poniedziałek, 23 kwietnia 2012

[190] Konkurs urodzinowy!

...U Tristezzy...

Z okazji roczny bloga Tris postanowiła zorganizować konkurs i to nie byle jaki!
Jako, że bardzo mnie lubi (tak sądzę) zostałam przez nią zaproszona do zespołu jury.
Dlatego też chciała bym wszystkich serdecznie zaprosić do udziału!

Zwycięzca będzie miał możliwość wybrania nagrody według własnego uznania, z poniższej listy:
Strąceni – Gwen Hayes
Dotyk ciemności – Karen Chance
Przebudzenie – Katarzyna Zyskowska-Ignaciak
Ambicja – Kate Brian
Dogonić rozwiane marzenia – Elizabeth Flock
Gwiazda anioła – Jennifer Murgia
Pamiętniki wampirów. Księga 1 – L. J. Smith
Pamiętniki wampirów. Księga 2 – L. J. Smith
Wyklęta – Rachel Caine
Nieznana – Rachel Caine
Wizje w mroku – L. J. Smith

Zadanie konkursowe jest łatwe i przyjemne:
Opisz jeden dzień, który spędziłbyś z ulubionym bohaterem książkowym (nie musi być co prawda książkowy, może być też filmowy, anime, czy coś w tym guście). Wydarzenia mogą się rozgrywać albo w naszym realnym świecie, w którym nagle pojawiła się ta postać, bądź w świecie, w którym z reguły ona egzystuje.

Mamy nadzieję, że poniesie was wodza wyobraźni!

Na koniec jeszcze kilka zasad:
1. Prace można przysyłać do 27 kwietnia do północy.
2. Prace muszą mieć od 3/4 (trzy-czwarte) do czterech stron A4 .
3. Prace należy wysłać na mojego maila : ania0278@wp.pl w temacie wpisując 'Konkurs',a w treści wiadomości poza zadaniem - nick z blogspota (jeżeli posiadacie tu konto).
4. Gdy konkurs się skończy wybiorę (może ktoś mi pomoże :P) trzy najlepsze prace. Pierwsze miejsce będzie wybierało jako pierwsze nagrody (dwie książki), a potem kolejno drugie i trzecie (po jednej książce). 
5. Jeżeli posiada się bloga, należy wstawić na nim baner podlinkowany do tego posta.

CZASU ZOSTAŁO NIE WIELE WIĘC DO ROBOTY!
NAGRODY CZEKAJĄ! :)


Pozdrawiam
Ola123

11 komentarzy:

  1. Bardzo Cię lubi ... a po co to sądzę ? Przecież ja Cię kocham <3 :D I dzięki za umieszczenie info o konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję! (^^) :***
      Oczywiście jakbym mogła nie umieścić info? Taki zaszczyt (być w jury)! :D

      Usuń
  2. Z chęcią wezmę udział, tylko najpierw muszę wymyślić jaka to będzie postać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś wiele interesujących książek i na pewno jakaś postać szczególnie zapadła Ci w pamięci :D Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wena Ci dopisze :)

      Usuń
  3. OO, takie cudne książki do wygrania. Ja niestety kompletnie nie mam pomysł, co mogłabym napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż.. wielka szkoda! Chociaż zostało jeszcze kilka dni i mam nadzieję, że jednak jakaś wena Cię dopadnie ^^

      Usuń
  4. Ja się piszę ze względu na zadanie konkursowe. Wstęp już jest. Teraz tylko wszystko dopracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! I jestem pewna, że jeszcze nas zaskoczysz :)

      Usuń
  5. Chętnie bym wzięła udział w konkursie, gdyby nie to, że te pozycje, które mnie interesują z tej listy, już mam za sobą :) Więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem konkurs nie dla mnie, ale życzę powodzenia biorącym w nim udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. międzynarodowy dzień książki i dealny konkurs:)

    OdpowiedzUsuń