środa, 4 lipca 2012

[219] Nowa zabawa bloggerów!



Na wielu blogach pojawiła się nowa zabawa, do której i ja zostałam wytypowana. Na początek kilka zasad: 




1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania od Ani

1. Zima czy lato? - lato
2. Róża czy tulipan? - róża
3. Czekolada czy cukierki? - czekolada
4. Opowiadanie czy powieść? - powieść
5. Angielski czy niemiecki? - zdecydowanie angielski
6. Truskawka czy malina? - truskawka
7. Fantasy czy horror? - fantasy
8. Film czy książka? - bez wątpienia książka
9. Morze czy góry? morze
10. Księgarnia czy biblioteka? - księgarnia
11. Autobus czy pociąg? - autobus
Poniżej znajduje się 11 pytań wymyślonych przeze mnie i każdy kto ma ochotę na nie odpowiedzieć może to zrobić. :)

Moje pytania: 

1. Nektarynka czy brzoskwinia? 
2. Lody gałkowe czy z maszyny?
3. Spodnie czy sukienka? 
4. Książka obyczajowa czy fantastyczna? 
5. Lato czy zima? 
6. Kino czy telewizja?
7. Twarda czy miękka oprawa książki?
8. Ferie zimowe czy wakacje?
9. Pies czy kot?
10. Owoce czy warzywa?
11. Książka papierowa czy e-book?


Do zabawy zapraszam:

11 komentarzy:

  1. Dzisiaj szał zapanował na tę zabawę. Z Twoimi odpowiedziami zgadzam się w większości. Tylko to morze i autobus nie pasują;)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Traskawkii <3 :D
    Dziękuję za wytypowanie mnie, zaraz odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że odpowiedziałaś na moje pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wszystkie pytania odpowiedziałabym tak samo jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech kolejna blogowa zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z większością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo moich odpowiedzi pokrywałoby się z Twoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uwielbiam jazdę pociągiem, to przez te wszystkie wspomnienia z klasowych wycieczek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie, posta z zabawą już edytowałam i dodałam do niego odpowiedzi na twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że w kwestii odpowiedzi mamy 100% zgodność :) Na każde odpowiedziałabym tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta zabawa :) A ja wolę tulipany, góry i pociągi :)

    OdpowiedzUsuń