czwartek, 27 września 2012

[236] Ulubione Czytadła Oli + Informacje!

Witajcie! 

Zostałam wytypowana przez Cassiel do kolejnej zabawy, która polega na wypisaniu 10 ulubionych czytadeł, do których często wracamy oraz przy których można odprężyć się i odpocząć.

1) Igrzyska Śmierci - S. Collins - Przeczytałam do tej pory 2 części i szalenie mi się one podobały. Mam nadzieję, że ostatnia będzie równie znakomita, dlatego mam zamiar w najbliższym czasie ją zakupić.
2) Nocna Łowczyni - J.Frost - Całą serie kocham! Przeczytałam wszystkie trzy części wydane przez wyd. mag i muszę przyznać, że wszystkie są równie dobre.
3) Akademia Wampirów - R.Mead - Kolejna wspaniała seria, którą mogę czytać bez końca. Bohaterowie, akcja i nastrój to rzeczy, które w tym cyklu są nieziemskie.
4) Harry Potter - J.K. Rowling - Myślę, że przy tym tytule nie trzeba stawiać dodatkowego komentarza. Świetne książki, które można czytać o każdej porze dnia i nocy.
5) Rok w Poziomce, Nadzieja - K.Michalak - Moje ukochane książki polskiej pisarki, która ma ogromny talent i za każdym razem stwarza ciepłe, lekkie i sympatyczne lektury, które pochłaniam w jeden wieczór.
6) Czerwień Rubinu - K.Gier - Ogromnie żałuję, że przeczytałam dotąd tylko pierwszą część bo jest to na prawdę znakomita powieść. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zetknę się z kolejnymi dwoma tomami.
7) Upadli - L.Kate - Świetny cykl, który podbił moje serce, dzięki dobrze napisanej historii o prawdziwej i pięknej miłości.
8) Złodziej Pioruna - R. Riordan - Cudna książka, gdzie znajdziemy dowcip, humor, przygody i ciekawych bohaterów. Uwielbiam historię Percy'ego, dlatego na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę.
9) N. Sparks - Autor, który swoimi powieściami zdobył niezliczoną ilość fanów na całym świecie. Historie przez niego pisane są takie prawdziwe, życiowe i piękne. Uwielbiam jego twórczość i samą przyjemnością jest zapoznawanie się z jego kolejnymi dziełami.
10) Rozmaite romanse i powieści obyczajowe wydawane przez Mirę. Ciężko wymienić jeden czy dwa tytuły, bo to wydawnictwo ma na prawdę ogrom świetnych książek, które po części poznałam.

Jestem świadoma, że dwa ostatnie podpunkty to nie dokładne tytuły, ale ciężko było mi zmieścić wszystko w tylko 10 punktach. Serdecznie dziękuję kochanej Cassiel za wytypowanie mnie! :* A teraz chciałabym zaprosić inne osoby do tej zabawy, a mianowicie Angelę, Karolkę, Mery, Jarkę oraz wszystkie pozostałe osoby, które mają na to ochotę! 

Garść Informacji

Na początku chciałabym wszystkich ogromnie przeprosić, za moją nieobecność w blogowym świecie, która trwała ponad miesiąc. Najpierw zaczęło się od problemów z komputerem, następnie górę wzięło lenistwo, a po krótkim czasie rozpoczęła się szkoła. 3 Gim. - niby nic, a jednak dla mnie to podwójnie ważny czas, gdyż rozpoczęłam naukę w nowym mieście, nowej szkole, nowej klasie z nowymi znajomymi i nauczycielami. Pierwsze dwa tygodnie polegały na oswajaniu się z otoczeniem. Minął zaledwie miesiąc nauki, a za mną już 11 kartkówek i 2 diagnozy, dlatego widać, że już na samym początku trzeba wziąć się ostro do pracy. To na tyle mojego użalania się, a teraz chciałabym powiedzieć, że z powrotem wracam z nowymi siłami i weną, która niespodziewanie wróciła do mnie. Myślałam, że po takiej przerwie nie będę mogła nic z siebie wydusić a tu proszę niespodzianka! Zaczęłam pisać pewnego dnia recenzję, a słowa i zdania same zaczęły płynąć. Mam nadzieję, że taki stan utrzyma się dłużej i będę mogła po nadrabiać zaległości. Oczywiście już zaczęłam czytać wasze blogi, jednak przez ten czas dużo mnie ominęło, a teraz chcę nadrobić zaległości.

Na razie to tyle!
Dziękuję i Pozdrawiam
Ola123

14 komentarzy:

  1. Eh, jakby nie było - trzecia gimnazjum to było coś! Ja chcę tam z powrotem!

    A co do książek... hm... ja to chyba chętnie wróciłabym do Riordana, Gier, Clare... a reszta? Się zobaczy! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista - większość znam :D
    I cieszę się, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista bardzo ciekawa :) Podziwiam, że przy takim natłoku zajęć udaje Ci się znaleźć czas na powrót :) to oczywiście ogromny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre znam, inne nie, ale chyba najgorzej odczuwam nieznajomość Percy'ego. Muszę go wreszcie poznać, bo się w końcu jakichś kompleksów nabawię...
    Poza tym, no wreszcie jesteś! Cieszę się:*
    I dziękuję za nominację, jednak jakiś czas temu (gdy Ty byłaś zawalona kartkówkami, a nawet jeszcze wcześniej) brałam udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zestawienie :)
    a w szkole wszystko się z czasem ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie tytuły kojarzę, ale te, które znam, zdecydowanie kojarzą mi się z lekkimi. Nie poleciłabym tylko pani Michalak, bo niestety nie przepadam za jej twórczością.

    Widzę, że masz teraz sporo na głowie - też w tym roku zmieniam miasto i otoczenie, więc wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem w 3 klasie gimnazjum i wiem, co czujesz... Niby dopiero wrzesień 9 mamy sporo czasu, ale nauczyciele już zaczęli cisnąć, a ja nie potrafię przestać myśleć o nadchodzących egzaminach i wyborze szkoły.. Co do książek, czytałam trylogię wykreowaną przez Suzanne Collins, a mam w planach całą trylogię czasu autorstwa Pani Gier. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym przeczytać Igrzyska Śmierci

    OdpowiedzUsuń
  9. 1-4, 6 i 7- całkowicie się zgadzam! :] Fajnie, że wzięłaś udział! Po inne muszę sięgnąć skoro tak je lubisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam wszystkie wymienione przez Ciebie pozycje i mogę się pod nimi podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że wróciłaś :D
    A bez Harrego Pottera nie byłoby tego rankingu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. "Igrzyska Śmierci" oraz książki pani Michalak mam zamiar przeczytać. Na razie mam za sobą tylko jedną książkę Sparksa, ale na pewno sięgnę po więcej. Zgadzam się co do powieści obyczajowych wydawanych przez Mirę - czyta się je błyskawicznie, bardzo wciągają. :)

    OdpowiedzUsuń