czwartek, 31 maja 2012

[207] Stosiki 10/2012

Witajcie!
Od ostatniego stosiku minęło zaledwie półtora tygodnia, a na mojej półce pojawiły się nowe powieści. Muszę przyznać, że kiedy popatrzę na przesyłki, które dotarły do mnie w ciągu zaledwie kilku dni to jest ich całkiem sporo, co mnie nieco niepokoi. Wydawnictwa bardzo mi zaufały, z czego bardzo się cieszę, jednakże mam małe zaległości w recenzowaniu jak już mogliście zauważyć. Ostatnio dodaję coraz rzadziej posty ale wiadomo, że rok szkolny bardzo szybko się skończy, dlatego muszę się teraz postarać by utrzymać dobre wyniki. Robię co mogę i piszę w każdej wolnej chwili ^^ A tak prezentuje się stosik z ostatniego czasu...


Od góry:
1. Oddam serce w dobre ręce- Katarzyna Olszaniecka - od wyd. Zysk i S-ka
2. Z tęsknoty za Judy - Anne Cassidy - od wyd. Stentor (nowo nawiązana współpraca)
3. Gorzkie urodziny - Anne Cassidy - j.w
4. A między nami ocean...- Susan Wiggs - od wyd. Mira
5. Powrót do Poziomki - Katarzyna Michalak - od wyd. Literackiego
6. Wiśniowy jogurt - Dominika Bel - od wyd. Replika
7. Świat w pastelach Ingi - Aneta Rzepka - j.w
8. Pijana Wojna - Kamil Janicki - od Instytutu Wydawniczego Erica
9. Przebudzenie - Kelley Armstrong - od wyd. Zysk i S-ka
10. Władca Wilków - Juraj Cervenak - od Instytutu Wydawniczego Erica
11. Trucizną mnie uwodzisz - Jennifer Clement - od wyd. Mała Kurka

Od góry:
1. Kapitan Nauka SuperQuiz Zwierzęta - od wydawnictwa Edgard
2. Fiszki Niemiecki - Praktyczne Zwroty, Konwersacje - j.w
3. Gwiazdko, gdzie jesteś? - Holly Webb - od wydawnictwa Zielona Sowa
4. Biedna, mała Luna - Holly Webb - od wydawnictwa Zielona sowa
5. Klątwa złotego smoka - Agnieszka Stelmaszyk - j.w

Pozdrawiam
Ola123

28 komentarzy:

  1. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stosiki!
    Zazdroszczę Wiggs :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłabym się na "Poziomkę" :) Zaintrygowała mnie także książka o tytule "Wiśniowy jogurt". Cóż to takiego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stosiki :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam jedynie "Powrót do Poziomki" - mi się podobała :)
    pozdrawiam i przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny stosik! :) Ja pozazdrościłam zwłaszcza "Trucizną mnie uwodzisz".

    OdpowiedzUsuń
  7. "Przebudzenie" i "Trucizną mnie uwodzisz"! Zazdroszczę!! :)
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stosy, szczególnie twórczość pani Armstrong polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ileż cudowności! I fiszki! Wprawdzie niemieckiego się nie uczę, ale ta forma nauki jest jak dla mnie najskuteczniejsza.

    Niedawno czytałam "Z tęsknoty za Judy" i od razu Ci powiem - ta książka jest cudowna! I bardzo wzruszająca. Mówię Ci, zabierz się za nią jak najszybciej :))

    A sama chętnie bym uprowadziła z Twojego stosiku "A między nami ocean" oraz "Świat w pastelach Ingi" ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkradłabym Anne Cassidy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda :D
    Wiele bym podkradła ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Powrót do ..." i bardzo wysoką notę uzyskała w moich oczach. Stosik jest imponujący i czekam na recezje, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stosik ;) Bardzo chciałabym przeczytać "Trucizną mnie uwodzisz", a "Z tęsknoty za Judy" niedawno wypożyczyłam z biblioteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stosik:) Miłego czytania życzę:)
    Ja też ostatnio nie mam w ogóle czasu na czytanie i recenzowanie... ale tak jest chyba u każdego oprócz oczywiście szczęśliwych maturzystów, którym bardzo zazdroszczę wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, cudowny! 2 pozycje mam i czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny stosik! Mam chrapkę na połowę pozycji ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne stosy. Nie mogę się doczekać recenzji "Trucizną mnie uwodzisz";)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne stosy! Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam tylko "Przebudzenie", ale do nie go specjalnie nie zachęcam. Za to zazdroszczę wielu innych książek na Twojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och! Ale mam ochotę Ci zabrać dużą liczbę książek z tego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie brzmiące tytułu, ale książki znam tylko... dwie? Czekam w takim razie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik, niestety żadnej z tych książek nie czytałam.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle tych stosów u Ciebie. Ech, musisz pokazać nam swoją biblioteczkę, jestem jej strasznie ciekawa.
    Co do książek, to strasznie zazdroszczę Cassidy, "Powrotu do Poziomki" i "Trucizną mnie uwodzisz".
    Poza tym czekam z niecierpliwością na recenzje tych wszystkich fiszek. Sama mam w planach zakup takiego zastawu jednak nie mogę zdecydować się które:)

    Miłego czytania.:*

    OdpowiedzUsuń
  24. "Trucizną mnie uwodzisz" to jedna z książek, które muszę przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń