środa, 14 marca 2012

[165] Magia wiedźm

Autor: Claire
Tytuł: Magia wiedźm
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Ilość stron: 324
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Magią interesują się różni ludzie - między nimi jestem też ja. Od zawsze ciekawiła mnie ta tematyka, a książki wydane na ten temat są niezwykle ciekawe. Kiedy zobaczyłam kilka pozytywnych recenzji w internecie na temat Magii wiedźm od razu wiedziałam, że książka przypadnie mi do gustu. Jednak czy miałam racje?

Zastanawialiście się kiedyś kim są tak na prawdę wiedźmy? Większość z nas uważało w dzieciństwie, że jest to brzydka, starsza Pani latająca na starej miotle natomiast z biegiem lat nasze zdanie na temat wiedźm zmieniało się. Kiedy bliżej zapoznałam się z ich charakterystyką, którą przedstawiła Claire dowiedziałam się, iż jest to zwykła kobieta bądź też mężczyzna uprawiająca białą magią. Taki opis bardzo wzbudził moją ciekawość dlatego kiedy zaczęłam czytać Magię Wiedźm wciągnęłam się w nią bez reszty i przeczytałam za jednym razem. 

Po przeczytaniu zaledwie kilkunastu stron poczułam ogrom wiedzy, którą autorka postanowiła się z nami podzielić. Claire dobrze wie o czym pisze, a każde zdanie w jej książce jest urozmaicone. Język jakim się posłuje jest lekki, przyjemny i bardzo łatwy w odbiorze dzięki czemu trafi do szerokiego grona czytelników. Dużą zaletą jest to, że książka nie została napisana w formie nudnawego poradnika tylko jako lektura przesycona wiedzą i napisana przez autorkę z wielkim wyczuciem i uczuciem.

Zaledwie trzystu stronicowa książka mieści w sobie ogrom informacji, a ich poznawanie jest czystą przyjemnością. Na początek możemy dowiedzieć się wszystkiego co jest związane z białą magią. W kolejnym rozdziale autorka przekazuje nam pomysły na medytacje i energię czakr. Trzeci rozdział został poświęcony sposobom w jaki możemy wykorzystać ubrania i makijaż by poczuć w sobie radość. Następny jest o zapachach jakie wydobywają z siebie wszelkiego rodzaju kadzidła, które zapewnią nam ochronę i oczyszczenie. Piąty z kolei jest poświęcony pieniądzom, a szósty miłości. W części siódmej Claire przybliża nam wiadomości dotyczące wróżenia z tarota ale również pokazuje w jaki sposób możemy korzystać w wahadełka czy też kryształowej kuli. Ósmy rozdział pokazuje oblicze świata duchów, a końcowy pozwoli nam dowiedzieć się jeszcze więcej o wszelkiej magii.

Tak jak widać książka liczy zaledwie dziewięć rozdziałów ale każdy z nich został w ciekawy sposób skonstruowany i przedstawiony. Podczas czytania miałam wrażenie, że każde zdanie było dokładnie przemyślane przez autorkę dlatego właśnie Magię Wiedźm czyta się z tak nieopisaną lekkością i ciekawością.

Warto również wspomnieć o wspaniałej oprawie graficznej. Ciekawa okładka w dobrze dobranych kolorach niesamowicie przyciąga wzrok i jednoznacznie mówi, że książka została poświęcona magii. Dodatkowe zdobienia i rysunki w środku niezmiernie cieszą oko i umilają czytanie. Magię wiedźm mogę polecić wszystkim osobom, gdyż wiedza, która została zawarta w tej książce jest bardzo obszerna i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Książkę czyta się jednym tchem i nie wątpliwie jest ona warta uwagi. Polecam!

Opis książki: Wiedźmy są dziś postrzegane jako postacie złe i godne potępienia. Ta książka nie tylko oczyszcza ich zniekształcony wizerunek, ale jednocześnie umożliwia każdemu z nas dołączenie do ich elitarnego grona. Jednym z mitów, jakie obala publikacja Claire, jest płeć wiedźmy. Mogą nimi bowiem być zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Autorka uczy różnych rodzajów medytacji – od dymnych po medytacje OM. Pokazuje również, w jaki sposób możesz samodzielnie pracować nad zharmonizowaniem czakr. Daje wskazówki, jak stworzyć magiczną biżuterię, ubrania i kosmetyki. Dzięki Magii Wiedźm opanujesz również sekrety magicznych zapachów, olejków i przypraw.  Wiele miejsca poświęcono dbaniu o życie uczuciowe. Dowiesz się, jak zdobyć miłość, odzyskać ukochanego bądź też wykorzystać magię seksualną, która rozpali zmysły. Poznasz także najskuteczniejsze afrodyzjaki. Nauczysz się także korzystać z najefektywniejszych technik wróżbiarskich, w tym karcianych, z wykorzystaniem wahadełka bądź też wróżenia z dymu.

5/6
8/10

Książkę otrzymałam od wydawnictwa Studio Astropsychologii, za co serdecznie dziękuję.
 

4 komentarze:

  1. Równie mi się podobało ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się spodobała, z tym że ja czytałam ją o wiele dłużej niż jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specjalnie mnie ta książka nie przekonuje. Raczej nie będę się do niej zmuszać

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w niej okładka, opis, twoja recenzja. Wszystko. Po prostu muszę ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń