzowana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że miałaś udany miesiąc :)) Gratuluję tylu przeczytanych książek! Ja swoich nigdy nie liczę, zatem nawet nie wiem, czy daleko, czy raczej blisko mi do Twoich wyników ;)
    Zdobycze świetne! Ostatnio nadrobiłam zaległości w serii PLL i już jestem po lekturze najnowszego tomu :) Z części na część jest coraz lepiej, ale 8 to już naj naj :D Jak przeczytasz, to sama się o tym przekonasz ;))

    P.S. A bibliotekę masz rzeczywiście świetnie wyposażoną! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wyników i życzę, aby kolejny miesiąc był jeszcze bardziej owocny!
    Stos fantastyczny. Zazdroszczę zwłaszcza "Bezdusznej", "Drugiego spojrzenia", "Dziewczyny, która chciała zbyt wiele" oraz serii PLL, której nie ma w mojej bibliotece, nad czym ubolewam... Czytałam jedynie "Kruchą jak lód", która została jedną z moich ulubionych powieści.
    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moją sytuację dotyczącą czytania książek znasz :) Sesja to niezbyt dobra koleżanka ;p
    Gratuluję wyniku jaki osiągnęłaś w styczniu !
    Tak, niestety minął już miesiąc,a jeszcze pamiętam jak był Sylwester i mówiłam, że za miesiąc sesja, a tu co: Już sesja ! :D
    A mówiłam, że Twoja biblioteka jest bardzo dobrze zaopatrzona to nie chciałaś mnie wcześniej słuchać. Oj nie ładnie :P

    Miłego czytania w ferie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w styczniu przeczytałam zdecydowanie mniej książek, niżbym sobie tego życzyła, ale za tydzień mam ferie, więc może lutym to nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bezduszna bardzo mi się podobała. Zawiera w sobie wszystko, co uwielbiam.
    "Demony. Pokusa" to dno dna, gorzej już być nie może.
    I chciałabym przeczytać coś wreszcie Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wynik i cudowny stos :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam w planach Joidi Piculit:)
    Zapraszam do mnie: tamgdzienieczekanikt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń