poniedziałek, 27 czerwca 2011

[79] Notka Specjalna :-)

 Zostałam zaproszona przez Anię do znanej zabawy gdzie trzeba wypisać prawy ze swojego życia...

1. U większości osób przygoda z książkami zaczęła się po przeczytaniu serii ''Harry Potter''. U mnie tak nie było. Nie wiem czy jestem jakiś odmieńcem czy co?!:-))) Książki które rozpoczęły moją manię książkową to między innymi:
-''Mikołajek''
- Książki znanej autorki 'Meg Cabot
- Książki Kate Brian
Więc jak widać nie miałam jakiejś jednej serii od ,której zaczęłam ,najpierw zaczęłam czytać jedną książkę ,potem drugą a teraz to już całe stosy książek hehe :D

2. Jestem uzależniona od żelek.. wiem to tak głupio i dziecinnie brzmi. Ale ja na prawdę kocham żelki , te kolorowe misie i inne takie żelkowate rzeczy. Można je żuć i rozciągać ,gdy jest nudno! Kocham również colę.. Ja colę mogła bym pić litrami ,tak bez końca. A najlepiej chciałam bym mieć magiczny kubek bez dna gdzie nie musiała bym co chwilę dolewać coli :P :D

3. Kocham zwierzęta..wszystkie! Od myszek po wielkie słonie <3 W domu miałam już wiele zwierząt między innymi: królika , żółwia , kota ,chomika , papugę , szczury domowe itp. Teraz mam w domu tylko psa :) Nazywa się Maniek i jest mieszańcem Kundel-Pudel :P Kocham go z całego serca:)

4. Jestem maniaczką bibliotek.. obecnie jestem zapisana do 4 bibliotek i ze wszystkich regularnie korzystam. Są dość dobrze zaopatrzone. Więc książki kupuję jeśli już na prawdę nie mogę jakiejś książki zdobyć lub bardzo mi na niej zależy! :)

5. Jestem dość nie śmiałą osobą. Wolę zacieszę domowe ,z książką w ręku. Gdy ja tak sobie siedzę większość moich przyjaciół szaleje na szkolnych dyskotekach. Takie życie całkowicie nie dla mnie. Jestem osobą spokojną choć mam dni ,że w mojej głowie wciągu minuty przewija się ze sto zwariowanych pomysłów.

6. Nie cierpię horrorów..w postaci filmów jak i książek. Jak obejrze jakiś horror to potem przez kolejne 3 dni wszystkiego się boję. Nie wiem czemu tak się dzieje, no ale ze mną już tak jest! Żadnego horroru w postaci książki jeszcze nigdy nie czytałam. Ale wciąż mnie korci ,żeby spróbować. Więc może ,może kiedyś.. :D Odważę się i przeczytam coś na prawdę strasznego? Nawet ja tego nie wiem...

7. Obrzydzają mnie żaby i węże. Jak widzę jak niektóre z moich koleżanek biorą żabę na ręce to ,aż mnie na wymioty bierze. Dla mnie jest to obślizgłe i dziwne zwierzątko. Natomiast węża..brrr jak pisze to już się boję. Widziałam dużo filmów z udziałem węzy no i od tamtej pory się ich boję.

8. Uwielbiam przyrodę tzn. nie w postaci przedmiotu szkolnego czy coś.  Tylko przyrodę jako naturę. Lasy spacery ,jeziora ah.. to jest życie!

Koniec :-)))
Mam nadzieję ,że nie zanudziłam was na śmierć i ,że wytrawiliście do końca.
Do zabawy zapraszam:
- Sylwię http://moc-ksiazek.blogspot.com/
- Mery http://w-krainie-andersena.blog.onet.pl/
Oraz wszystkim pozostałych ,którzy mają ochotę wziąć udział w zabawie :-)))

18 komentarzy:

  1. Jedyny punkt w którym jestem troszkę do Ciebie podobna to nr 5. Nie całkowicie, ale zawsze ;p
    Dzięki za zaproszenie mnie do zabawy. :)

    [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Świetny blog. Od niedawna go czytam on mnie zainspirował.
    http://ksiazkowy-swiat.blogspot.com/ skomentujesz? to dopiero pierwsza notka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mieszkasz w dużym miescie co nie ? Bo jestes zapisana do 4 bibliotek

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię dotykać żab, ale węża kiedyś głaskałam :) Gorzej jest z żółwiem mojego brata, którego przez około 5 lat, odkąd go ma, nigdy nie dotknęłam i nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pkt 2 i 5 - jakbyś mnie opisywała:)
    A z tymi bibliotekami rozwaliłaś mnie na łopatki xD
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tylko z tobą nie mam wielu cech wspólnych - z tego co napisałaś nie znalazłam żadnej xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, żelki to druga rzecz z kolei, którą kocham! Ostatnio wydałam 10zł na żelki i zjadłam je w trzy dni... Eh...
    Ja też jestem nieśmiałą osobą i nie byłam na żadnej dyskotece od kilku lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest kilka punktów, w których jesteśmy podobne :D

    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. Żelki uwielbiam jeść i również nie lubię węży. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za bibliotekami. Ale żelki kocham ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię biblioteki, nie cierpię żab, kochaaaam żelki;)
    Widzę, że mamy wieeele wspólnego;)
    xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem takim odmieńcem ;-) i nie zaczęłam czytać od Harrego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  13. http://ksiazkowy-swiat.blogspot.com/ nowa notka. wejdziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uzależnieie od żelek - wcale nie jest takie nietypowe xD Mój kolega też to ma ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. W punkcie 5 i 6 jesteśmy podobne.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na nn.

    [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię żelki i colę. A zapisana jestem tylko do dwóch bibliotek szkolnej i gminnej.

    OdpowiedzUsuń
  18. eeej ,kto nie lubi żelków ? chyba tylko głupi ludzie ;-) też je bardzo lubie ; p ja mam tak ze straswznie przeżywam po przeczytaniu książki(ale tylko jezeli jest dobra) nienawidze czytać ostatnich stron ;C najchętniej czytałabym w nieskończoność żeby nie było końca tych historii.... a i praktycznie wychowałam sie na książkach Meg Cabot ; > moja ulubiona autorka ; p

    OdpowiedzUsuń