niedziela, 11 listopada 2012

[241] Liebster Blog

 Zasady zabawy

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Do zabawy nominowała mnie Justilla oraz Tristezza, za co serdecznie dziękuję ^^

Pytania od Justilli:
1.  Skąd wzięła się nazwa twojego bloga?
- Prawdę mówiąc nie ma na to pytanie jednej i konkretnej odpowiedzi, ponieważ nazwa powstała zupełnie przypadkowo. Szukałam jakiegoś krótkiego i zwięzłego sformułowania.
2. Trzy cele, które zamierzasz zrealizować do końca tego roku?
- Na pewno zrecenzować wszystkie przeczytane przeze mnie książki w ostatnim czasie. Przeczytałam przez ostatnie trzy miesiące jakieś 30 książek, ale jakoś nie mogę znaleźć czasu na ich omówienie. Kolejną rzeczą będzie
3. Gadżet, bez którego nie ruszysz się z domu? 
- Oczywiście, że telefon.. :)
4. Co ostatnio kopiowałaś/eś? Innymi słowy, kliknij po prostu CTRL + V. 
- Właśnie skopiowałam Twoje pytanie, także ponowne wciskanie tych dwóch klawiszy da taki efekt jak widać nad odpowiedzią!
5. Tytuł książki, która leży najbliżej ciebie?
-  "Żelazny Król"- Julie Kagawa Przy okazji dopowiem, że właśnie kończę tę książkę i jestem nią na prawdę zauroczona. Świetna jednym słowem!
6. Ulubiony gatunek literacki?
- Na pewno fantasy. Szczególnie uwielbiam paranormale :) Choć na drugim miejscu od razu stoją powieści obyczajowe. 
7. Gdybyś mogła/mógł zmienić się w zwierzę, jakie by ono było?
- Myślę, że chciałabym być domowy kotem, którego od 11 dni sama posiadam w domu ^^ Patrząc na moją niunię sama chciałabym tak cały dzień spać, wylegiwać się na łóżku, bawić, jeść i nic więcej. A dodatkowo mieć wspaniałych właścicieli :D (Zdjęcie mojej kotki znajdziecie na końcu posta)
8. Miejsce, w którym najchętniej byś zamieszkał/a to: centrum dużego miasta, małe senne miasteczko, wioska czy najlepiej bezludna wyspa (ew. środek lasu jak na nasze warunki)?
- Jeszcze pół roku temu mieszkałam na osiedlu, które dookoła było otoczone lasami, jeziorem i rzeką. Cisza i spokój - można odpocząć. Teraz mieszkam w samym centrum miasta i jakoś szczególnie nie narzekam. Chyba jestem osobą, która lubi mieć wszystko pod ręką (sklepy itp,) i na dodatek żyć w środowisku gdzie nikt nikogo praktycznie nie zna.
9. Plecak czy torebka/torba na ramię?
- Chodząc do szkoły oczywiście wybieram plecak, ponieważ jest najwygodniejszy i zmieści w sobie o wiele więcej niż torebka. Ale nie patrząc pod kątem noszenia szkolnych podręczników wybieram torbę na ramię, które uwielbiam :)
10. Ulubiona liczba?
- 13, dla niektórych pechowa, a dla mnie szczęśliwa. Urodziłam się 13 w piątek i jakoś ta liczba jest moją ulubioną - tak po prostu.
11. Co o sobie myślisz?
- Myślę, że jestem osobą miłą, której łatwo i przyjemnie jest nawiązywać nowe kontakty z ludźmi. Dodatkowo uważam się za dziewczynę spokojną i rozważną. Mówię często wszystko co myślę bez zastanowienia, a potem chń"ciałabym cofnąć wypowiedziane słowa. Pracuję nad sobą,.. : )

Pytania od Tris: 
1. Ulubiony gatunek literacki?
- odp. znajduje się wyżej w pytaniu nr. 6
2. Ulubiony czarny charakter? Dlaczego?
- Prawdę mówiąc nie mam takiego..
3. Lubisz ekranizacje książek?
- Lubię, nie wszystkie ale lubię. Szczególnie podobały mi się "Jeden dzień", "Pamiętnik" oraz "Marley i Ja".
4. Oceniasz książkę po okładce?
- Oj tak..wiem, że nie powinnam ale często wybieram daną książkę tylko i wyłączenie patrząc na okładkę. Jakoś jeszcze się nie zawiodłam. Według mnie jeśli okładka mi się podoba, to cała książka również będzie.
5. Ulubiony bohater (który jest zwierzęciem xd)?
- Właśnie czytam "Żelaznego Króla" i występuje tam kot, którego polubiłam. Wydaje mi się, że to on może być tym bohaterem.
6. Wolisz komedie czy dramaty?
- Lubię oba gatunki połączone. Ale gdybym musiała wybierać to komedie, które często poprawiają mi nastrój.
 7. Jakie oglądasz seriale?
- Gossip Girl (Plotkara) oraz Pretty Little Liars :)
8. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
- Ponieważ przeczytałam fantastyczną książkę i koniecznie chciałam podzielić się z kimś wrażeniami. Pierwszego bloga z recenzjami założyłam w 2009r i wtedy jeszcze nie było dużo takich blogów.
9. Dużo jesz? Ulubione danie?
- Oj jem dużo, jem :D Ale co to za życie bez jedzenia?  Ulubione danie - pierogi ruskie mojej mamy ^^
10. CZY LUBISZ KISIEL?
- Uwielbiam... szczególnie Słodkie Chwile.. mmmm <3
11. Umiesz układać kostkę rubika?
- Niestety nie..dużo razy próbowałam ale nigdy mi się nie udało ^^ Po dziesięciu minut kręcenia rzucałam w kąt xd Ale oglądając w Mam Talent Maskova jestem zaszokowana! Od razu mowię, że moim zdaniem on ma prawdziwy talent.. ułożyć KOSTKĘ RUBIKA Z ZAMKNIĘTYMI OCZAMI? szok.. o.o

To tyle na dzisiaj..
Być może jutro dodam recenzje "Wędrówki przez słońce" :)

I tak jak obiecałam moja kotka Lila, która ma dwa miesiące :D

Już na sam koniec chciałabym się Wam pochwalić, że gips z mojej ręki znikł! Ortopeda stwierdził, że wszystko się ladnie zrosło i można zdjąć. Ah..jak wspaniale się czuję mogąc klikać w klawiaturę wszystkimi paluszkami ^^
Pozdrawiam
Ola123

5 komentarzy:

  1. Cudny kotek :) Od jakiegoś czasu zamierzam sięgnąć po "Żelaznego króla", więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kisiel jest najlepszy, zawsze i wszędzie <3

    A co do Maskova, to on naprawdę jest genialny, wczoraj oglądałam i nie mogłam uwierzyć w to co widzę oO

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, kisiel rządzi!:)
    Słodziutki kotek:)

    OdpowiedzUsuń