środa, 13 lipca 2011

[84] Informacja

Hejka!

Jak wam mijają wakacje?! Wyjeżdżacie gdzieś?! Jak pogoda?!
Na pytanie odpowiadajcie w komentarzach :-)))

U mnie jest cuuudownie <3
Hehe jedne z lepszych wakacji!
Jutro muszę wstać o 4:00 rano bo o 5:50 mam pociąg i będę nim jechała 12 godz. do woj. Lubelskiego! :D
Od 5-28 sierpnia będę przebywała w Anglii. Wszystko wydaje się być super. Ale to wszystko wiąże się z mniejszą ilością recenzji. Na pewno nie będę już tak często odwiedzała waszych blogów, ale gdy tylko będę miała czas to będę na bieżąco czytać i komentować wasze recenzje.

Najbliższa notka na moim blogu pojawi się za tydzień
:* Do zobaczenia !! :****


18 komentarzy:

  1. Ja wyjeżdżam w niedzielę, chociaż wolałabym zostać w domu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku!
    Ja zazwyczaj jak gdzieś jadę, to na spontana, więc nic nie mam zaplanowane:D Teraz jeżdżę do znajomych do sadu na wiśnie, troszkę sobie dzięki temu zarabiam:) I jak na razie wakacje są okej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja życzę miłej i szczęśliwej podróży

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jutro jadę z koleżankami do Aqua Parku ;) Niby nic szczególnego, ale zawsze coś :)
    Życzę udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde szkoda ze na nastepną notkę muszę czekać aż tydzień.

    Wakacje momimo iż spędzam je w domu są fantastyczne, a to dzięki fantastyczym ludziom <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja w sierpniu jadę do Niemiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej podróży :)
    Ja jadę do Grecji, o ile nic nie popsuje planów ;)
    A potem do szpitala uzdrowiskowego na ponad miesiąc... ;/ Wątpię, że tam będzie internet ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anglia, kurczę - jak ja ci zazdroszczę. ._.
    Ja całe wakacje spędzę w domu. : /

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę miłych wakacji;)
    ja jadę na mazury;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co jestem w domku, ale mam nadzieję, że też gdzieś wkrótce wyjadę ;P Miłego wypoczynku ;) Dużo słonka ^^ I wielu niezapomnianych wrażeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej podróży!
    Ja na razie spokojnie w domu siedzę,ale są plany i pewnie niedługo zawitam na Mazury i nad Bałtyk.
    [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  12. U-czekoladowej pojawiła się nowa recenzja. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ci wyjazdów ja niestety kolejne wakacje spędzę w domu.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, rozhulałam się i jak już usiadłam przed tym komputerem, to napisałam nową recenzję. Serdecznie zapraszam na "Niebo jest wszędzie" :) / u-czekoladowej

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zaszczyt poinformować, że wytypowałam Twój blog do nagrody One Lovely Blog Award!! Więcej informacji w mojej nowej notce specjalnej na os-meus-libros.blog.onet.pl
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam przyjemność oznajmienia Ci, że nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award. Jeżeli będziesz miała ochotę wziąć udział w zabawie- szczegóły w poście na moim blogu :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana w One Lovely Blog Award. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń