poniedziałek, 23 stycznia 2012

[141] Magia ochronna w praktyce

Autor: Ellen Dugan
Tytuł: Magia ochronna w praktyce
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Ilość stron: 276
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Ellen Dugan jest
uznaną pisarką i zdobywczynią licznych nagród, a także specjalistką od architektury krajobrazu i projektowania ogrodów. Jest również doświadczoną pielęgniarką, medium o ponad dwudziestosześcioletniej praktyce. Ellen jest również doświadczonym wykładowcą udzielającym się w wielu różnorodnych dziedzinach, takich jak Tarot, psychometria, czarostwo i magia ogrodów.

''Magia ochronna w praktyce''- to książka w, której znajdziemy masę ciekawych informacji, quizów, ćwiczeń, zaklęć oraz rytuałów. Ta książka jest przepełniona informacjami, które są na prawdę świetnie przedstawione i z przyjemnością się je czyta. Autorka umiejętnie połączyła kilka wątków i stworzyła ciekawą lekturę w, której każdy znajdzie coś dla siebie.

Jako uczennica szkoły podstawowej uwielbiałam chodzić na andrzejki. Wszystkie wróżby i zabawy- chętnie brałam w nich udział, a nawet sama przygotowywałam dla rówieśników zabawy podpatrzone w internecie. Można powiedzieć ,że interesowałam się magią- widzieliście te kule lub karty z których ludzie wróżą? Na prawdę mi się to podobało lecz z biegiem lat mój entuzjazm wobec magii zmalał. Jednak pewnego dnia zapoznałam się z katalogiem wydawnictwa Astropsychologii i zauważyłam tam kilka bardzo ciekawych tytułów dotyczących magii. Przy wyborze lektury zdecydowałam się na ''Magię ochronną w praktyce'' ponieważ oprócz informacji zawiera ona mnóstwo quizów oraz zaklęć co jest praktycznym dodatkiem.

Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy jest śliczna okładka, która przyciągnie nie tylko miłośników magii. Gdy wzięłam tę książkę do rąk muszę przyznać, że oczy mi się zaświeciły z wrażenia. Ciekawie zdobione rogi stron oraz cudowne ilustracje wywołały we mnie falę entuzjazmu. Choć po samej okładce książki się nie ocenia to muszę przyznać, że ''Magia ochronna w praktyce'' prezentuje się fantastycznie ze strony zewnętrznej jak i wewnętrznej.

,,Magia to radość, ale także odpowiedzialność. To od praktykujących magię zależy, czy użyją oni mądrości, współczucia i własnej inteligencji, aby nadać swym klątwom odpowiedni charakter.”

Czytając książkę miałam wrażenie, że autorka jest bardzo inteligętną kobietą. Piszą tą książkę wykazała się dużym doświadczeniem w dziedzinie magii. Jej język jest prosty i zrozumiały dzięki czemu książkę czyta się na prawdę przyjemnie. Bardzo chętnie zapoznawałam się z anegdotami z życia pani Dugan, które tak umiejętnie wplatała w rozdziały. Były ciekawym urozmaiceniem co sprawiło, że ta lektura nie była tylko sztywnym poradnikiem.

Jestem wdzięczna wydawnictwu za tę książkę ponieważ dzięki temu poznałam wiele nowych zagadnień związanych z magią. Na pewno jeszcze nie raz sięgnę po książkę z tej dziedziny. ''Magię ochronną w praktyce'' polecam wszystkim. Osobą, które interesują się magią i chciały by się dowiedzieć czegoś nowego oraz osobą, które chciały by się przed magią ustrzec. Jest to wartościowa książka i cieszę się, że gości ona na mojej półce. Polecam

Opis książki: W książce tej znajdziesz wiele praktycznych ćwiczeń, opisy rytuałów i zaklęć. Do własnej magii ochronnej włączysz żywioły i zaczniesz dostrzegać sygnały oraz symptomy świadczące o tym, że stałeś się ofiarą ataku mentalnego. Nauczysz się rozpoznawać wampiry energetyczne i przestaniesz je dopuszczać do swojego życia. Poznasz również odpowiedź na pytanie, kim tak naprawdę są duchy i upiory oraz jak zamknąć portale, przez które dostają się do naszego życia. Autorka prezentuje także odniesienia do magii lunarnej oraz 13 bóstw, które możesz wezwać w każdym momencie, by stanowiły one Twoją dodatkową zaporę przeciwko złym urokom. Nie zawsze będziesz musiał stosować aż takie środki ostrożności – czasami wystarczy odrobina najzwyklejszej wody, by zmyć z siebie wszelkie negatywne energie i zablokować złe oddziaływania. 

5/6
8/10


Książkę otrzymałam od wydawnictwa Studio Astropsychologii, za co serdecznie dziękuję.



9 komentarzy:

  1. Ja jednak nie przeczytam - zdecydowanie nie moje klimaty... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak nie przeczytam - zdecydowanie nie moje klimaty... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar sprezentować sobie kilka książek o magii/parapsychologii w najbliższym czasie, a ta przykuła moją uwagę już na stronie wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i w sumie nasze opinie są podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama się sobie dziwie, ale skusiłaś mnie mimo, iż takie książki zazwyczaj mnie nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  6. do książek tego typu podchodzę z wielką rezerwą, ale potraktować ją jako swego rodzaju ciekawostkę czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli tej książce posiądę całą wiedzę światową to chętnie ją poczytam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie odmówię ;)
    zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie przepadam za tego typu książkami,a zwłaszcza za magią, więc chyba raczej sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń