środa, 15 lutego 2012

[149] Stosik 4/2012

Hej :)

Wszyscy pokazujecie swoje śliczne stosiki, które często bym Wam podkradła. Przyszedł czas żebym i ja pokazała co przyszło mi w ostatnim czasie.
1. Krwawe szaleństwo- po znakomitej pierwszej części nie mogłam oprzeć się kolejnemu tomowi- od wyd. Mag
2. O modlitwie- czytała już kilka ciekawych recenzji na temat tej książki.-od wyd. Esprit
3. Jedną nogą w grobie- na prawdę znakomita seria. Teraz tylko czekam na trzecią część- recenzja- od wyd. Mag
4. Szeptem- Prawdę mówiąc trochę obawiam się tej serii. Czytając Wasze opinie mam mieszane uczucia ponieważ są zarówno pozytywne jak i negatywne. Ale najlepiej jest o tym przekonać się samemu- wynik wymiany na LC
5. Crescendo- j.w
6. Nie jestem seryjnym mordercą- moją uwagę przykuł ciekawy opis więc nie mogłam się oprzeć- od wyd. Znak Emotikon
7. Pan potwór- j.w
8. Century tom 1- Uwielbiam tego autora więc kolejne jego powieści na mojej półce cieszą mnie niezmiernie- od wyd. Olesiejuk
9. Century tom 2- j.w

10. Numery 3- nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z twórczością Rachel Ward dlatego zabrałam się za nią od razu- od wyd. Wilga
11. Europa Blues- niespodzianka od wyd. Muza ale wygląda bardzo zachęcająco
12. Sprawa Rembrandta- j.w

13. Karty Potęga Myśli- dzisiejsza przesyłka od wydawnictwa Studio Astropsychologii
14. Talia Kart Mundry- j.w
15. Magia wiedźm- j.w

Tyle wspaniałych książek..tylko kiedy ja to wszystko przeczytam?! :)
Serdecznie dziękuję wydawnictwom za świetne książki.

Pozdrawiam
Ola123

24 komentarze:

  1. Co do "Szeptem" moim zdaniem nie jest to jakaś wybitna seria, raczej nie przypadła mi do gustu, ale jestem ciekawa, czy spodoba się Tobie ;) A "Numerów" zamierzam w najbliższych dniach część pierwszą przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczne kąski. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. O.o Ojoj ile ciekawych pozycji!!! Nie mogę się zwłaszcza doczekać Twojej recenzji odnośnie książki "Krwawe szaleństwo" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa genialny stosik! Ile ja bym za taki dała :D Same kuszące pozycje tutaj widzę, większości nie czytałam, ale zamierzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pozycje zdobyłaś :)
    Ja posiadam Century III, które zakupiłam w promocji. Na razie grzecznie czeka na swoją kolej, a ja chętnie poczekam na Twoje recenzje Century I i II :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałem żadnej z nich i nie wiem, co mam sądzić o tym stosiku, ale spory. Gdybym ja miał tyle książek od wydawnictw, po prostu byłbym szczęśliwy. I tyle. Zapraszam do mnie. [http://z-nosem-wsrod-ksiazek.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosiki piękne :}

    Czy tylko do mnie nie dotarły jeszcze "Nie jestem seryjnym mordercą" i "Pan Potwór"?! :(

    Również mam u siebie Magię wiedźm i Szeptem (także z wymiany ^^).

    Pozdrawiam serdecznie :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stosiki :) Większość był ci zabrała, ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję stosików:D Miłego czytania;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki Dana Walls'a już za mną, Numery 3 przede mną, a reszty Ci zazdroszczę ;)
    wpadnij do mnie na niusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik! Najbardziej zazdroszczę nowości od wyd. Mag.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa książek z wyd. Znak Emotikon. Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serię "Szeptem" przeczytałam całą i nawet przypadła mi do gustu. Sama natomiast szykuję się na Numery:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik :)
    Szeptem <3 Ahhh..uwielbiam:D
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam całą serię Moning. Podobnie jak Frost.
    Ja "Szeptem" byłam zniesmaczona, ale jestem ciekawa jakie będą Twoje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krwawe szaaleństwo własnie czytam. ;]
    a Century i szeptem mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stosiki, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stosy! ;)
    Jestem ciekawa książek od Muzy i kart :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne książki tylko pozazdrościć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. "Nie jestem seryjnym mordercą" już za mną. Wkrótce zabieram się za "Pana potwora". Pierwsza część jest świetna, dlatego polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności! Część z tych pozycji miałam okazję czytać, na reszty recenzje czekam :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najchętniej wszystko bym Ci ukradła :) Czekam na rezenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Zazdroszczę książki "Krwawe szaleństwo". Stosik zacny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń