piątek, 11 stycznia 2013

[253] Top10 Ulubione serie książkowe

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.Dziś przyszła pora na... Dziesięć ulubionych serii książkowych!

B
ardzo lubię czytać książkowe serie i często takowe rozpoczynam. Większość, które udało mi się poznać mnie zachwyciły, dlatego postanowiłam pokazać Wam dziesięć moich ulubionych.


Moje typy: Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Akademia Wampirów, Trylogia Czasu, Nocna Łowczyni, Seria Owocowa, Kroniki Archeo, Żelazny Dwór, Trylogia Moorehawke, Upadli

Dlaczego właśnie te serie? 
To bardzo proste. Każda z tych serii zapadła mi głęboko w pamięć ze względu na swoją wyjątkowość. Przedstawione cykle są na prawdę rewelacyjne i nie bez przyczyny nazywam je ulubionymi. Niestety nie wszystkie serie udało mi się przeczytać w całości, kilka z nich mam rozpoczęte. Moim zamiarem jest dokończyć wszystkie jeszcze w tym roku. A czy wam któraś z tych się podobała?

Jakie są Wasze ulubione serie książkowe? 

27 komentarzy:

  1. Seria Harry Potter najlepsza! Bardzo chętnie chcę zacząć książkę "Czerwień rubinu"

    OdpowiedzUsuń
  2. Harrego ja także bardzo lubię. To niezwykła historia.
    Igrzyska śmierci także przypadły mi do gustu.
    Akademia wampirów to dobre czytadło dla młodzieży choć wolę inne dzieła tej autorki.
    "Trylogii czasu" przeczytałam część pierwszą i nie wiem czy będę kontynuować. Dla mnie to kolejny romans bez głębszej treści z pustymi bohaterami, pompatycznymi dialogami, napisany fatalnym stylem.
    Książki Frost także trafiły w mój gust, choć nie przemawia do mnie jej poczucie humoru.
    A Upadli są po prostu nudni i mdli. Książki tej pisarki są strasznie rozwleczone.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja potwierdzam:
    "Harry Potter"
    "Akademia Wampirów"
    "Seria owocowa"
    reszty jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ranking. Ja w swoim umieściłabym teraz Heksalogię o Wiedźmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Harry to niekwestionowany numer jeden, Igrzyska Śmierci też niezłe, ale szału związanego z Trylogią Czasu chyba nigdy nie zrozumiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry jest moim numerem jeden i nie sądzę, że kiedykolwiek to sie zmieni:) Zgadzam sie też co do Igrzysk fenomenalna trylogia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trylogię Czasu czytałam i bardzo mi się podobała. Jeżeli chodzi o Kroniki Archeo to nie czytałam wszystkich części, ale dwie mam za sobą. Z twojego rankingu znam jeszcze "Igrzyska śmierci", ale niestety za mną tylko pierwsza część.
    Zapraszam do mnie: ksiazka-w-reku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ,,Harry Potter", ,,Igrzyska Śmierci" i ,,Upadli" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam większość, więc mogę się zgodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się zastanawiam nad przeczytaniem "Trylogii Czasu" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz się nad czym zastanawiać, bo z tą trylogią TRZEBA się zapoznać *.*

      Usuń
  11. igrzyska śmierci są fantasyuczne wszystkie części

    OdpowiedzUsuń
  12. nominowałam Cię do liebster blog: forenovel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry i Igrzyska również uwielbiam ♥ A resztę koniecznie muszę poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodziłabym się z większością wybranych przez ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trylogia Igrzyska Śmierci i cykl o Harrym Potterze to na pewno jedne z najlepszych książek dla młodzieży obecnie. Brakuje mi w Twoim zestawieniu nieco więcej fantastyki xD

    OdpowiedzUsuń
  16. W większości moje typy pokrywają się z Twoimi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia i Harry ♥ + mam w planach Igrzyska :)

      Usuń
  17. Harrego do tej pory nie skończyłam, Upadłych mam w planach. I chyba nie mam ulubionej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam serię Ricka Riordana: Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy :) Wręcz kocham te książki :) Obecnie czytam "Igrzyska śmierci", a "Upadłych" mam w planach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Igrzyska... za mną, Upadli w trakcie, a reszta przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Harry'ego Pottera i Igrzyska uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Igrzyska <3 Harry'ego też lubię :) Reszty nie miałam przyjemności poznać (oprócz Trylogii Czasu, ale przeczytałam dopiero pierwszą część, dlatego jeszcze nie wiem, co sądzić o całości ^^).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam "Igrzyska śmierci" i "Felix , Net i Nika i gang niewidzialnych ludzi". Jest to pierwszy tom. Seria opowiada o polskich gimnazjalistach.
    P.S. Zapraszam na mojego bloga o książkach
    http://ciekawy-kajecik-czytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Harry Potter jest u mnie niekwestionowanym numerem jeden, ale seria kroniki archeo również zawładnęła moim sercem.
    Felixa, Neta i Nikę uwielbiam.
    Moje zainteresowanie przyciągnęła także seria Zwiadowcy i Drużyna Johna Flanagana.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Harry Potter" i "Igrzyska śmierci" zdecydowanie najlepsze. Ogólnie najbardziej lubię czytać kryminały, ale te serie książek polubi każdy niezależnie od gatunku, który czyta najchętniej :)
    Też prowadzę bloga o książkach, w wolnym czasie zajrzyj: http://klamczuchyoceniaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń