poniedziałek, 31 grudnia 2012

[248] Podsumowanie roku 2012!

Witajcie! 
Dziś ostatni dzień roku 2012. Nadal nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał. Z racji tego postanowiłam podsumować kilka kwestii i napisać wam moje blogowe postanowienia. Mam nadzieję, że od jutra już zacznę wcielać je w życie i uda mi się wywiązać ze wszystkiego, co sobie zaplanowałam.

Początek tego roku na moim blogu bardzo szybko się rozkręcał. Z każdym kolejnym miesiącem czytałam coraz to więcej książek i recenzji na blogu również nie brakowało. Jednak pod koniec tegorocznych wakacji coś zaczęło się psuć. Wybiłam się z tego rytmu systematycznego dodawania postów i coraz trudniej było mi znów do tego powrócić. Ostatnie miesiące nie były najlepszymi, ale mam szczerą nadzieję, że od nowego roku uda mi się to nadrobić i zmienić.
Statystyka:
Liczba książek przeczytanych w ciągu całego roku: 130 ---> KLIK
Liczba postów opublikowanych w ciągu roku: 119
Liczba wyświetleń bloga od początku jego istnienia: 60,815
Liczba komentarzy od początku istnienia bloga: 3517

Postanowienia Noworoczne: 
-Postaram się regularnie dodawać posty z cyklu #Filmowo
-Powrócę do umieszczania na blogu comiesięcznych zapowiedzi i nowości
-Zrobię nową zakładkę z listą przeczytanych przeze mnie lektur wraz z ich liczbą stron.
-Będę dodawała etykiety z nazwiskami by ułatwić Wam poszukiwania recenzji na moim blogu.
-Zacznę systematyczne uzupełnianie luk na blogu
-Będę dodawała minimum 4 recenzje w miesiącu

Tym samym kończę moje skromne podsumowanie i życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku!

20 komentarzy:

  1. Tobie też wszystkiego najlepszego w nowym roku i gratuluję przeczytania tylu pozycji.:D Oczywiście w następnym roku ma być jeszcze lepiej! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak świetnego wyniku i życzę co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie - etykiety! Tego mi tutaj brakuje! :D
    Ja właśnie się męczę ze swoim blogiem, ale zaraz powinnam dodać w końcu to podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z niecierpliwością wyczekuję Twojego Posta! :3

      Usuń
  5. Imponujące statystyki... moje prezentują się nieco gorzej ;-) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcia się ogarnęła :D Albo nie, Olka :> W każdym bądź razie ja nie wiem jak przeczytałaś 130 książek, to prawie o połowę więcej niż ja. Gratuluję :* I życzę żebyś wszystko zrobiła co tu napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne postanowienia:) oby udało się je zrealizować, bo u mnie to niestety różni bywa. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co blog, to jeszcze bardziej powalająca liczba przeczytanych książek. Jak Ty to robisz? ;) Ja w życiu nie znalazłabym tyle czasu na czytanie, chociaż bardzo lubię posiedzieć sobie z książką w ręce. Anyway, serdecznie Ci gratuluję i życzę pomyślnego roku 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci żeby udało się Tobie wytrwać w postanowieniach noworocznych oraz Szczęśliwego Nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, oczywiście gratuluję takich statystyk i podziwiam jak dużo przeczytałaś książek.
    Myślę, że w następny roku statystyki będą wyglądały jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyniki. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie mam nadzieję, że spełnisz swoje postanowienia, życzę powodzenia! :)
    Wieczorem będzie u mnie nowa notka, zapraszam ;-) http://universallywriting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. E-e , mam jeszcze jedno postanowienie dla Cb :P Masz pisać do swojej kochanej i skromnej Tris częściej, a nie ze się ukrywasz na nie przeszkadzać wredziolu mały ! i mam nadzieję, że spełnisz te postanowienia... włącznie z tym co Ci podpowiedziałam ^^

    uu.. u siebie też by trzeba coś napisać... hm hm się postara xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, podpisuję się pod Tris, przecież ty na tym nie przeszkadzać siedzisz od wakacji (pomińmy, że teraz ja nie mam dostępu do gg, przecież to też za chwilę się zmieni;)).
      Tak jeszcze ze spraw "technicznych" (uwaga, staję się ekspertem"): weź jeszcze zrób to takie okienko wiesz... no takie "szukaj", że ja wpisuję i mi się wyświetla. Bo ja zwariuję z tym twoim archiwum!

      A, w ramach nieobecności na gg, napisałam Ci maila z BWS (bardzo ważna sprawa). I teraz uwaga: zaglądasz do poczty, dziwisz się, że to mail ode mnie, czytasz go i odpisujesz czy Ci się podoba (plus oczywiście wszystko co tam jest napisane trzeba zrobić).
      Szczęśliwego Nowego Roku (i łatwego przyrodniczego na egzaminiexd)

      Usuń
  14. świetne wyniki moja droga! oby tak dalej :D
    życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku
    żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia oraz żebyś dała radę wypełnić wszelkie noworoczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyniki! Trzymam kciuki za postanowienia! :) Oby nadchodzący rok był jeszcze lepszy. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, w końcu ktoś kto przeczytał więcej książek niż ja :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, super wyniki!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wyniki!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń