poniedziałek, 23 lipca 2012

[228] Stos 12/2012 - Wakacyjny!

Witajcie!
Zdjęcie pokazane wyżej prezentuje moje wakacyjne nabytki. Prawdę mówiąc byłam zdziwiona kiedy wyciągając kolejne książki uzbierała mi się wysoka wieża. Z tego powodu mój stos musiałam rozdzielić na trzy odrębne stosiki. Kiedy pod koniec zaczęłam wszystko kalkulować wyszło, że od 29.06 na moich półkach pojawiły się 22 książki. W tym 21 zawdzięczam wydawnictwom, które na prawdę zasypują mnie nowościami.
Przechodząc do rzeczy: 
Od góry:
1. Wybranka Bogów #1 - P.C Cast - od wydawnictwa Mira
2. Wybranka Bogów #2 - PC. Cast - od wydawnictwa Mira
3. Zielone jabłuszko - Izabela Sowa - od wydawnictwa Nasza Księgarnia
4. Ucieczka znad rozlewiska - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - od wydawnictwa Nasza Księgarnia
5. W otchłani - Beth Revis - od Grupy Wydawniczej Publicat
6. Zatruty Tron - Celine Kiernan - od Grupy Wydawniczej Publicat
7. Bogini Oceanu - P.C Cast - od Grupy Wydawniczej Publicat.

8. Uwierz Lucy - Tamsyn Murray - od księgarni Matras
9. Niepamięć - Jolanta Kosowska - od autorki! Dziękuję!
10. Nadciąga Burza - Robin Bridges - od wydawnictwa Fabryka Słów
11. Dziewczyna ze śniegiem we włosach - Ninni Schulman - od wydawnictwa Amber
12. Eve - Anne Carey - od wydawnictwa Amber
13. Serce Suriela - Agnieszka Wojdowicz - od autorki! Dziękuję!
14. Nevermore Kruk - KellY Creagh - z wymianki

15. Ostrożnie z marzeniami - Maja Kotarska - od wydawnictwa Prószyński i S-ka
16. Wieczór Panieński - Izabela Pietrzyk - od wydawnictwa Prószyński i S-ka
17. Prawdziwe Morderstwa - Charlaine Harris - od wydawnictwa Replika
18. Podwodny Świat - Kat Falls - od księgarni Merlin - recenzja
19. Marzenia z gwiezdnego pyłu - Lynn Kurland -od wydawnictwa Bis
20. Łukasz i kostur Czarownicy - Piotr Patykiewicz - od wydawnictwa Bis - recenzja
21. Błękitna Gwiazda - Juliette Benzoni - od wydawnictwa Bis
22. Coolman i ja - Bertram & Schulmeyer - od wydawnictwa Dreams

Moja chwiejąca się wieża:

Jak Wam mijają wakacje? (Ci którzy je mają lub też nie)
Słońce świeci? Bo akurat u mnie to z pogodą różnie. Jako, że mieszkam nad samym morzem to pogoda jest bardzo zmienna.
Dużo czytacie w wakacje?
Ja muszę przyznać, że na początku wakacji załapałam lenia i przez cały tydzień nic mi się nie chciało. Jednak od tamtego czasu dużo się zmieniło i teraz 3/4 doby poświęcam książkom. Czytanie idzie mi bardzo dobrze, jednak wena, która mi tyle towarzyszyła postanowiła odpocząć i wyjechać na wakacje. I właśnie dlatego na moim blogu coraz rzadziej są recenzje...
Po dzisiejszym stosie (który w połowie już przeczytany) biorę się do pisania...

Pozdrawiam 
Ola123

30 komentarzy:

  1. Ciekawe książki. Polecam "Dziewczynę ze śniegiem we włosach". Ja niedługo zabiorę się za "Ucieczkę znad rozlewiska".

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie skarby! Zatruty Tron *_* Nadciąga Burza*_*
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos <#
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. książki ciekawe! tylko pozazdrościć :) kilka pozycji chętnie bym podkradła! :)
    A jak wakacje? hmm powoli :) urlop jeszcze przede mną, ale udało mi się juz zaliczyć mały pobyt w szpitalu... i strasznie zazdroszczę morza! :) byłam w tym roku już dwa razy, ale wybieram sie po raz trzeci w urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny stos !
    z chęcią przeczytałabym "Ucieczkę znad rozlewiska" czy "Prawdziwe morderstwa" :)
    czytałam "Wybrankę bogów" - oba tomy świetne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos. Zazdroszczę... no, trochę pozycji mogłoby się znaleźć i u mnie:) Szczególnie "W otchłani" czy "Ucieczka znad rozlewiska".
    U mnie po leniwym początku, wakacje nabrały tempa. Aktualnie (od wczoraj) mam gości (takich całodobowych) co oznacza masę zabawy i strasznie mało czasu na sprawy blogowo-komputerowe. Na książki nawet nie mam siły, bo padam po różnych wyjazdach, wycieczkach, czy jakichś grach. A potem wyjazd... polskie góry - nadchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cast - tej autorki nie cierpię.
    W otchłani - Beth Revis - zazdroszczę podobnie jak Nevermore i Eve :-)
    Nadciąga burza koniecznie chcę przeczytać!
    A Prawdziwe morderstwa już do mnie zmierzają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stosy! "W otchłani" to świetna antyutopia, bardzo mi się spodobała :) Wakacje spędzam całkiem przyjemnie, czytam dużo, ale tak jak i u Ciebie moja wena gdzieś zniknęła, mam sporo zaległości :D A co do pogody- po ostatnich ulewach w końcu wyszło słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypasiony stos :)
    Wybrankę bogów i w otchłani mam już za sobą i jestem nimi oczarowana :)
    Zdecydowanie podkradłabym Ci "Nevermore" i "Eve" :)))
    Miłej wakacyjnej lektury i z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stosiki:)
    Chętnie podebrałabym Ci Nevermore oraz W otchłani - już od dawna chcę przeczytać te książki.
    Wakacje mijają mi całkiem nieźle. Wczoraj wróciłam w Wrocławia gdzie wypoczywałam z rodzicami. Za tydzień natomiast jadę na obóz żeglarski. Mam nadzieję, że będzie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny stos! Jakieś 90% z tych książek mam ochotę przeczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję się zainteresowana "Niepamięcią" i "Wieczorem...". O raaaaany, ale duży ten stos ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujący stosik i bardzo ciekawe powieści, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i obfity stos :)
    Wiele pozycji z chęcią bym Ci podkradła :D
    Miłego czytania, bo u mnie z tym ostatnio krucho :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wieża ;) "Nadciąga burza" bardzo mi się podobała - widzę wiele wspólnych ciekawych książek, które i ja czytałam albo mam już u siebie ;)
    Ale książki od samych autorów - to dopiero gratka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę ! Powiedz mi, co umieściłaś w wiadomości do wydawnictw z prośbą o współpracę ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny stos- widzę w nim wiele ciekawych pozycji. Co prawda wakacji jako takich nie mam- ale za to i tak znajduję sporo czasu na czytanie. Miłego wypoczynku z dobrą książką w dłoni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne książki i wiesz, ze z chęcią bym Ci je zabrała, prawda? :DD Miłego czytania Olu ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny stos :) Sporo książek z chęcią podebrałabym od Ciebie na wieczne oddanie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój stos robi piorunujące wrażenie :). Już teraz kradnę obie części "Wybranki bogów" i pozycję "Łukasz i kostur czarownicy". Z resztą poczekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stos, wiele książek chętnie bym podkradła :) U mnie bardzo długo lało, ale od soboty pogoda się poprawia. Wczoraj było cieplutko, dziś tak samo ma być. A książek sporo nadrabiam w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre książki :D Wiele pozycji, które chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stos! Ja w te wakacje też złapałam lenia, ale teraz już jest wspaniale i tylko czytam, i czytam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, kiedy znajdujesz czas, żeby to wszystko przeczytać :) Miłej lektury :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania powieść naszej rodzimej autorki o temacie, który chyba wszystkich nas się tyczy - "Blogostan"
    Szczegóły: http://zlodziejkaksiazek.blogspot.com/2012/07/konkurs-czym-jest-dla-ciebie-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  26. duży stosik, będziesz miała co robić:)

    OdpowiedzUsuń
  27. O wszyscy święci! Genialna wieża :) Gdzie Ty mieścisz wszystkie te książki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Stos cudowny! Jest z czego wybierac ;) Wiele mam, ale prze wszystkim polecam "W otchłani". "Nadciąga burza" och podebrałabym!

    OdpowiedzUsuń