piątek, 13 kwietnia 2012

[184] Stosik 7/2012

1. Kot Syjonu- Jerzy A. Wlazło (od księgarni Matras)
2. Wyklęci: Wiedźma- Nancy Holder i Debbie Viguié (od Bukowego Lasu)
3. Honor złodzieja- Douglas Hulick (od Literackiego)
4. Top Modelka. W sidłach kariery- Richard Green (od Promic)
5. Zakochana w mroku- Franny Billingsley (przedpremierowo od Literackiego- perełka dzisiejszego stosiku)

Stosik dość skromny ale cieszy mnie niezmiernie. Cały weekend postanawiam spędzić na wyżej wymienionymi lekturami. Top Modelka już przeczytana czeka na recenzję.

A jak wam mija dzisiejszy dzień? 
Od której książki polecacie zacząć?

Pozdrawiam
Ola123

22 komentarze:

  1. Świetny stosik. Co do pytania, to dobrze. Od środy jestem w domu (infekcja gardła). Perspektywa pisania w poniedziałek mapki z całego świata jest przerażająca, zwłaszcza, że się jeszcze za to nie zabrałam... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale z ciekawością sięgnęłabym po "Zakochaną w mroku".
    Miłego czytania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik mały, ale jakie śliczne pozycje się w nim znajdują! Tylko pozazdrościć! Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, oj tam;)
    czytałaś którąś z tych?
    http://nacpanaksiezniczka.blogspot.com/2012/04/lista-ksiazek-do-przeczytaniap.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik ciekawy, nie powiem, że nie ^^
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stosik. Szczególnie czekam na recenzję "Top Modelki"
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik :D Z chęcią bym Ci podprowadziła "Zakochaną w mroku" i "Wiedźmę" :) Na "Honor złodzieja" sama już niecierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy stosik :)) weekend na pewno będzie przyjemny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ładny stosik, ładny i czytaj Wiedźmę ! :D ja ją też czytam :P Ooo.. i miłej lektury ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważne jak duży stosik, ważne żeby był wartościowy - a Twój na pewno jest ;) Fantastyczne pozycje ;) Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach "Top modelkę".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie muszę mówić, której książki najbardziej zazdroszczę :) Z niecierpliwością czekam na recenzję "Zakochanej w mroku".

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ważna jest objętość stosika, ważne, żeby się podobał :) Życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny stosik :) Moje też nie są duże, ale ważne, że cieszą właściciela ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przeczytałabym "Zakochaną w mroku".

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny stos, życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę całego stosiku.
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    Leal

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik. Nie czytałam żadnej z nich. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kota Syjonu sama chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny! Tylko jednej pozycji nie mam. A Zakochana w mroku idzie do mnie pocztą :)

    OdpowiedzUsuń