piątek, 18 maja 2012

[201] Stosiki 9/2012

Od góry:
1. Karty Do Czytania Mojej Duszy - Sylvia Browne - recenzyjna od Studio Astropsychologii
2. Pokochaj Swoje Życie - Louise L. Hay - j.w
3. Zagubiona w śniegu - Holly Webb - recenzyjna od Zielona Sowa - recenzja
4. Scarlett. Pocałunek demona - Barbara Baraldi - j.w
5. Magiczny dom - Tess Whitehurst - recenzyjna od Studio Astropsychologii6. Crom i Uczeń Czarnoksiężnika - Krzysztof Stelmarczyk - recenzyjna od Zielona Sowa
7. Przygody Tappiego z szepczącego lasu - Marcin Mortka - j.w
8. Zaginione Wrota - Orson Scott Card - recenzyjna od Prószyński i S-ka
9. Boski Tarot - Giro Marchetti - recenzyjna od Studio Astropsychologii

Od lewej:
1. Fiszki Konwersacje - język angielski
2. Fiszki Czasowniki dla początkujących - język angielski
3. Fiszki Słownictwo 1 - język angielski

Całość zawdzięczam wydawnictwu Cztery Głowy.

Jak widać w minionych tygodniach znów przybyło do mnie wiele nowych pozycji. Na dodatek w drodze jest jeszcze kilka. A jak Wam się podobają? Widzicie coś dla siebie?

Pozdrawiam
Ola123

29 komentarzy:

  1. No śliczny stosik ! :D Boski tarot i zaginione wrota też do mnie przyszły :D jestem ciekawa tego magicznego domu i kart do czytania duszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa 'Ucznia Czarnoksiężnika'. No i widzę, że nie tylko ja stosuję fiszki :) Trudno się dziwić, są super metodą na naukę języka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie "Crom i uczeń Czarnoksiężnika'. Ostatnio często widzę tę książkę, może nadałaby się na prezent dla chrześnicy :)

      Usuń
  3. Scarlett - chcę przeczytać choćby ze względu na tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh..niesamowity stosik :)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Kilka pozycji bym podkradła ;)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weź wyjdź z tymi fajnymi stosikami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wiem jak to robisz, że każdego stosiku można ci pozazdrościć. Miłej lektury! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tarota bym ci podebrała i "Zaginione wrota" również.;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fiszki konwersacje są naprawdę fajne, z resztą nie miałam okazji się zapoznać. Z serii 1,2,3... mam niemiecki i też mi się bardzo podoba. Stosik również super! Przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze czekam na twoje recenzje z poprzednich stosików, a tu już nowy i taki wysoki. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. najchętniej przygarnęłabym wszystko :))
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj, zazdroszczę, oj, zazdroszczę! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik :) Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stos, miłej lektury :) Fajne też te materiały od Czterech Głów, ja bym wzięła hiszpański <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik:) A fiszek bardzo zazdroszczę, jestem ich strasznie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stosiku sama fantastyka więc nie dla mnie. Miłego czytania i obserwuje.

      Usuń
  16. Piękny stosik. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę. Brałabym wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaginione Wrota właśnie czytam ;D
    Stosik ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny stosik. Oj, chciałabym mieć te fiszki z języka angielskiego, obecnie się w nim szkole!
    Ciekawie zapowiada się również "Uczeń Czarnoksiężnika".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że nie tylko ja stosuję fiszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdobycze :) A przeważnie te fiszki ^^
    Miłego czytania, miłej nauki! ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, zazdroszczę fiszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka książek wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny stos, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny stosik:) Chętnie zapoznałabym się z książką "Zaginione wrota":)

    OdpowiedzUsuń