wtorek, 15 listopada 2011

[111] Stosik na jesienno-zimowe wieczory.

Przepraszam za taką jakość zdjęcia, ale robione było telefonem bo cyfrówka padła. :(

Dziś zamiast recenzji postanowiłam dodać stosik ,którego na moim blogu zdecydowanie za długo nie było.
Ciężko wybrać czas stosika, ponieważ co rusz przychodzą mi nowe książki. W tym tygodniu dotrą jeszcze dwie przesyłki. Ale postanowiłam ,że dziś jest ''ten'' dzień na stos. :)
Stosik zawiera książki, które niesamowicie cieszą moje oko. Część została już przeczytana, ale idealnie dopełniają całość stosu. :D

Od góry:
1. Książę Mgły- Carlos Ruiz Zafón (z biblioteki)
2. Ognista- Sophie Jordan (zakup własny)
3. Dziedzictwo mroku- Bree Despain (od Doni)
4. Skrytoświat. Wiosna- William Horwood (od Giffin- wygrywajka)
5. Numery- Rachel Ward (od wyd. Wilga) recenzja
6. Uprowadzona- Lucy Christopher (od. wyd. Wilga) recenzja
7. Obudzić szczęście- Susan Wiggs (z biblioteki)
8. Drżenie- Maggie Stiefvater (od. wyd. Wilga) recenzja
9.Niepokój- Maggie Stiefvater (od. wyd. Wilga)
10. Przestań całować żaby- Madeleine Lowe (od. wyd. Esprit)
11. Przysięga krwi- Richelle Mead (z biblioteki)
12. Madame Hemingway- Paula McLain (od wyd. Bukowy Las) recenzja
13. Zapomniałam ,że Cię kocham- Gabrielle Zevin (zakup własny)

Następny stosik pojawi się już nie długo. Choć może być nieco skromniejszy. Ale liczy się nie ilość, a zawartość. :D

21 komentarzy:

  1. Świetny zbiór ;) A tak swoją drogą - uwielbiam książki które mają na boku prosty napis na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Kilka pozycji posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale Cię rozumiem! Ja też nie wiem, kiedy mam wstawić stosik, bo ciągle coś "jest w drodze" :}
    Ja czekam na trzy przesyłki, może nie utkną na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przede wszystkim duuuuży stosik;) super książki;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! "Numery","Drżenie","Niepokój"<3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zbiór :) długie jesienne wieczory zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zbiór! Naprawdę podkradłabym Ci kilka książek :) Szczególnie Niepokój, choć nie zdążyłam jeszcze przeczytać do końca Drżenia :) No i Numery..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos, dzięki któremu z pewnością nie dopadnie Cię depresja jesienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jak ja ci zazdroszczę numerów^^

    OdpowiedzUsuń
  12. "Numery" czekają na swoją kolej, "Dziedzictwo" czytałam, lecz mnie nie zachwyciło, a strasznie zazdroszczę Ci "Drżenia" i "Księcia mgły". *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Księcia Mgły i Drżenia :) Numery są świetne! Śliczny stosik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stos! Z miłą chęcią podebrałabym Tobie kilka pozycji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeejku, jaki piękny i wielki stos! Zazdroszczę większości pozycji, szczególnie "Drżenia" i "Ognistej" :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. "Obudzić szczęście" mam za sobą. Całkiem przyjemna lektura. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same rewelacyjne książki! Zazdroszczę "Księcia mgły" i "Zapomniałam, że cię kocham" bo resztę także mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy stosik :)
    zapraszam na mój blog "Książki i nie tylko..."
    http://wdomowejbiblioteczce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń