wtorek, 27 grudnia 2011

[126] 101 Archaniołów

Autor: Dr. Doreen Virtue
Tytuł: 101 Archaniołów
Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Ilość stron: 180
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Nigdy nie zastanawiałam się kim są tak na prawdę archaniołowie. Co oni robią i w czym się specjalizują. Ale dzięki przeczytaniu tej książeczki dowiedziałam się tego i uświadomiłam sobie kilka bardzo istotnych rzeczy. Ale czy pomimo tego warto sięgnąć po tę pozycję? Czy takie istoty jak Archaniołowie mogą nam w życiu pomóc?

W książce zostało opisanych piętnastu najważniejszych Archaniołów. Każdy rozdział jest poświęcony jednemu z nich, przedstawione są jego atrybuty, role i historię pokazujące ,iż są one w naszym życiu obecne i potrzebne.

Tematyka ''101 Archaniołów'' nie każdemu może przypaść do gustu. Ja sama na początku sceptycznie podchodziłam to tej książki. Ale sposób w jaki została napisana jest niesamowity. Widać ,że autorka jest bardzo mądrą i znającą się na rzeczy kobietą. Książeczkę mogą przeczytać ludzie wierzący w różne wiary. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

Wydanie książki jest piękne. Twarda oprawa zapobiega zniszczeniom i zapewnia dłuższą żywotność. Środek jest bardzo bogato ozdobiony. Śliskie kartki bardzo łatwo się przewraca, a kolory każdych rozdziałów nie są przypadkowe. Na dodatek umieszczone są piękne ilustracje. Cała książka cieszy nie tylko duszę ale i oczy.

Dzięki temu ,iż przeczytałam ''101 Archaniołów'' moja wiedza na temat tych skrzydlatych stworzeń znacznie się powiększyła. I to nie była męcząca nauka tylko przyjemna ,ciekawa i zapierająca dech w piersiach. Nigdy nie przypuszczała bym ,że Archaniołowie pomagają nam nawet w tych zwykłych, codziennych czynnościach. Jest to bardzo mądra książka z ,którą na prawdę warto się zapoznać.

Opis książki: Co powiesz na skorzystanie ze wsparcia wszechpotężnych istot, które mogą Ci pomóc w każdej sferze życia? Od problemów zdrowotnych, przez pokonywanie tremy po naprawę zepsutego sprzętu. Archaniołowie są Tobie w stanie pomóc w nawet najtrudniejszej sytuacji. Każdy z nich jest związany z konkretnym znakiem Zodiaku i szczególnymi kamieniami szlachetnymi. O przychylność konkretnych Archaniołów trzeba też prosić w określony sposób. W tej książce znajdziesz najskuteczniejsze z modlitw wraz z sytuacjami, w których mogą się okazać przydatne. Kolorowa, piękna edytorsko i poręczna książka stanie się dla Ciebie lekturą, którą zawsze będziesz chciał mieć przy sobie. Nigdy bowiem nie wiadomo, kiedy może Ci się przydać wsparcie Twoich najpotężniejszych przyjaciół.

5+/6

Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Studio Astropsychologii.

15 komentarzy:

  1. Hmmm... Osobiście nie jestem zbyt religijna, ale może w przyszłości po nią sięgnę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo ciągnie mnie do tej książki, ale całkowicie jej nie przekreślam. Może kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy temat. Swego czasu bardzo interesowałam się aniołami i ich "historią" ostatnio trochę mi przeszło, ale nadal pozycja ta wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla odmiany sięgnę po nią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym i, mówiąc szczerze, jakoś mnie nie ciągnie


    -----
    Jeśli chcesz przeczytać nieoficjalne tłumaczenie książek, których nie ma w Polsce, to zapraszam na translate-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, a szkoda, bo widzę, że rzeczywiście warto ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć zupełnie nie interesuje mnie ta tematyka, wszyscy tak dobrze oceniają tą książkę i jestem ciekawa co znajdę w środku. Jednak podstawowa sprawa to kasa, nie wydam tyle na tak cieniutką książeczkę ;) Ale jak trafi się dobra okazja- przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To zupełnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o niej słyszę. Wydaje się być ciekawa. Jak nadarzy się okazja to skorzystam i przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka jak najbardziej dla mnie, na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie, chętnie dowiem się o nich czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej książce, kiedyś może przeczytam, ale tylko jeśli znajdę w bibliotece i nie zapomnę o niej.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, nie mogę się przekonać do książek o tej tematyce, do tego wydawnictwa. Zdecydowanie sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie ciągnie do takich książek także pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesowałam się aniołami,gdy będę miała okazję to ją przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń