niedziela, 13 listopada 2011

[110] Akademia Wampirów: Pocałunek cienia

Autor: Richelle Mead
Tytuł: Pocałunek Cienia
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Ilość stron: 432
Czas czytania: 3 dni
Seria: Akademia wampirów tom. 3

Moja opinia: Nie mam pojęcia co takiego przyciąga mnie do tej serii ale jest to siła ,której nie mogę się oprzeć. Dzięki mojej bogato wyposażonej bibliotece już po raz trzeci mogłam spotkać się z bohaterami ''Akademii Wampirów''. Każda kolejna część wydaje mi się lepsza od poprzedniej. W tym trzecim tomie fabuła pochłonęła mnie od pierwszej strony, czytając tę książkę przeżyłam najlepsze trzy dni swojego życia.

W Akademii św. Władimira rozpoczynają się ćwiczenia polowe. Główna bohaterka Rose przez 6 kolejnych tygodni będzie musiała towarzyszyć Christianowi ,za którym nie zupełnie przepada. W dodatku odbędzie się proces Wiktora, który przysporzy dziewczynie dużą dawkę stresu. Kolejną rzeczą są duchy, które natarczywie nawiedzają Rose. Co jakiś czas widzi ducha swojego przyjaciela ,który zginął z rąk samych strzyg. Dziewczyna dobitnie widzi, że duch próbuje przekazać jej jakąś wiadomość lecz gdy to sobie uświadamia może być za późno na wszystko....

Miłość między Rose i Dymitrem to tak na prawdę mój ulubiony wątek tej serii. To co się wydarzyło pomiędzy nimi było takie romantyczne, zakazane i ekscytujące zarazem. Jedak samą końcówką książki autorka mnie po prostu zaszokowała. Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy i dla tego właśnie kocham Panią Mead. Potrafi tak szybko zmieniać postać rzeczy ,że czytelnika cały czas żyje w napięciu wiedząc, że za rogiem czeka coś nowego. Dlatego właśnie ani na chwilę nie można oderwać się od książki.


''Rose jest w czerwieni,
Lecz nigdy w błękicie,
Ostra jak kolec,
Dzielna nad życie''

Mimo, iż książek przeczytałam jakiś czas temu to nadal nie mogę się pozbierać. Moje ciało rozpierają emocje, od których nie tak łatwo jest się odpędzić. Cała seria pozostanie w moim sercu na bardzo długi czas, gdyż jest tego warta. Po raz trzeci mogłam się się przekonać ,iż Richelle Mead to utalentowana autorka. Mam nadzieję ,że uda mi się zapoznać z innymi seriami tej autorki.

Zdaję sobie sprawę z tego ,że recenzja do najdłuższych nie należy. Ale nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy. Książkę można wychwalać pod niebiosa, a i tak nie napiszę tego wszystkiego co bym chciała. Jeśli przeczytaliście 1 i 2 tom szybciutko zaopatrzcie się w następny. Jeśli natomiast macie tę serię w planach to nie czekajcie tylko zabierajcie się za czytanie. Książka chwyta za serce po czym usadowia się w nim i nie chce go opuścić. Z ręką na sercu mogę przyznać ,że ''Akademia Wampirów'' to jedna z moich ulubionych serii o wampirach.


Opis książki
: Od czasu, kiedy Rose pokonała w walce strzygi, dręczą ją ponure myśli. Zaczyna widzieć duchy, które ostrzegają przed złem, jakie gromadzi się coraz bliżej bram Akademii. Dziewczynie coraz trudniej tłumić uczucia do Dymitra. Wie, że nie wolno jej pokochać innego strażnika. Ale czasem trzeba łamać reguły… Gdy zaprzysiężony wróg Lissy i Rose, Wiktor Daszkow, stanie przed sądem, napięcie w arystokratycznych wampirzych kręgach sięgnie zenitu. W straszliwej bitwie Rose będzie musiała wybierać między życiem, miłością oraz dwiema najbliższymi osobami… Czy jej decyzja oznacza ratunek tylko dla jednej z nich?

6/6

Chciała bym zaprosić wszystkich do nowego wyzwania książkowego.
Szczegóły poznacie klikając na baner:

11 komentarzy:

  1. Nie mogę się jakoś przekonać do tej serii, ale kiedyś może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jakoś tak zabieram, ale coś nie wychodzi. Jednak w końcu muszę sięgnąc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria jest niesamowicie popularna. Słyszałam już o niej nie raz, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać, ostatnio zrobiłam sobie wakacje od wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobała mi się ta seria, tej części nie uważam za najlepszą, jednak dałabym tę samą ocenę. To jedna z lepszych serii o wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do przeczytania Akademii przekonuje mnie kumpela, teraz Ty... Chyba ulegnę i przeczytam :}
    Co do wyzwania to stosowny komentarz już wystawiłam. Dodaję banner do zakładki WYZWANIA :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś ciągle nie mogę się przekonać co do "Akademii Wampirów".. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na półeczce pierwszą część Akademii i już wkrótce się za nią zabiorę :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sięgnęłam po żadną książkę z serii i z tego co widzę, zrobiłam błąd. Chociaż wampiry już mi się przejadły, to czemu nie. Rozejrzę się jutro w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedynie pierwszą część, ale jak nadarzy się okazja po tę również sięgnę. Podoba mi się style Mead - a zwłaszcza jej seria o sukubie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba czas wziąć się za tą serię ;)


    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z lepszych serii, lepszych autorek :)

    OdpowiedzUsuń