środa, 4 stycznia 2012

[130] Stosik 2/2012

Witajcie,
Minęły zaledwie 4 dni od sylwestra a mi uzbierał się kolejny stosik. Jestem z siebie dumna ,a jednocześnie zaniepokojona ,że liczba książek w mojej biblioteczce tak szybko wzrasta.
Dzięki uprzejmości wydawnictw mam szansę przeczytać książki po ,które sama z siebie bym z pewnością nie sięgnęła. Ale dzięki nim mogę też czytać powieści ,które od dawna miałam w planach lub też nowości wydawnicze :D

Od góry:
  • Chichot losu (od wyd. Zysk i S-ka)
  • Zawsze przy mnie stój (z wymiany)
  • Dzieci potopu (od wyd. Wilga)
  • Upadli (z wymiany)
  • Udręka (z wymiany)
  • Zbłąkany anioł (z biblioteki)
  • Dziedzictwo (z biblioteki)
  • Królestwo spokoju (od wyd. Replika)

W ciągu Nowego Roku udało mi się przeczytać już dwie książki. Jak dla mnie zapowiada się on znakomicie. :)

Pozdrawiam
Ola123

28 komentarzy:

  1. Stos po stosie- cały czas się zachwycam. Upadłych już czytałam, a teraz poluję na Namiętność :D No i bardzo chętnie podkradłabym Ci również Błękitnokrwistych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stos :D Gratuluję, też bym taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos, uwielbiam Błękitnokrwistych

    OdpowiedzUsuń
  4. "Udręka", "Zawsze przy mnie stój" i Ketchum- też chce! Stos świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie przeczytałabym "Chichot losu" i "Zawsze przy mnie stój". Upadli też wyglądają całkiem całkiem :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny stoik! Cudowne lektury. Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukradłabym Ci wszystkie ;>
    Dla mnie w dziwny sposób powrót do szkoły był pełen sukcesów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny stos, miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Upadli' też do mnie dotarli, w poniedziałek, o ile dobrze pamiętam :).

    Stosik cudny!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny stosik :) Szczególnie zazdroszczę "Zawsze przy mnie stój" i "Upadli", oraz "Udręka". :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pozycję. Dużą częsc czytałam i mi się bardzo podobały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik:)
    Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie Ci zazdroszczę tej współpracy z wydawnictwami, tyle niesamowitych książek otrzymujesz. *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, czy 4 i 5 część "Błękitnokrwistych" ci się spodoba. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym tego chciała przede wszystkim "Zawsze przy mnie stój". Piękny stosik. Miłego czytania!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję "Zawsze przy mniej stój".Świetny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stsoik;) miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik! Dużo czasu na lekturę życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję książki "Upadli".Życzę miłego czytania i zapraszam do mnie: http://ksiazki-patrycja.blog.onet.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos! A "Królestwo spokoju" biorę do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos! Właśnie czytam "Upadłych"

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość z tego stosiku chętnie bym przygarnęła :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny stosik! Błękitnokrwistych mam już za sobą. Czekam na recenzję Upadłych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracam, teraz jestem na u-czekoladowej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik :)
    "Upadłych" i "Udrękę" z chęcią bym Ci podkradła ^^
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń