niedziela, 10 czerwca 2012

[210] Fiszki Niemiecki Praktyczne zwroty Konwersacyjne

Tytuł: Niemiecki Praktyczne zwroty Konwersacyjne
Seria: Fiszki
Wydawnictwo: Edgard
Poziom: A2 - B1

Moja opinia: Coraz częściej ludzie podejmują się nauki języka obcego. Aby szybko i sprawnie rozpocząć naukę można skorzystać z pomocy jaką niosą nam wydawnictwa. Ostatnio na rynku pojawiły się fiszki, które odnoszą sukcesy, zdobywają przychylne opinie i są cenione wśród uczących się osób. Ja również postanowiłam skorzystać z nich i poznać nową metodę poszerzania wiedzy.

Fiszki  Niemiecki - Praktyczne zwroty konwersacyjne to wyjątkowy zestaw do nauki języka obcego, który pozwoli szybko i skutecznie przyswoić słowa, zwroty i wyrażenia niezbędne podczas prowadzenia rozmowy. Przykłady wykorzystania zwrotów w zdaniach to gotowe wzorce komunikacyjne. Aby ułatwić zapamiętanie materiału metodą skojarzeń, kurs podzielona na grupy tematyczne m.in. Cechy charakteru, czas, kolory, rodzina, wygląd, zakupy, podróże, czynności codzienne i wiele więcej.

To magiczne pudełeczko zawiera 500 karteczek, na których znajdziemy słówka bądź zwroty niezbędne do komunikowania się. Każda fiszka została wykonana starannie i czytelnie, tak aby ułatwić naukę. Na przodzie znajduje się wyraźne i pogrubione słówko wraz z użyciem w zdaniu zaś na odwrocie to samo słówko i zdanie w języku obcym. W prawym górnym rogu umieszczony został mały obrazek odnoszący się do którejś z grup tematycznych., a w dolnym numer poszczególnego kartonika. Fiszki są wykonane z dość grubego papieru, dzięki czemu nie ulegną szybkiemu zniszczeniu i są wygodne w użyciu.

To było moje pierwsze spotkanie z fiszkami i taką formą nauki, ale muszę przyznać, że przypadła mi ona do gustu. Dzięki tym prostokątnym karteczkom bardzo szybko można zapamiętać i zrozumieć pewien zakres materiału. Dużą zaletą fiszek jest to, że można wykorzystać je na kilka sposobów np. własnoręcznie wykonać kartonik z kilkoma przegródkami gdzie umieścimy kilka(naście) karteczek, których chcemy się nauczyć i kolejno przekładać je do następnej przegródki kiedy to poprawnie zapamiętamy i powtórzymy wyrażenie wraz z jego polskim znaczeniem. Ja obrałam sobie właśnie taką metodę i mogę szczerze powiedzieć, że świetnie się ona sprawdza i bardzo szybko daje owocne efekty nauki.

Niezależnie czy ktoś dopiero rozpoczyna naukę języka niemieckiego lub chce powtórzyć sobie utrwalony materiał te fiszki będą idealne. Znajduje się na nich kilkaset najważniejszych i najpotrzebniejszych wyrazów oraz zwrotów, które na pewno przydadzą nam się podczas prowadzenia rozmowy. Całość została przedstawiona w taki sposób, by naukę połączyć z przyjemnością i to dodatkowo w bardzo ciekawy sposób.

To praktyczne pudełeczko zmieści się do każdego plecaka i torebki, dzięki czemu zawsze możemy mieć jest przy sobie i w razie potrzeby skorzystać z jego zawartości. Fiszki są z wysokiej jakości tekturki, wyraźne, dopracowane i zachęcające do nauki. Myślę, ze wszyscy, którzy zdecydują się z nich skorzystac będą zadowoleni tak jak ja. Kurs nauki z fiszek przynosi niesamowite efekty i jednocześnie pozwala na szybką i przyjemną naukę. Polecam!

6/6
10/10

Fiszki otrzymałam od wydawnictwa Edgard, za co serdecznie dziękuję.

Fiszki można nabyć w księgarni Gandalf za niską cenę.

8 komentarzy:

  1. Niemiecki to raczej nie dla mnie, więc spasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam się ostatnio porządnie za niemiecki, ale nie czuję się jeszcze na siłach - mimo wszystko.
    Może za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym nauczyć się języka niemieckiego ze względu na pomoc dla taty w interesach. Być może zakupię sobie te fiszki na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią przygarnęłabym taką pomoc naukową, ale do nauki angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemiecki to zdecydowanie nie język dla mnie. Fiszki chciałabym wypróbować, ale do angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemieckiego uczę się już 10 lat i jakoś nie szczególnie mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fiszki, mogę je zabrać, gdzie chcę. To świetna i wygodna forma nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wypróbuje bo jakoś niemiecki nie chce wchodzić mi do głowy.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń