poniedziałek, 26 marca 2012

[172] Stosik 6/2012

Witajcie!

W końcu nadeszła upragniona wiosna! Dlatego postanowiłam zmienić wygląd bloga - jak wam się podoba? Ja do końca nie mogę się przyzwyczaić aczkolwiek lubię zmiany.

Kolejna sprawa to oczywiście szkoła. Wciąż sprawdziany i kartkówki, a dodatkowo w czwartek wywiadówka. Tak szybko lecą te dni, że nie zdążymy się obejrzeć a będzie już zakończenie roku! :D

Od poprzedniego stosu nie minęły całe dwa tygodnie a na moich półkach zagościły nowe powieści. Wszystkie są od wydawnictw za co ślicznie dziękuję.

Stosik

Od góry:
1. Rok w Poziomce- Katarzyna Michalak- bardzo chciałam zapoznać się z twórczością tej autorki i to będzie moje pierwsze spotkanie z jej twórczością. od wydawnictwa Literackiego
2. Szmaragdowy atlas- John Stephens- niespodziewana przesyłka od wydawnictwa Olesiejuk.
3. Ava Farris. Podwójna tożsamość- Izabela Misztal- od wydawnictwa Amok.
4. Smak zemsty- Penny Jordan- jestem w trakcie czytania i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Od wydawnictwa Mira
5. Z ciemnością jej do twarzy- Kelly Keaton- po wielu pozytywnych recenzjach postanowiłam się skusić. Od wydawnictwa Znak Emotikon
6. Wezwanie- Kelley Armstron- czytałam zarówno pozytywne jak i dość negatywne recenzje. Ale seria sama w sobie mnie zaciekawiła dlatego z chęcią zapoznam się z tomem pierwszym. Od wydawnictwa Zysk i S-ka
7. Złamane serca- Pamela Wells- Książkę już przeczytałam i jest na prawdę ciekawa. Recenzja wkrótce. Od wydawnictwa Wilga
8. Zauroczenia- Pamela Wells- j.w

Pozdrawiam
Ola123

18 komentarzy:

  1. "Wezwanie" czytałam i bardzo mi się podobało ;))
    "Ava Farris" jeszcze w kolejce .. :D
    A reszty książek zazdroszczę! Szczególnie dwóch ostatnich ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczenia też na mnie czekają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik :)
    Złamane serca czekają takżę w moim stosiku ale chętnię złapałabym z swoje łapki "Zauroczenia" oraz "Smak zemsty" ^^

    Pozdrawiam,
    Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik! Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik extra! :)
    Niektóre pozycję chętnie bym poznała bliżej ;)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik!
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze jak tu pięknie i wiosennie u Ciebie :)
    Po drugie bardzo ciekawy stosik. Jestem ciekawa '' Wezwania''

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Wezwanie" i "Złamane serca", więc jestem ciekawa jak Tobie się spodobają ;)
    PS A blog wygląda teraz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój "Rok w Poziomce" grzecznie czeka na swoją kolej, więc recenzji tej książki jestem najbardziej ciekawa ;) Będę bacznie czekać, aż coś o niej napiszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra stosik! Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik : )
    "Szmaragdowy atlas" - czytałam i uważam, że jest świetny :)
    "Ava Farris" - mam wielką chrapkę na tę książkę
    "Z ciemnością jej do twarzy" - myślę, że Ci się spodoba.
    "Wezwanie" - strasznie chcę przeczytać.
    "Złamane serca" - czeka na półce.

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik;) "Z ciemnością..." pewnie ci się spodoba;) Pozdrawiam;)
    Śliczny szablon;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja szczególnie czekam na recenzję "Roku w Poziomce". Nie miałam okazji jeszcze czytać żadnej z książek tej pani, a zbierają one same pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik :) Szczególnie polecam "Rok w Poziomce", wspaniała książka :D Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią przeczytałabym "Rok w Poziomce" i "Avę Farris". Czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zdobycze, sama z chęcią przygarnęłabym większość z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Złamane serca" czekają na mojej półce już jakiś czas i poczekają jeszcze trochę. Zazdroszczę "Szmaragdowego Atlasu" i książki Penny Jordan. Po przeczytaniu romansu satine tej pisarki "Maskarada" przekonałam się do niej i z chęcią sięgnę po kolejne powieści.
    życzę mile spędzonego czasu przy lekturkach!

    OdpowiedzUsuń