środa, 31 sierpnia 2011

[92] Koniec wakacji, informacje oraz stosik.!

Witajcie!

Wiem ,że w ostatnim czasie zaniedbałam bloga.
Wczoraj wróciłam z Anglii.
Już jutro większość z nas stawi czoła szkole.
Jak na razie czekają na mnie 4 przeczytane książki, które muszę zrecenzować.
Skończyły się wakacje, więc blog znów rusza pełną parą.
Notki będę starała się dodawać co 3-4 dni. :)
Już dzisiaj zabieram się za komentowanie waszych notek.

Następna recenzja pojawi się w sobotę- ''Lit-6''
A na koniec skromny stosik:


Od góry:
1. Mały brat - Cory Doctorow
(od wydawnictwa: Otwarte)
2. Akademia Wampirów -
Richelle Mead
(Z biblioteki-recenzja)

3. Lit 6 - Risto Isomaki
(Od wydawnictwa: Kojro)
4. Rozkaz - Leena Lander
(Od wydawnictwa: Kojro)
5. W szponach mrozu - Richelle Mead
(Z biblioteki)
6. Otchłań.W potrzasku - Alexander Gordon Smith
(Od wydawnictwa: Otwarte)

Pozdrawiam Aleksandra


10 komentarzy:

  1. Miły stosik:) Czekam na recenzje, bo straaaasznie długo Cię tu nie było.
    A, i jak pisałam, przeniosłam się na blogspot. Byłabym wdzięczna, gdybyś zmieniła adres w linkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stos. nie czytałam pozycji 4, 5 i 6, a reszta uważam, że jest ok. Mały Brat jest cudowny - takie moje małe spostrzeżenie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik :) Żadnej z tych książek nie czytałam, więc czekam na recenzje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik. :D Z tych pozycji czytałam tylko jedną.

    OdpowiedzUsuń
  5. super stosik;) czekam na recenje;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anglia. Zazdroszczę ;) Bardzo ładny stosik. Ukradłabym ci z niego "Rozkaz". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stos ;) Czekamy na recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję stosiku:)
    Zazdroszczę Akademii Wampirów - chcę przeczytać, a w mojej bibliotece tego nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko z tego stosiku dwie pierwsze części "Akademii Wampirów" i bardzo mi się podobały.
    Pozdrawiam
    Juliette
    [czar-ksiazek]

    OdpowiedzUsuń