czwartek, 21 lipca 2011

[85] To tylko plotki

Autor: Jill Mansel
Tytuł: To tylko plotki
Wydawnictwo: Książnica
Ilość stron: 416
Czas czytania: 3 dni

Moja opinia: W dzisiejszej recenzji chciała bym przedstawić wam świetną i ciekawą książkę na nudnawe dni. Z taką powieścią nie miałam okazji się zapoznać. Jest to ciekawa lektura, komedia jak i zarówno małe romansidło.Książka jest napisana bardzo prostym językiem, tą dużą ilość stron pokonuje się bardzo szybko. Książka nie nudzi, a wręcz rozbawia czytelnika.

''To tylko plotki''- jest to świetna powieść, w której tematem są plotki. Główni bohaterowie książki mieszkają w małym miasteczku ,gdzie każdy nawzajem się zna i każdy wszystko o sobie wie. Ja osobiście nie chciała bym mieszkać w takim otoczeniu. W powieści autorka doskonale przedstawiła nam zalety jak i poważne wady plotkarstwa.

Gdy ujrzałam tę powieść w bibliotece ,od razu chciałam ją wypożyczyć. Prosty i zachęcający opis. Okładka również jest całkiem fajna. Polecam tę powieść osobą ,które chcą się pośmiać i oderwać od nudy. Osobą ,które lubią ciekawą fabułę i nie boją się dużej ilość stron. Gdy będę miała okazję, na pewno sięgnę po kolejne powieści tej autorki.Polecam! :)

Opis: Iście angielska komedia omyłek, która prowadzi do niespodziewanych, zabawnych, ale także dramatycznych rozstrzygnięć.

Tilly Cole, singielka z wyboru, pod wpływem impulsu wyprowadza się z wielkiego miasta na angielską wieś. Tam pracuje jako asystentka uroczego projektanta wnętrz oraz opiekunka jego nastoletniej córki. Jednak życie w malowniczym Roxborough wcale nie przypomina sielanki. Tilly wpada w sam środek światka, którym rządzą plotki, mściwe kobiety i humorzaste koty. A wokół kręci się przynajmniej kilku interesujących – choć nie zawsze wolnych – mężczyzn. I choć kobieta nie zamierza angażować się w kolejny związek, to gdy poznaje zabójczo przystojnego Jacka Lucasa, jej silna wola zaczyna słabnąć. Czy Tilly podąży za głosem serca czy rozumu?

5.5/6
__________________________________________
Hej wiem ,żę mam ogromne zaległości.
Wczoraj byłam zmęczona podróżą i dopiero dziś udało mi się napisać recenzję.
Zaraz zabieram się za komentowanie waszych blogów.
Buziaczki :*

20 komentarzy:

  1. Chyba sobie daruję, na razie nie wyrabiam się z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę sobie daruję, ale cieszę się, że wróciłaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. siemka ! ej co ty na to żeby sworzyć takie forum gdzie wszyscy miłośnicy książek np z twojego bloga i paru innych byśmy się tak jakby "spotkali" ? myśle ze to byłoby fajne ,by sie zrobiło jakieś takie tematy gdzie można sie zapoznać pogadać o książkach zareklamować swojego bloga ? tylko nie wiem czy miałabyś ochote takie coś też prowadzić jako pomocnik czy cos bo ja nie wiem czy sama dam rade ; p jak coś to nie ma sprawy jak odmówisz wiem że masz dużo roboty przy tym blogu pewnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak coś to pisz na emaila : agraffka97@o2.pl .Jak ktoś by chciał z funów bloga to też moze zostać takim współautorem takiego forum czy jakoś tak ; p tylko piszcie to sie dogadamy ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to po przeczytaniu moich wszystkich zaległości książkowych chętnie sięgnę i po tą pozycję.;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm. Wydaje się ciekawe, być może przeczytam. ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak. Jeśli o plotki chodzi to najgorsze te stare babcie

    Fajna recenzja ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej, nie tylko stare babcie plotkują! xD
    (Nie mogłam tego nie napisać).

    Co do książki...Nie słyszałam o tej pozycji, ale wydaje się ciekawa. Lekka, szybko się czyta...Idealna na wakacje.
    Jeżeli gdzieś na nią wpadnę to z pewnością sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie dla mnie. Ostatnio nie przepadam za takim książkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ogromny stos książek do przeczytania! Tę przeczytam jak wpadnie mi w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią sięgnę. Mam ochotę na coś dowcipnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, wczoraj założyłam bloga z recenzjami...
    Dlatego bardzo Cię zapraszam, bo potrzebuję wsparcia duchownego, mam tyle lat co ty więc myślę, że się ugadamy... ; )
    A przy okazji mam pytanie czy lepiej pisać na blog.onet czy na blogspot. Proszę o odpowiedź... ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilkakrotnie widziałam ta książkę w bibliotece, jednak jak na razie za nią nie chwyciłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będę miała okazję, to przeczytam :)

    Chciałam Cię poinformować także, że Twój blog został przeze mnie nominowany w One Lovely Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być ciekawa być może przeczytam jak tylko uporam się z moim wciąż rosnącym stosikiem.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  16. Niekoniecznie kocham tego typu książki, ale myślę, że z tą spróbuję się zmierzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten blog został nominowany do nagrody ONE LOVELY BLOG AVARD. Więcej informacji znajdziesz na blogu http://magiaksiazek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się ciekawa, więc jak trafię to przeczytam... ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka wydaje mi się niesamowicie ciekawa O.O I pomińmy, że tematem są znienawidzone przeze mnie plotki :D
    Jak wpadnie mi w ręce, to przeczytam :D

    [magiaksiazwk.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ksiażka. Ja jako zbuntowana nastoltka przeczytałam ją w 3 i pół dnia. Nienawidzę ksiazke których sama sobie nie wybiorę. Czytam bardzo mało bo też szkola, przyjaciele rodzina obowiązki mnie wykańczają czasem ale w wakcje pobijam rekordy. Polecam bardzoo tą ksiazkę

    OdpowiedzUsuń