sobota, 24 września 2011

[97] Stosik

Hejka!
I znowu uzbierał mi się całkiem pokaźny stosik. Poprzedni ,który dodałam jest już cały przeczytany, jeszcze tylko jedna pozycja czeka na recenzję. Jestem bardzo dumna ze swojego stosu i już nie mogę się doczekać ,kiedy się do niego dobiorę. Jeszcze tylko oby było więcej czasu!

Od góry:
1. Jak odzyskać chłopaka!-
2. E-mail z buziakiem-
3. Syrena- Tricia Rayburn
4. Trzy życzenia- Isabelle Merlin
5. Zwiadowcy-
6. Pocałunek cienia- Richelle Mead
7. Córka burzy- Richelle Mead
8. Świat Nocy(1)- L.J Smith
9. Pamiętniki Wampirów(1)- L.J Smith



24 komentarze:

  1. Piękny stosik, chętnie podebrałabym to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja Ci zazdroszczę "Zwiadowców" i "Pocałunku cienia"! Śliczny stos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu... Wszystko w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie troszkę bym Ci podebrała. To czekamy na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z nich czytałam. :D
    I ja również z chęcią bym ci coś podebrała, np. Zwiadowców. ;p xd

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zwiadowców" mam na półce. Nie wiem w sumie, po co to wzięłam z biblioteki, bo jestem średnio zainteresowana, ale jak już mam, to przeczytam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropnie zazdroszczę "Syreny". Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Syreny".
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos! Czytałam tylko "Świat Nocy", ale niedługo zabiorę się za "Pamiętniki Wampirów":). Zazdroszczę "Syreny".

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny stosik;) bardo chcę przeczytać "pocałunek cienia"
    pozdr;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pozycje życzę miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny stos, wszystkie książki z chęcią bym przeczytała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ogromną chęcią przeczytałabym wszystko i jeszcze podkradła tego misia z pierwszego zdjęcia ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam!
    http://kraina-wiecznych-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik godny pozazdroszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie by ci kilka książek ukradła:D A z tego wszystkiego jak na razie czytałam tylko Pamiętniki wampirów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzę tu kilka świetnych książek. Najbardziej czekam na twoją recenzję Zwiadowców- jestem ciekawa czy podobali Ci się tak jak mi :)
    Po za tym widzę tu Trzy Życzenia, również ciekawa lektura. Za to Swiat Nocy zupełnie nie przypadł mi do gustu, a Pamiętniki Wampirów również mnie do siebie nie przekonały.
    Reszty książek nie czytałam, dlatego czekam na Twoje recenzje, może na którąś się skuszę :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świat Nocy i Pamiętniki Wampirów przeczytałam, zazdroszczę Akademii Wampirów :D nn u-czekoladowej, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam kilka książek z Twojego stosiku i są naprawdę fajne, ale nie polecam "Pamiętników".
    Wg. mnie oklepany motyw i strasznie chaotycznie napisane, ale może Tobie akurat się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik! Parę książek bym ci z chęcią podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny stos. Widze Mead, którą uwielbiam, i "Syrenę", którą bardzo chcę przeczytać. Miłego czytania życzę :)

    zapraszam do mnie na wygrywajkę!

    OdpowiedzUsuń