wtorek, 29 listopada 2011

[115] Stosik na jesienno-zimowe wieczory part 2

Hejka!
Tak jak obiecałam- kolejny stosik na blogu!
Jestem niesamowicie zaskoczona ,że tyle powieści przybyło do mnie od 15 listopada.
W stosie zabrakło jeszcze dwóch książek, które niestety zaginęły w akcji.

Poszczególnych tytułów nie będę opisywać bo wszystko doskonale widać na zdjęciu.
Na dniach opublikuję recenzję książki ''Numer 2. Chaos''
Chciała bym też wspomnieć o książce ''Pożeracz snów'', która jest wynikiem mojej pierwszej wymiany na LC :D
Z czego bardzo się cieszę!

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka! :*

23 komentarze:

  1. ' Pożeracz... ' i ' Numery...' to zaje*iste książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, z chęcią bym ci kilka ukradła:D Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny stosik, parę książek chętnie bym widziała u siebie na półce. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, widzę że biblioteczka się rozrasta :) Polecam "Chwałę mojego ojca..." ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik, po prostu cudowny! Kilka pozycji mam. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pożeracz snów" oraz "Światła września" mam na półce. "Upiorną szkołę" z chęcią bym przeczytała :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, podkradłabym ci z tego stosu przynajmniej dwie pozycje. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) Czekam na recenzje i życzę miłej lektury.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stosik!
    Chętnie przeczytałabym kilka pozycji ;)
    Miłego czytania :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ukradłabym Ci stąd Zafona i chętnie dowiedziałabym się czegoś o Anielskim ogniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pozostaje nic innego jak zyczyć owocnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne książki;)
    "Dom Luster" czytałam,a "Numery 2" i "Pożeracza Snów" mam w planach.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo z twojego stosiku już czytałam. Najbardziej wspominam chyba światła września.
    Zapowiada się bardzo ciekawa lektura - życzę dużo wolnego czasu na nią !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stos! Zazdroszczę kilku pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stos - czekam na recenzję "Numerów 2" ;D
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa, ale cudeńka!
    Numery 1 posiadam, czekają grzecznie na swoją kolej w domowej biblioteczce. "Światła września" i "Anielski ogień" bym Ci z chęcią podkradła :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik ^^
    Kilka pozycji mam, a resztę bym ci ukradła :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik;) miłego czytania;)) pozdr.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny stosik *_* Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny stos, choc osobiście odradzam Ci "Pożeracza..."

    OdpowiedzUsuń
  21. Mhmm... Skradłabym Ci kilka tytułów :) Czekam z niecierpliwością na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba nie będę oryginalna, bo też bym Ci podkradła kilka tytułów. Miłej lektury:*

    OdpowiedzUsuń