wtorek, 29 stycznia 2013

[257] Filmowo #4

Ta historia zdarzyła się naprawdę. Sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do pomocy i opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Zderzenie dwóch skrajnie różnych światów daje początek szeregowi niewiarygodnych przygód i przyjaźni, która czyni ich... nietykalnymi.

Moja opinia: Nietykalni to bardzo wyjątkowy film. Wzruszający, ale jednocześnie zabawny. Ukazuje prawdziwe życie, przyjaźń, rodzinę oraz życie ludzi z dwóch różnych środowisk. Bogaty, aczkolwiek sparaliżowany człowiek i młody chłopak, pochodzący z biednej rodziny. Różni ich tak wiele, ale są w stanie dla siebie zrobić wszystko. Myślę, że warto ujrzeć rodzącą się więź przyjaźni pomiędzy bohaterami. Nie brakuje tutaj luźnych wypowiedzi, które wywołują na twarzy uśmiech, jak również scen przywołujących łzy. Jest to magiczny, piękny i na pewno wart obejrzenia film! Polecam. Moja Ocena: 10/10


Przez lata kobiety wylewały łzy razem z Bridget Jones, zakochiwały się na zabój w Hugh Grancie i śmiały się, nawet kiedy w perspektywie czterech wesel pojawiał się pogrzeb. Teraz czas na film "Listy do M.", w którym pogubieni życiowo bohaterowie odkryją, że to, co ich spotkało, to właśnie miłość! W jeden, wyjątkowy dzień w roku, pięć kobiet i pięciu mężczyzn przekona się, że przed miłością i świętami nie da się uciec.

Moja opinia: Kiedy moja mama wróciłam z kina od razu oznajmiła, że ja również muszę wybrać się na "Listy do M." Na drugi dzień razem z koleżanką udałam się na seans. Po obejrzeniu całości byłam oczarowana! Po raz pierwszy polski film tak bardzo mi się spodobał. Niewątpliwie zasługą jest świetnie dobrana osada, niezastąpieni aktorzy jak Adamczyk, Karolak, Zielińska, czy chociażby znana wszystkim Beata Tyszkiewicz. Lekka i śmieszna historia, wprawia widzów w magiczny, świąteczny nastrój. Bardzo często do niego wracam, gdy potrzeba mi czegoś na poprawę humoru. Niewątpliwie jest to jedna z najlepszych polskich komedii! Warto ją obejrzeć, nie tylko przed świętami. Polecam gorąco! Moja ocena: 10/10

Potężny i bogaty potentat William Parish (Hopkins) wiedzie pełne wygód i uporządkowane życie do czasu pojawienia się w jego domu gościa - Śmierci (Pitt) z niezwykłą propozycją; opóźni nieuchronny koniec Billa, a w zamian ten będzie jego nauczycielem i przewodnikiem w niecodziennej wyprawie po życiu. Niewinny, tajemniczy, czasami zabawny Joe (Pitt) poznaje zatem świat Billa. Kiedy niespodziewanie nawet dla siebie samego, Joe zakochuje się w pięknej córce Billa doświadcza miłości z jej często bolesnymi przejawami chce zmienić zasady umowy. [więcej]

Moja opinia: Joe Black to bardzo ciepły i wzruszający film. Ukazuje tak na prawdę dwie historie - człowieka, który przed śmiercią chce ułożyć wszystkie sprawy, aby odejść bez niedokończonych wątków i śmierci w ludzkiej postaci, dla której życie, przyjaźń, miłość i wszystko dookoła jest nowe, nieznane. Czasami na mojej twarzy pojawiał się uśmiech kiedy to na przykład Joe po raz pierwszy czegoś doświadczał, jest to dokładnie tak jak z małym dzieckiem, które dopiero odkrywa świat. Szczególnie zauroczyło mnie zakończenie - bajeczne, smutne i piękne. Jest to film, którego nie sposób odpisać - trzeba go zobaczyć na własne oczy. Polecam gorąco wszystkim osobom mającym ochotę na ciekawą historię. Moja ocena: 9/10
.
Aleksowi (Ben Stiller) i Nancy (Drew Barrymore) do pełni szczęścia brakuje tylko jednej rzeczy: własnego mieszkania. Tak jest do czasu, gdy kupują pełen uroku, dwupoziomowy domek razem z mieszkającą na górze starszą lokatorką. Alex i Nancy liczą jednak na to, że ze względu na wiek i stan zdrowia pani Connelly, ta niedogodność będzie tymczasowa. Okazuje się jednak, że staruszka nie jest tak spokojna i miła, jak pierwotnie zakładali

Moja opinia: "Starsza Pani musi zniknąć' to dla mnie komedia życia! Oglądałam ją już dosłownie kilkanaście razy i za każdym czuję się tak, jakbym ten film widziała po raz pierwszy. Niezliczone wybuchy śmiechu, nagła poprawa humoru i świetne rozwiązanie na nudne popołudnie. Myślę, że nie muszę się tutaj zbytnio rozpisywać, ponieważ ten film jest jak najbardziej wart obejrzenia! Jeśli jeszcze go nie oglądaliście - to trzeba to jak najszybciej nadrobić. Szczerze zapewniam, że będziecie się przy nim świetnie bawić. Gorącooo polecam! Moja ocena: 10+/10

Opisy filmów zostały zaczerpnięte z: ekino.tv

14 komentarzy:

  1. Od dawna mam ochotę na "Listy do M." i ciągle nie mogę się do tego filmu zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokochałam ,,Nietykalni", a za resztę muszę się jeszcze zabrać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham STARSZA PANI MUSI ZNIKNĄĆ to mój ulubiony film komediowy, który rozmiesza mnie za każdym razem gdy go oglądam. W dodatku uwielbiam Stillera i prawie każdy film z nim jest udany.

    Z tych filmów oglądałam również LISTY DO M. które jakoś mi się nie spodobały, choć najgorsze nie były. Jakoś polskie filmy mnie nie zadowalają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio obejrzałam "Nietykalnych" i film ten zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Obaj aktory grający głównych bohaterów wypadli w swoich rolach fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu dodałaś! :*
    "Listy do M." oglądałam, ale jakoś tak bardzo to mi się nie podobały, za to "Starsza pani musi zniknąć" muszę koniecznie obejrzeć z najbliższym czasie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. "Nietykalni" po prostu trzeba obejrzeć. Niesamowity film. "Listy do M" oglądałam i jak na polski film wyszedł całkiem fajnie. Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na: ja-ksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Listy do M. też bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jakoś za "Listami do M." nie przepadam. Zresztą, chyba nawet nie mogę tak powiedzieć, bo do końca nie obejrzałam...
    Za to w planach mam "Nietykalnych", bo jesteś już kolejną zachwyconą osobą. Więc trzeba sprawdzić co jest w tych książkach takiego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam wszytskie filmy o których napisałaś. Uwielbiam Listy do M. naprawdę dobry polski film :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmy "Listy do M." i "Starsza pani musi zniknąć" oglądałam. Pozostałe - jeszcze przede mną. (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę zobaczyć "Starsza pani musi zniknąć" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy film chciałabym zobaczyć, a ostatni uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam jedynie "Listy do M". Niestety brakuje mi czasu na oglądanie filmów. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam wszystkie prócz Nietykalnych, co niedługo nadrobię.
    Pozdrawiam
    i zapraszam na http://coccinellegrande.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń