piątek, 29 czerwca 2012

[218] Stosiki 11/2012 - początek wakacji!

Witajcie! 
1) Dzisiaj odbyło się zakończenie roku i w końcu nadszedł dla wszystkich upragniony czas wakacji! Jak co roku żegnamy się z przyjaciółmi z klasy, jednak dla mnie było to podwójnie ważne wydarzenie, gdyż nie będę miała możliwości uczęszczania z nimi do 3 klasy gimnazjum. Tak wyszło, że przeprowadziłam się do nowego miasta, które jest położone 160km dalej i ogromnym trudem było by dla mnie dojeżdżanie na 8 rano do szkoły :D Od września czeka na mnie nowa szkoła, nowe otoczenie, znajomi i nauczyciele, dlatego moja klasa postanowiła na pożegnanie sprezentować mi upominek, za co ślicznie im dziękuję! :* Oto on:

A w środku....
2 części Igrzysk Śmierci, na które miałam ochotę już od dawna. (+ śliczna kartka, ale zapomniałam umieścić na zdjęciu ;C)
2) Przez ostatni czas przybyło do mnie kilkanaście nowych książek do recenzji od kochanych wydawnictw, które aż nadto mnie rozpieszczają, Cieszę się, że obdarzyli mnie takim zaufaniem, a moje recenzje są dla nich świetne. Oto, co w ostatnim czasie przybyło do mojej biblioteczki...

Stosik I
Myślę, że zdjęcie jest dokładne, dlatego oszczędzę sobie wypisywania wszystkich tytułów.

Stosik II

Oraz lipcowy numer magazynu Nowa Fantastyka

Wakacje już rozpoczęte, więc jakie macie plany? Wybieracie się gdzieś? Jakie lektury na wakacje przygotowaliście?

Ja mam mnóstwo książek i tylko jeden dylemat, a mianowicie od której zacząć?! :D

PS. Chciałabym dodać, że 1 lipca mija 3 lata odkąd założyłam pierwszego bloga o książkach. Z tej okazji myślę o konkursie, co wy na to?! 

Pozdrawiam
Ola123

43 komentarze:

  1. Świetne stosy! Igrzyska szybciutko czytaj! :D
    Na swój egzemplarz NF czekam.
    I zazdroszczę Ci "Czarów w małym miatseczku" i "Nadziei"! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zbiory, będziesz miała co czytać :)
    a co wpierw? czytałam "Nadzieję" i wiem, że lektura nie zawiedzie
    a sama z chęcią sięgnęłabym po "Czary w małym miasteczku"
    planów na lato nie mam, jako że nie posiadam wakacji ;] nie chodzę już od lat do szkoły ;]
    a co do konkursu, to jak najbardziej, każdy je lubi i z pewnością będzie się cieszył popularnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czary w małym miasteczku" - właśnie czytam, Igrzyska śmierci - mam u siebie, przeczytane oczywiście :) W "Od dziś za miesiąc" się zakochałam *_* "Nowa Fantastyka" dzisiaj dotarła :) A resztę książek możesz mi oddać, chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zbiór! No i jest w nim moja ukochana "Nadzieja", na której na pewno się nie zawiedziesz. Czekam na recenzje :) Pozdrawiam.
    http://ksiazkowakrainalagodnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent od klasy no i świetny stos! Czekam z niecierpliwością na recenzję "Busem przez świat" - no chyba, że przegapiłam przez przypadek? ;)
    Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka dotarła do mnie 3 dni temu, dlatego jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać :D Jak najprędzej postaram się to nadrobić i wrzucić recenzję!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Zazdroszczę Sieci :) Miłej lektury i udanych wakacji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stosik:) Same świetne książki na wakacje:)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pozycję. Życzę powodzenia w nowej szkolę. Również mam problem z wybraniem pierwszej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wybór to nie lada problem..tyle perełek na raz! :D

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że w nowym mieście trafisz na równie świetnych ludzi i szybko się zaaklimatyzujesz. Genialny stosik i super prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ;) Czytałam całą serie Igrzysk i jestem pewna, że Ci się spodoba!

    Jak chcesz to możesz wejść zapraszam: http://panilovegood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj właśnie myślałam, że już dawno stosików u cb nie było, wchodzę i.. jest! Śliczny stos kochana, a za Igrzyska szybko się zabieraj - GENIALNE są! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Czekałam na ten odpowiedni moment! A dzisiejszy przebił wszystkie, dlatego na blogu aż nadto książek się nowych pojawiło! Jeśli chodzi o IŚ to mi smaka na tą lekturę narobiliście :D

      Usuń
  12. Świetne stosy, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, jaką miałaś cudowną klasę! W mojej to raczej nikt by się nie pofatygował, najwyżej na tanią czekoladę. ;p
    Świetne stosy. Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam problem. Od której zacząć :D
    Miałaś świetną klasę. Moja też jest cudowna i myślę, że postąpiliby tak samo :)
    Świetne książki :)

    Ps. Kto ci robił szablon na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon ściągnęłam ze strony. Klikając w obrazek, który jest widoczny w lewym górnym rogu przeniesiesz się na stronę, gdzie jest mnóstwo podobnych szablonów ;D

      Usuń
    2. A to tło stamtąd, a nagłówek? sama robiłaś?

      Usuń
  15. Pożycz mi trochę tych swoich wydawnictw :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stosiki ^^
    Można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik :) Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne, genialne, genialne książki. Ja również mam strasznie dużo pozycji do przeczytania w wakacje. Przyjemnej lektury~!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stosy. Życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale miło ze strony Twojej klasy, że w tak sympatyczny i trafiony sposób postanowili Ciebie pożegnać :) Stosy cieszą moje oko, jak zawsze :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych przy okazji, bo jestem tu po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałaś w takim razie świetną klasę :)
    Zazdroszczę książki "W sieci" - ja nie zdążyłam o nią poprosić :(

    OdpowiedzUsuń
  23. konkus !!!!!
    ZACZNIJ OD IGRZYSK PRZECZYTASZ JE W JEDEN DZIĘ ( TY JA 3 DNI )
    SĄ MOJĄ ULUBOINĄ TRYLOGIĄ!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne stosiki i wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ pokaźne stosy ;) I jaki fajny prezent od klasy. To bardzo miłe z ich strony =) Ja zrobiłam sobie listę książek, które muszę przeczytać w te wakacje. Pierwszą z nich są ''Śmiercionośne Fale'' Carrie Ryan. Jest to druga część cyklu ''Las Zębów i Rąk''. Czytałaś może ? ;) W ogóle świetny blog, trafiłam tu przypadkiem przez lubimyczytac.pl i jestem zachwycona. Będę tu wpadać częściej ^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy stos :) A jaka miła niespodzianka ! Ja bym się wzruszyła :D No i oczywiście świetna niespodzianka.
    "Czerwień rubinu", "W sieci" raz "Angielski nie gryzie" z chęcią widziałabym na swojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też zgromadziłam mnóstwo ciekawych książek na lato i mam podobny dylemat jak Ty - od czego zacząć? :) Cóż, chyba skuszę się jednak na "Igrzyska śmierci". Mam nadzieję, że faktycznie są tak dobre, jak wszyscy mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Igrzyska" to świetna lektura i przeczytać warto. Zazdroszczę "Nadziei", miałam dzisiaj kupić, ale ostatecznie zdecydowałam się na co innego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne stosy. Miło ze strony Twojej klasy, że ofiarowali Ci książki, w mojej dawnej klasie by to nigdy nie przeszło :P

    Życzę miłego czytania, bo masz co ;) A NF również mam i właśnie się za nie zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne stosy. Z chęcią przeczytałabym "Nadzieję" oraz "W sieci". :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę! :D Piękne stosyy *.* Zabiorę :D

    Miłego czytania! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłego czytani!
    Igrzyska śmierci są rewelacyjne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne książki masz w tych stosikach :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne stosy:)
    Nie wiem jeszcze co będę czytać w wakacje, dzisiaj wybieram się do biblioteki więc na pewno znajdę duuużo ciekawych książek, tym bardziej że ostatnio byłam bardzo zajęta i w ogóle nie czytałam:< Ale wreszcie jest wolne i mogę sobie leżeć na kocyku i czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz duzo książek, lecz wakacje trwają 2 miesiące, to nadrobisz szybko wszystko w mig:-) Też mam parę pozycji czytelniczych i nie wiem od której zacząć, ale dam jakoś radę.
    Nie myślałam, że twój blog już ma 3lata. Jejku, to naprawdę długi staż i życzę samych dalszych sukcesów na tym polu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne stosiki! Prezent świetny, sama bym taki chciała ;D A od czego zacząć? Hmmm... Czytałam "Nigdziebądź" i "Czerwień rubinu" i obie te pozycje mogę Ci polecić! :)
    Miłej lektury i udanych wakacji! :) Ach! No i gratuluję już 3-letniego stażu w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń