sobota, 17 grudnia 2011

[122] Ostatni w tym roku: zimowy stosik!

Hej!
I znów uzbierał mi się dość pokaźny stosik ^^
Jestem z niego bardzo dumna.
Jak widzicie w moim domu już zawitały święta, choinka ubrana a u was?
Uwielbiam świąteczny czas: wszystkie te przygotowania i wgl. :)

Ten stosik jest już ostatnim w roku 2011


Od góry:
1. 101 Archaniołów- Dr. Doreen Virtue (od wyd. Studio Astropsychologii)
2. Magia ochronna w praktyce- Ellen Degan (j.w)
3. Mroczne szaleństwo- Karen Marie Moning (od wyd. MAG)
4. Deklaracja- Gemma Malley (od wyd. Wilga)
5. Besta- Alex Flinn (od wyd. Galeria Książki)
6. Dziewczyna w czerwonej pelerynie- Sarah Blakley- Cartwright (od. wyd. Galeria Książki)
7. W pół drogi do grobu- Jeaniene Frost (od wyd. MAG)
8. Jesienna miłość- Nicholas Sparks (zakup własny)
9. Życzenie-Alexandra Bullen (z biblioteki)
10. Straż- Marianne Curley (z biblioteki)
11. Pożeracz dusz- Michelle Paver (od księgarni Matras)
12. Dotyk ciemności- Karen Chance (wygrana w konkursie)
13. Dar- Alison Croggon (od wyd. Galeria Książki)

Jeszcze kilka książek w drodze. A przed nami Boże Narodzenie.
Mam nadzieję ,że pod choinką znajdą się upragnione książkowe prezenty...

31 komentarzy:

  1. Śliczny stos! Zazdroszę współpracy z GK ;D
    Miłego czytania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stosu:) Naprawdę zazdroszczę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie ubieram choinki, czekam do czwartku :>
    Mmm, ale stos! ♥ Jesienną miłość, Bestię i Dotyk Ciemności podkradłabym jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie stosik, lecz stos. Ciekawe książki i czekam na ich recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę kilka naprawdę ciekawych tytułów! :) Coraz bliżej święta... i dużo czasu na czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniały stos! Kilka pozycji z chęcią bym ci ukradła. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stos! Widzę, że choinka już ubrana

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, świetny stos! Z chęcią podkradłabym Ci kilka pozycji, a w tym "Bestię".
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na recenzje. Zwłaszcza "Bestii", do której zakupu si przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Stos dosłownie! Ciekawa jestem szczególnie jak Ci się spodoba Jesienna Miłość - Sparksa. Ja kocham jego książki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham stosy ;] Jednakowoż mam nadzieję, że ten jednak nie jest ostatni w tym roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wielką ochotę na 5, 7, 9, 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stos i śliczna choinka:) Ja ubieram jutro, cieszę się jak dzieciak:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnęłabym cały Twój stosik :) Czekam na recenzje, może się skuszę na kupno którejś pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ty jesteś...! Nęcisz mnie wszystkim tym, co chciałabym mieć, a chwilowo nie mogę mieć ;-P BUUU!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik;) Super książki;) U mnie jeszcze choinki nie ma. Prawdopodobnie dopiero w piątek będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zobaczyłam stosik, to myślałam, że jest tam co najmniej 20 książek xD
    Ale że mniej, to nie szkodzi, przecież liczy się jakość ;D 8 i 11 przygarnęłabym od zaraz! Szkoda tylko, że mieszkasz zapewne daleko ode mnie xD

    [http://magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny stosik :-). Ja choinkę ubieram tradycyjnie w Wigilię rano. Miłego czytania życzę!
    http://wdomowejbiblioteczce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no- porządny stos się uzbierał. Książkowe święta :). U mnie choinkę ubieramy dopiero w wigilię :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Informuję, że wygrałaś u mnie audiobooka "Oksa Pollock" - więc odezwij się na maila z danymi kontaktowymi - bo tydzień temu ogłosiłam wyniki i niedługo będę musiała zrobić nowe losowanie, jeśli się nie odezwiesz! :):)
    Pozdrawiam!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stosik - zarówno ze strony wizualnej, jak i jakościowej :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały stosik. Chciałabym, by u mnie uzbierało się tyle książeczek. U mnie choinka będzie ubierana dopiero w wigilijny poranek, jak to nakazuje tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, wspaniały stosik!! A jeśli chodzi o "Jesienną miłość" to słyszałam, że to jedna z najlepszych powieści Sparksa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik!
    Szczególnie czekam na recenzję "Jesiennej miłości".:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Straż <3 i mój Arkarian! :D

    Stos piękny!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny stos! U mnie choinkę ubieramy dopiero ze dwa dni przed świętami. Głównie ze względu na ograniczony czas i nasze drogie kocięta. Obecne mają tyle życia, że jak zobaczą kolorową choinkę... to będzie po choince :D I jestem pewna, że dostanę książkę pod choinkę. Pytanie tylko, jaką? Do kuferka z Percym Jacksonem nie dali się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No super ;) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ogromniasty stos! :D Najbardziej chyba zazdroszczę "Deklaracji" i "Bestii" :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  28. ohoho kobieto, kiedy Ty to przeczytasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny stos !
    Gratuluję i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki wspaniały stosik! Nawet nie wiesz jak zazdroszczę!! Połowę książek chętnie bym Ci podkradała.. szczególnie Straż, Deklarację i Bestię!! Cudowny stos :**

    OdpowiedzUsuń