środa, 25 stycznia 2012

[143] Stosik 3/2012

Witajcie!
Postanowiłam dodać stosik ponieważ dawno go nie było ;)
Doczekałam się upragnionych ferii i teraz cały czas czytam jak to na mola książkowego przystało. Nowe książki wciąż przybywają. Obecnie czekam jeszcze na kilka pozycji, które niestety znajdą się w kolejnym stosie.

Tak oto prezentują się moje książkowe nabytki z ostatnich kilkunastu dni.
Od lewej:

  • Tajemnica klejnotu Nefertiti- od wyd. Zielona Sowa
  • Listy z jeziora- od wyd. Promic
  • Za plecami anioła- od wyd. Replika
  • Kieliszek trucizny- od wyd. Zielona Sowa
  • Nigdy i na zawsze- od wyd. Otwarte
  • Koniec gry- od wyd. Znak Emotikon  (recenzja)
  • Cztery pory lata- od wyd. Replika
  • Tam gdzie ty- od wyd. Prószyński i S-ka
  • Simon Peppercorn- od wyd. Zysk i S-ka
  • Scarlett- od portalu Kawerna
  • Zapomniane- od wyd. Prószyński i S-ka (recenzja)

Wszystkim wydawnictwom oraz portalom serdecznie dziękuję. 

Pozdrawiam
Ola123

22 komentarze:

  1. Ochh! Jak ja Ci zazdroszczę! Piękny stosik, życzę miłego czytania.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Najchętniej podkradłabym ci kilka pozycji- szczególnie "Zapomniane" oraz "Nigdy i na zawsze :) No i zazdroszczę tej fazy na czytanie, ja również molem książkowym jestem, ale ostatnio nie mogę się na niczym skupić, nawet na czytaniu ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę a w szczególności Scarlett :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Picoult! :) Mnóstwo ciekawych lektur, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wspaniałości. Większość z nich bym chętnie przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności !
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu skończyłam "Nigdy i na zawsze", bardzo mi się podobało :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłej lektury ! A u mnie w najnowszej notce również stosik.
    www.ksiazki-blair.blogdpot.con

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ferie i cały czas czytam :)
    http://ksiazki-alys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie zazdroszczę ci nowej powieści Picoult!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja Ci zazdroszczę Jodi Picoult!
    Miłego czytania i zazdroszczę ferii!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik:)
    Miłego czytania:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa, "Nigdy i na zawsze" oraz Jodi Picoult, Ty szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferie? A ja mam dopiero 13 lutego. ;<<<< A stosik całkiem, całkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się stosik prezentuje. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos.Ja też rozpoczęłam ferie.Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń