piątek, 18 listopada 2011

[112] Przestań całować żaby. Czas rozejrzeć się za Księciem z Bajki.

Autor: Madeleine Lowe
Tytuł: Przestań całować żaby. Czas rozejrzeć się za Księciem z Bajki.
Wydawnictwo: Esprit
Ilość stron: 200
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Do tej pory nie zdarzyło mi się raczej czytać poradników. Nigdy nie przepadałam za tą kategorią. Ale gdy nadeszła okazja to pomyślałam ''Czemu nie?''. Ten poradnik, który ma na prawdę długi tytuł i różowiutką okładkę pochłonęłam w jednej wieczór. A jakie są moje wrażenia?

''Przestań całować żaby...'' to przede wszystkim poradnik dla osób, które są nie co starsze i już planują sobie życie z tym jedynym. Madeleine Lowe pokazuje wszystkim kobietom jakich facetów trzeba omijać szerokim łukiem by tak jak w jej przypadku, nie zakończyło się rozwodem. Każda kobieta pragnie mieć kochającego męża, śliczne dzieci i ogólnie cudną rodzinę. Ale autorka pokazuje ile czynników wpływa na to jak potoczy się nasze życie, i jakiego wybierzemy sobie partnera

''Tak więc ta książka jest po części próbą tego, czego nauczyłam się o szczęśliwych związkach...i o tych niekoniecznie szczęśliwych[...' Jest również całkiem poważną próbą przyjrzenia się mitom o kobietach i mężczyznach i określenia tego, co naprawdę sprawia ,że ktoś jest świetnym partnerem.''

Książka napisana jest lekkim i dość przyjemnym językiem. Dzięki czemu można te rady bardziej wziąć sobie do serca. Mimo, iż okładka w tym wypadku trochę odstrasza to proszę na prawdę się tym nie przejmować bo tutaj nie gra to żadnej roli. Bardzo mi się podobało to ,że Madeleine Lowe nie napisała tego poradnika tylko ze swoich przeżyć. Ale zapoznała się też z innymi poradnikami ,po czym stworzyła swoją, oryginalną i fajną książkę.

Każdy wie ,że żaden poradnik nie ułoży Ci życia za ciebie. Ale ''Przestań...'' może Ci pomóc ominąć kilka błędów ,które często popełniają kobiety będąc w związku czy też nie. Autorka pokaże wszystkim kobietom co wpływa na to, jakiego faceta wybieramy w życiu dorosłym. Bo na przykład to w jakiej rodzinie jesteśmy wychowywani ma OGROMNY wpływ na wybór partnera. Jest oczywiście mnóstwo takich czynników, które Lowe opisuje krok, po kroku.
''Związek powinien być dla nas niewyczerpanym źródłem szczęścia. Wydaje się to banalnie proste, ale to zaskakujące, jak bardzo stresujące mogą być niektóre relacje.''

W tej książce nie znajdziemy fachowych, psychologicznych porad. Książkę napisała kobieta ,która też nie raz była w związku. Nie zawsze ten związek okazywał się szczęśliwym dlatego chce wszystkim pokazać ,że prawdziwe, dorosłe życie nie zawsze jest takie jak by mogło się wydawać. Z zewnątrz kochająca się para, a wewnątrz, rodzinne kłótnie i problemy. I mimo, iż książka zdecydowanie nie wpadła w mój przedział wiekowy to cieszę się ,że mogłam przeczytać poradnik autorstwa Madeleine Lowe.

Podsumowując:
''Przestań całować żaby...'' to idealna lektura na szarawy wieczór. Jeśli macie ochotę na kilka kobiecych i sprawdzonych porad na temat dobrego związku koniecznie sięgnijcie po tę książkę. Kilka osób może wyciągnie z tego poradnika kilka na prawdę przydatnych porad, a pozostałej liczbie osób poradnik na nic się nie przyda. Ale myślę ,że jeśli poświęcicie jeden wieczór na książkę Madeleine Lowe to nic nie stracicie, a nawet zyskacie.



Opis książki: Jak to możliwe, że tyle mądrych, atrakcyjnych dziewczyn umawia się z takimi beznadziejnymi facetami? Ile żab musisz pocałować, żeby w końcu odnaleźć księcia? A może trzeba się pogodzić z tym, że książęta występują tylko w bajkach, i pozwolić się poprowadzić do ołtarza komuś kto wydaje się „nie aż taki zły”?
Madeleine Lowe, autorka błyskotliwego poradnika Przestań całować żaby, udowadnia, że szczęśliwe zakończenia naprawdę się zdarzają. Wystarczy tylko nieco zmienić strategię...
Na świecie są tysiące fantastycznych facetów do wzięcia, ale nam, dziewczynom, najwyraźniej udaje się ich przegapić. Bardzo dobrze za to wiemy, gdzie szukać Pana Pomyłki. Znajdujemy go za każdym razem – bez pudła. Kłamca. Maminsynek. Domowy Terrorysta. Pasożyt… Brzmi znajomo? Czas rozejrzeć się za Księciem z Bajki!

3+/6

Książkę mogłam przeczytać dzięki wydawnictwu Esprit
Dziękuję!

18 komentarzy:

  1. Zupełnie nie dla mnie. Nie mam serca do poradników...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł mnie powalił xD Nie przepadam za poradnikami, jednak dla tego chyba zrobię wyjątek. Dobrze by mi zrobiła taka lekka lekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak znajdę chwilę, rozejrzę się za tym tytułem. Tytuł mistrzowski ;D

    Pozdrawiam i zapraszaam do mnie :D

    [papierowyazyl.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami czytam jakiś poradnik,może ten też przeczytam gdy wpadnie mi w ręce. Tytuł powalający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł jest po prostu świetne. Mam wrażenie że mogłabym się przy niej całkiem nieźle bawić ale - tak jak piszesz - raczej nie można wynieść z lektury czegoś wartościowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie dam się przekonać:)

    Zapraszam na nn i ogłoszenie na [os-meus-libros] :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś po nią sięgnę. Za kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam poradniki. Patrząc na okładkę pomyślałam, że to książka dla nastolatek, ale tytuł jest niesamowity, a recenzja bardzo pozytywna. Gdy będę miała okazję, to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tego typu książkami,po recenzji tym bardziej tego nie zrobię. Ale ciekawi mnie "Ognista"- czekam na recenzję;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie dla mnie. Chociaż, może dam jej kiedyś szansę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm sama nie wiem, tematyka raczej nie w moim stylu, a ocena też nie za wysoka... Właściwie sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł i okładka ciekawe, ale jak widzę to w środku może już nie być tak fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również rzadko sięgam po poradniki, ale jak się jakiś trafi, to nie pogardzę. Tak pewnie będzie z tym, bo szukać go nie będę, ale jak się napatoczy, to z chęcią się z nim zapoznam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz zachęcam do przeczytania, Jodi stworzyła coś wspaniałego :) I przy okazji, strasznie zazdroszczę Ci dobrze zaopatrzonej biblioteki-moja niestety taka nie jest. :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie dla mnie. Chociaż, jak spotkam to może...

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie dla mnie.

    Ps.Zapraszam na nn nika-poleca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, jak tak pomyślę, to poradników w zasadzie nie czytam :D Po ten też nie sięgnę, nie potrzebuję. Jak za parę lat znajdę tego jedynego, co nie będę wiedziała czy jest tym jedynym, to może wtedy poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyczyn losowych muszę usunąć starego bloga. Od dziś znaleźć mnie można na os-meus-libros.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Ejdżita49

    OdpowiedzUsuń