czwartek, 29 marca 2012

[174] Karty. Potęga myśli. Odnajdź siłę w sobie

Autor: Louise L. Hay
Tytuł: Karty. Potęga myśli
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Liczba kart: 64

Moja opinia: Louise L. Hay jest światowym autorytetem z zakresu metafizyki, wykładowcą i nauczycielem oraz autorką kilkudziesięciu bestsellerów, m.in "Pokochaj swoje życie". Jej książki przetłumaczono już na 25 języków i wydano w 33 krajach. W 1981r. Louise rozpoczęła swoją pracę w służbie Nauki Umysłu. Od tamtej pory pomogła tysiącom ludzi odkryć i wykorzystać potencjał ich własnych twórczych mocy do samorozwoju i samoleczenia. Louise jest także założycielką i prezesem Hay House. 

W małym, kwadratowym pudełeczku znajdziemy talię sześćdziesięciu czterech kart, które Louise skonstruowana dla osób, które są przygnębione, mają zły dzień czy też niskie poczucie własnej wartości. Każda z wyżej przedstawionych na zdjęciu kart jest inna bowiem posiada odmienną kolorystykę i afirmacje, które mają za zadanie poprawić nam humor i podbudować nasze samopoczucie.

Największym atutem tej talii kart jest to, że możemy ją wykorzystywać na kilka różnych sposobów. Codziennie wybierać jedną losowo lub też wybraną przez nas kartę i odczytywać jej zawartość po czym musimy na prawdę uwierzyć w jej przekaz. Przykładem może być karta, która została przedstawiona w sposób, który ma podnieść ocenę o nas samych:
Jestem osobą, która nie do końca wierzy w takie rzeczy. Jednak podczas pracy z talią "Potęga myśli. Odnajdź w sobie siłę" okazało się, że każda karta ma w sobie ogromną moc, która może małymi krokami zmieniać nasze życie na lepsze. Ja sama się o tym przekonałam i odkąd otrzymałam karty napełniłam się pozytywnymi myślami i energią.

Kolejną zaletą jest wygląd wszystkich kart bowiem zostały one dopracowane w każdym calu. Mają kwadratowy kształt przez co wygodnie się je trzyma jednakże może nam to utrudnić ich tasowanie. Karty są wielobarwne, a ich afirmacje dotyczą różnych tematów jakimi są: rodzina, przyjaźń, strefa zawodowa i uczuciowa. Kiedy ułożymy karty w stosik można dostrzec, że każda z nich posiada złotą lamówkę, która przykuwa wzrok. Wszystkie zawarte na nich przekazy są mądre, wartościowe i niekiedy nawet zabawne co niewątpliwie zachęci nas do dalszego działania.

Talia kart została zapakowane w sztywny pudełeczko co zapewni ochronę i spowoduje, że karty się nie zniszczą. Natomiast same arkusiki są śliskie i średniej grubości - można spokojnie włożyć je do portfela, torebki czy kieszeni spodni i zawsze odczuwać ich pozytywną energię. Uważam, że warto mieć je w domu lub podarować komuś w prezencie - jeśli chcecie zmienić coś w swoim życiu na lepsze to właśnie ten mały kartonik z zawartością sześćdziesięciu czterech kart może Wam w tym pomóc.

6/6
9/10


Talię kart otrzymałam od wydawnictwa Studio Astropsychologii, za co serdecznie dziękuję.


6 komentarzy:

  1. Mnie także nie przekonują takie rzeczy, ale skoro Ciebie to przekonało, to może i na mnie zadziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ciągnie mnie i odpycha od tych kart jednocześnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, ale na siłę szukać nie będę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawie wyglądają te karty. Myślę, że z pewnością można sobie nimi w jakiś sposób poprawić humor, ale czy pomogą w tym, aby spojrzeć na świat z innej perspektywy to już inna, indywidualna kwestia. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale nie. Zdecydowanie nie moje rejony...

    OdpowiedzUsuń