sobota, 23 lipca 2011

[86] One Lovely Blog Award

Do nagrody zostałam nominowana przez:
Dziękuję Wam za to :*

Zanim wytypuję 16 dalszych, fenomenalnych blogów, należy wspomnieć o zasadach ;).
  • napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
  • napisz o sobie siedem rzeczy,
  • nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
  • napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.
Oto 7 faktów z mojego życia:
1. Boję się horrorów. Jestem jak małe dziecko ,gdy jakiś obejrzę to po nocach potem nie śpię. A z horrorami w postaci książek jeszcze nie miałam styczności.
2. Kocham słodycze w każdej postaci. Od czekolady ,po różne żelki ,batony ,chipsy.
3. Jestem stałą czytelniczką bibliotek. Obecnie jestem zapisana do czterech i ze wszystkich korzystam. A to wszystko wiąże się z wielkimi stosikami książek do czytania.
4. Chciała bym mieć w swoim domu pokój w którym by była biblioteka. Półki z książkami były by zawalone od podłogi, aż po sufit. A jeszcze lepiej by było, gdyby to była księgarnia. Same nowiutkie książki tylko dla mnie. Haha ale wiem ,że to nie realne.
5. Kocham oglądać filmy. Moją ''naj'' kategorią są komedie romantyczne. Mogła bym je oglądać od rana do nocy <3
6. Brzydzę się węży i żab. Są one dla mnie obślizgłe i takie.. obleśne. Nie chcę urażać tych zwierząt, ale jakoś nie chciała bym mieć z nimi do czynienia. ( Obrzydza mnie jak ktoś łapie żaby do rąk <ble> xD )
7. Uwielbiam przebywać nad morzem.  Czuć ciepły piasek muskający moje stopy. Słyszeć dźwięk fal rozbijające się o brzeg morza. I ten świeży zapach.. Ah.. to jest mój żywioł :)

A to kolejne osoby nominowane do nagrody:
Mery
Grizzly
Klaudia
Ania
Nika
Cassin
Jungra
Lily
Kobra
Czekoladowa
Flora
Przepowiednia

Zapraszam do udziału w zabawie :*

16 komentarzy:

  1. Ciekawe ;] Ot, i kolejna osoba w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie widzieć kolejną osobę w tej zabawi ^^ A kto by nie chciał mieć takiego pokoju ;P Pachnącego książka w każdym wieku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od dziecka marzę o takiej bibliotece. Jak tylko zamieszkam w swoim własnym domu (za jakieś 7-8 lat ;)), na pewno sobie taką zrobię ;D
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominowanie,ale niestety nie mam na to hm czasu. Wolę ten czas poswiecic na napisanie recenzji :)

    {ksiazkomaniaa}

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, jednak nie przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też marze o takiej bibliotece :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieć taką bibliotekę w domu. Dziękuję za nominację, ale raczej nie przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod 1, 4, 6 :)
    Zwłaszcza pod 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację, ale jakoś chyba nie skorzystam z tej zabawy. A to wszystko przez te wakacje i licze wyjazdy. po prostu nie mam czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny, książki w pokoju... Na razie u siebie mam tylko jedną półkę, bo brakuje mi miejsca. Ach, i kilka książek podrzuciłam do pokoju rodziców. Ale marzy mi się wielki regał do samego sufitu... Dobra, popłynęłam już:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi także marzy mi się wielki pokój z samymi regałami,pełnych książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie cierpię żab ;/ Nigdy żadnej nie dotknęłam i nie zamierzam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chciała mieć taką bibliotekę. Na razie jednak potrzebuję kolejnej półki, bo już mi się zdobycze nie mieszczą xd.
    Nie mam pojęcia co się stało ze zdjęciem. Potem spróbuję jeszcze raz je wkleić.
    Dziękuję za nominację i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Jednak na razie czeka jeszcze jedna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszam na recenzję książki "Kamienie na szaniec" u-czekoladowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za nominację jednak nie przyłączę się do zabawy.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, ze jesteśmy do siebie podobne w tych kilku kwestiach ;)

    OdpowiedzUsuń