środa, 3 sierpnia 2011

[89] Ever

Autor: Alyson Noel
Tytuł: Ever
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Ilość stron: 304
Czas czytania: 2 dni
Seria: Nieśmiertelni- tom 1.

Moja opinia: O książce słyszałam wiele dobrego. Bardzo byłam ciekawa tej pozycji. Nagle przydarzyła się okazja i miałam możliwość przeczytania tej świetnej powieści. Już od samego początku zakochałam się w tej książce.

Główną bohaterką jest szesnastoletnia Ever ,która w wypadku traci rodziców oraz młodszą siostrę. Za wszystko obwinia samą siebie, swój żal ukrywa pod luźnymi bluzami. Po tragedii dziewczyna dostaje dziwne zdolności. Mianowicie może czytać w myślach ,jej oczom ukazują się aury innych ludzi ,a dotknąwszy kogoś widzi przeszłość i uczucia danego człowieka. Poprzez swoje nadzwyczajne umiejętności Ever czuje się osamotniona ,uważa się za dziwadło. Unika wszelkich kontaktów z ludźmi, bo po dotknięciu kogoś wie o tym kimś wszystko. Czasem ,aż za dużo. Jednak pewnego dnia w szkole pojawia się chłopak, którego myśli Ever nie słyszy. Tak na prawdę od razu się w nim zakochuje. Jednak Damen nie jest tym,za kogo się uważa.

Temat wampirów- na pewno jest już nam bardzo dobrze znany. W ostatnim czasie na rynek wyszło dużo powieści o podobnej tematyce bądź fabule. Jednak uważam ,że książka ''Ever'' jest godna uwagi ,gdyż autorka świetnie przedstawiła nam świat pełen zagadek, nadprzyrodzonych mocy i dość tajemniczych bohaterach. Gdyby to wszystko połączyć ,wychodzi nam bardzo ciekawa powieść ,którą jest właśnie ''Ever''

Już od samego początku nie mogłam się doczekać,kiedy wyjaśni się sprawa z Damenem. Myślałam ,że jest to jakiś wampir bądź wilkołak. Jednak co to za tajemnicza postać? Tego dowiecie się w trakcie książki. Drugą postacią ,której byłam niezmiernie ciekawa to Drina. Niby zwykła dziewczyna, a zabójczo niebezpieczna. Wszyscy bohaterowie książki są oryginalni i nietuzinkowani. Świetnie komponują się z fabułą.

Okładka książki jest piękna! Świetny odcień niebieskiego ,na tle zabójcza postać i czerwone tulipany. Które są ważnym elementem książki. Prosty ,lecz zachęcający opis przyciąga uwagę czytelnika. Jeśli będę miała okazję, to na pewno przeczytam kolejne tomy tej znakomitej trylogii.

Powieść polecam wszystkim,którzy chcą odetchnąć trochę od wampirów, wilkołaków i innych stworzeń tego rodzaju. Jednak jeśli ma ktoś ochotę na trochę tajemniczości i nierealności to właśnie tym osobą szczególnie książkę polecam! Jeśli ktoś nie lubi prostych i ciekawych książek,które są a za parę dni już ich nie ma-to nie powinny zabierać się za książkę ''Ever''



Opis książki: Pewnego koszmarnego dnia szesnastoletnia Ever Bloom traci w wypadku samochodowym najbliższą rodzinę. Od tej chwili staje się medium – słyszy myśli różnych ludzi, widzi ich aurę i dzięki przelotnemu choćby dotykowi może poznać ich przeszłość. Te nadprzyrodzone umiejętności sprawiają, że otoczenie traktuje ją jak dziwadło, więc Ever zamyka się w sobie i odgradza od świata.

Wszystko się zmienia, kiedy dziewczyna poznaje Damena Auguste’a. Tylko on potrafi wyciszyć dudniące w jej głowie głosy i wejrzeć w jej duszę. Dzięki niemu Ever wchodzi w świat alchemii i magii, dowiadując się rzeczy, o których zwykły śmiertelnik nie ma pojęcia. Kim jest Damen? Skąd pochodzi? Jakie sekrety skrywa? Na te pytania Ever nie zna odpowiedzi. Wie jedynie, że zakochała się bez pamięci i że jej życie wkrótce zmieni się nie do poznania.

6/6
__________________________________________________________
Hejka!
Mam dla was małą informacje :)
Mianowicie jutro wyjeżdżam do Anglii i wrócę dopiero 28 sierpnia.
Notki będę dodawane, lecz niestety nie będę mogła na bieżąco komentować i czytać waszych blogów.
Jeśli czas na to pozwoli będę wszystko nadrabiała. :)
Kolejna notka..hm..myślę ,że gdzieś za tydzień!
Buziaczki :*

26 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie pomyśłała że Ever to imie :) Ale przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i mnie również bardzo się podobała. Muszę jednak ostrzec, że druga część jest o wiele gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. niby miałam odetchnąć od wampirów, ale się tylko nudziłam. Niby się szybko czytało, ale była schematyczna. No i niczym ciekawym mnie nie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę część jak i poprzednią już przeczytałam i także jest zachwycona. Niestety nie mogłam ich wziąć do ręki gdyż pierwszą czytałam w formie mbooka a drugą jako ebooka. Lecz ta część bardziej mi się podobała niż następna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce i chcę ją przeczytać.
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę zaczęłam, ale jeszcze nie dobrnęłam do końca i odbieram tę książkę troszkę inaczej. Tobie życzę udanego wyjazdu - może przed powrotem uda mi się skończyć z "Everem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam "Ever" i w zupełności zgadzam się z twoją opinią.W kolejce czeka już druga część.
    Miłych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze przyjemności spotkać się z tą serią. I zbytnio mnie do tego nie ciągnie. Ale i tak pewnie kiedyś przeczytam np. ebooka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tą serią jednak mam nadzieję wkrótce to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka bardzo mi się podobała, drugą część też już mam za sobą i nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po trzecią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę to przeczytać, bo już wiele dobrego słyszałam o tej serii. ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ever może kiedyś przeczytam, ale póki co życzę Ci miłego wyjazdu i wielu wrażeń ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Książkę chętnie przeczytam. To już kolejna pozytywna recenzja.
    Życzę udanego wyjazdu, a na bloga będę często zaglądać:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego wyjazdu, a książki nie przeczytam, bo nie lubię wampirów i tym podobnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wyjazdu...
    Książkę mam na komputerze w formie e-booka, więc muszę tylko zacząć czytać, choć powiem szczerze, że jak na razie brakuje czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno chciałam przeczytać tę książkę, ale jakoś nigdy nie miałam okazji. Niby mam Ever na e-booku, ale jeszcze nie czytałam i niezbyt mi się chce bo to nie to samo. Wciąż czekam na to by przeczytać ją w wersji papierowej i może się doczekam, może nawet niedługo ją kupię. Tym bardziej, że twoja recenzja jeszcze bardziej zaostrzyła mój apetyt. Co do okładki to masz rację, rzeczywiście jest piękna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie pożyczyłam od koleżanki i czytam po raz n-ty, by móc się zabrać później za ebooki kolejnych części.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja, podobnie jak Amy, mam tę powieść, jako e-booka, niestety. Preferuję bowiem książki w formie papierowej.
    Juliette
    [czar-ksiazek.blog.onet.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie, taki przeciętny paranormal romance- z mojej strony żadnych achów i ochów nie było. Ale gusta są różne ;).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo cgcę przeczytać ;)
    Miłych wakacji;)
    Widzę również, że trochę wygląd bloga zmieniłaś;)
    Ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czytałam zajrzyj do mnie http://anulka1992.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poluję na nią :D nn u-czekoladowej, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od kilku miesięcy pragnę ją przeczytać, ale nie mogę na nią trafić... ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!! CZY ZA MNIE WYDZIESZ????????

    OdpowiedzUsuń
  25. Poluję na nią w bibliotece, ale nie mogę natrafić :(
    http://darkwood-dwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń