piątek, 30 grudnia 2011

[128] Podsumowanie roku 2011+ noworoczny stosik

Witajcie

I tak oto kolejny rok zleciał mi jak z bicza strzelił.
W ciągu tych dwunastu miesięcy udało mi się wyrobić własny styl pisania recenzji. Nawiązałam kilkanaście współprac z wydawnictwami, portalami i księgarniami. Jestem z tego niezmiernie dumna i szczęśliwa. Chciała bym wszystkim podziękować za zaufanie ,którym mnie obdarzyli oraz tym ,którzy odwiedzają i komentują mojego bloga. Jest mi bardzo miło czytać tak liczne komentarze. :)
W ciągu tego roku udało mi się przeczytać 112 książek z czego
87 zostało opisanych na blogu. Pojawiło się również 14 stosików :)

Obecnie statystyka wygląda tak:

Pełna historia wyświetleń stron  24 092 (to na prawdę ogromna liczba-dziękuję!)
Liczba komentarzy 1832

Ten rok był na prawdę udany dla mnie. Przeczytałam 112 książek czego nigdy bym się nie spodziewała. Moim marzeniem było przekroczyć liczbę sto i udało się! A teraz w roku 2012 chciała bym pobić swój rekord, mieć więcej czasu na czytanie, pisać jeszcze ciekawsze recenzje i Wam życzę tego samego~!~



A teraz czas na noworoczny stosik
Od góry:
  • Oksa Pollock (wygrana w konkursie)
  • Ciepłe ciała (od wyd. Replika)
  • Czas tajemnic (od wyd. Esprit)
  • Pięciolinia uczuć (wygrana w konkursie)
  • Cicha śmierć (wygrana w konkursie)
  • Cień księżyca (prezent pod choinkę- niestety matras nawalił nie dowożąc dwóch pierwszych części)
  • Nów Księżyca (j.w)
  • Szaman z Port Royal (od portalu Kawerna)
  • Dotknąć prawdy (od wyd. Mira)
  • Kod królów (od wyd. Zielona Sowa)
  • Obiecaj mi (wygrana w konkursie)
  • Obiecaj mi (j.w- ten egzemplarz podarowałam cioci ,która uwielbia tego autora)

Takie więc plany czytelnicze mam na styczeń 2012 roku :)


Na koniec chciała bym wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!

Pozdrawiam
Ola123

29 komentarzy:

  1. Rzeczywiście przeczytałaś strrrasznie dużo książek - oby w przyszłym roku było ich jeszcze więcej! :D Na początek nowego roku polecam ci: "Dotknąć prawdy" i życzę wielu czytelniczych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. imponująca liczba przeczytanych książek :)
    Choć ja tam cieszę się i ze swojego skromnego wyniku^^
    życzę spełnienia wszelkich noworocznych marzeń i planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje;) Udanego Sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje takiej liczby przeczytanych z zrecenzowanych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego w Nowym Roku, by był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci życzę 200 książek w przyszłym roku, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zazdroszczę liczby odwiedzin, komentarzy i oczywiście przeczytanych książek. Chociaż w tym roku nie udało mi się tylu przeczytać, to pamiętam, jak trzy lata temu w same wakacje przeczytałam 100!
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeczytałam ledwie dwadzieścia książek, no cóż... to był chyba najgorszy czytelniczo rok w moim życiu, ale i takie się zdarzają. Jednak założyłam bloga i wiem, że w 2012 (o ile od września nie zaczną zabijać mnie maturą) 100 książek będzie. Na pewno :)

    Tobie gratuluję tak wspaniałego stosiku, recenzje już są niezmiernie ciekawe, a no i wytrwałości w czytaniu. Tylko pamiętaj; jeść i spać też kiedyś trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :) I udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik:) Myślę, że też miałam coś koło setki. I Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę jeszcze więcej przeczytanych książek i wielu wrażeń w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stosik!;)
    Bardzo chciałabym przeczytać "Ciepłe ciała" i "Dotknąć prawdy".
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  13. 112 - wow, jestem pod wrażeniem! I bardzo ciekawy stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wspaniałych wyników i życzę kolejnego, równie owocnego roku! :)
    A stosik piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik.Gratuluje sukcesów,112 książek-świetny wynik.Również życzę szczęśliwego nowego roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 112 książek - gratuluję ;) Stosik świetny : )
    Ja ze swojej strony życzę Ci zaczytanego Nowego Roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ło, gratulację
    I życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wynik !
    Gratuluję :)
    Świetny stosik, wiele książek z niego bym Ci podkradła ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to bym chciała dobić do 100 książek! Ale nie będę narzekać - 75 to dobra liczba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny stos. Szczęśliwego Nowego Roku i miłego czytania . :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny stos i gratuluję tak owocnego roku ! :D

    Szczęśliwego Nowego Roku i szalonego Sylwestra życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stos! Bardzo dużo książek przeczytałaś, ja mam pewnie o połowę mniej... Nie liczyłam, szczerze - nie chce mi się:)
    Szczęśliwego Nowego Roku 2012:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity stosik i również udanego Sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny stos, gratuluję udanego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze - Szczęśliwego Nowego Roku 2011!
    Stosik jest świetny, zazdroszczę książek Evansa, ostatnio na nie poluję.
    Juliette

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Najlepszego W Nowym Roku. Stosik cudowny! Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny stosik i piękny wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Imponujące statystyki i piękny stosik. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń