niedziela, 6 maja 2012

[197] Stosiki 8/2012

Witajcie!

Już dawno nie dodawałam żadnego stosiku. Było to spowodowane lenistwem ale również tym, że cały tydzień (majówkę) spędziłam nad morzem z książkę w ręku i nie miałam możliwości wstawienia zdjęć. Wszystkie powieści, które są przedstawione poniżej przyszły do mnie w przeciągu dwóch/trzech tygodni. Jestem nieco zaskoczona, gdyż takie ilości świadczą jednocześnie o recenzjach, które trzeba będzie napisać. A z drugiej strony bardzo się cieszę, że wydawnictwa obdarzyły mnie takim zaufaniem i przesyłają coraz to nowe książki. :)

Stosik 1
Od góry:
1. Siła trucizny - Maria V. Snyder - recenzyjna od portalu nakanapie.pl
2. Anna we krwi - Kendare Blake - recenzyjna od Prószyńskiego
3. Oczarowana - Jill Shalvis - recenzyjna od Prószyńskiego
4. Grobowa wiedźma - Kalayna Price - recenzyjna od
5. Zakochani - Lauren Kate - recenzyjna od Mag
6. Zakochana w mroku - Franny Billingsley - recenzyjna od Literackiego --> RECENZJA
7. Sukienka z mgieł - Joanna M. Chmielewska - recenzyjna od MG
8. Poduszka w różowe słonie - Joanna M. Chmielewska - recenzyjna od MG --> RECENZJA
9. Zemsta najlepiej smakuje na zimno - recenzyjna od Mag
10. Shirley - Charlotte Bronte - recenzyjna od MG

Stosik 2
1. Ulotne chwile szczęscia - Robyn Carr - recenzyjna od Miry --> RECENZJA
2. Prom do Kopenhagi - Krystyna Mirek - recenzyjna od G+J
3. Luna - J.R Rain - recenzyjna od G+J
4. Farciara - Dorota Wachnicka - recenzyjna od G+J
5. Przeczekać ten dzień - Anna Maria Jaśkiewicz - recenzyjna od Promic --> RECENZJA
6. Lokatorka Wildfell Hall - Anne Bronte - recenzyjna od MG

Widzicie coś ciekawego dla siebie?
Jak minął Wam ten tydzień?

Pozdrawiam serdecznie
Ola123



Międzyzdroje - 29.04.2012
 Międzyzdroje - 2.05.2012
 Grodzisko w Lubinie - 1.05.2012
Punkt widokowy - 1.05.2012

30 komentarzy:

  1. interesujące tytuły, pozazdrościć :)
    na tę chwilę porwałabym "Ulotne chwile szczęścia", "Annę we krwi" oraz "Lunę"
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Poduszka w różowe słonie' chodzi za mną już od dłuższego czasu. A poza tym nie wiedziałam, że 'Zemsta...' jest taka gruba o_O normalnie cegła ;D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka książek z Twojego stosiku mam - nawet przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość książek bym Ci podkradła :)
    Miłego czytania i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, woda, ale zazdroszczę! :D Świetne zdjęcia :)

    A jeśli chodzi o książki, widzę tu same ciekawe tytuły - polecam zwłaszcza siostry Bronte, uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, widzę, że byłaś blisko mnie :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe książki w stosiku. Wielu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać majówka się udała :) Świetne książki. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stosiki O.O Zazdroszczę. Mam nadzieję, że jakieś wydawnictwo będzie chciało podjąć ze mną współpracę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie muszę mówić, ze bardzo zazdroszczę? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj, śliczny stosik *.*
    Lunę mam za sobą, nawet, nawet :) Nad Farciarą się zastanawiałam, ale chyba jednak nie :) Chmielewską lubię, a Annę we krwi chętnie bym Ci podkradła. ;)
    Zdjęcia piękne również :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik bym Ci ukradła, że aż miło ! *_*
    Śliczne zdjęcia, na pewno wypoczęłaś sobie =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne stosiki! Podkradłabym kilka pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny stosik :)
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik śliczny, same nowości. Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stosiki. Już czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Weź wyjdź, ha ha :D:D
    Śliczne stosy ♥ Czekam na recki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki od Prószyńskiego i MAGa, te bym podkradła. Ale ogólnie imponująca ilość, powodzenia w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu po ciężkich zmaganiach kończę "Shirley" i widzę, że u Ciebie również się pojawiła. Sama czytałam już "Siłę trucizny" i podobała mi się, a za niedługo kolejna część.
    Stosik ładny, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale stosy! Miłego czytania, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne stosiki ! ^^ Szczególnie zazdroszczę grobowej wiedźmy, strasznie bym chciała ją przeczytać :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie zazdroszczę ci książek sióstr Bronte. Ogólnie bardzo ciekawe stosiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugie zdjęcie lovciam. Wyszło cuuuudownie.

    A stosiki... Matko, oni ci z tych wydawnictw przysyłają całe pudła po..yyy...marchewkach? Ile ty tego na raz dostajesz, kobieto! Bój się Boga!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne stosy! Zazdroszczę tej Bronte w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś oTAGowana! Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobno bardzo ciekawa - . Zakochani - Lauren Kate
    Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś oTAGowana. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny stosik :) a wyjazdu nad morze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń