piątek, 24 czerwca 2011

[78] Stosik

Hej!
I znowu uzbierał mi się całkiem ładny stosik :-)
Z poprzedniego przeczytałam już większość książek z czego jeszcze 3 czekają na recenzję!
Na obecnym stosiku widać ,aż 16 książek! Nie wiem jak ja tyle tego uzbierałam. 2 zakupiłam ,a reszta to już zasługa biblioteki :)

Wiem ,że trochę spóźnione życzenia ale pamięć się liczy!
Więc życzę wszystkim aby te wakacje były radosny i ciepłe. Żebyście ten czas spędzili w gronie najbliższych. :) I aby wam się nie nudziło.. no i może jeszcze życzę czasu na czytanie książek :***

Druga sprawa: Zostałam dziś zaproszono do zabawy w której wypisujemy prawdy ze swojego życia. W niedzielę napiszę taką notkę specjalną i będziecie mogli poczytać sobie o mnie małe co nieco :)

Trzecią rzeczą o której chciala bym wspomnieć: Statystyka bloga obecnie wynosi: 11 604 wejść na bloga!  Jestem bardzo szczęśliwa ,że wchodzicie i czytacie mojego bloga! A komentarzy jest już 985! Jejku bardzo wam dziękuję:***

Ok a teraz przejdźmy do rzeczy to lista książek ze stosika od góry:

1. Zielona Mila - Stephen King
2. W pogoni za rozumem - Helen Fielding
3. Dzikie Kury: Raj na ziemi - Cornelia Funke
4. To tylko plotki - Jill Mansell
5. Nie każ mi wybierać - Jackie Stevens
6. Czarniejsza nić czarna owca - Natalie Fields
7. Wierność w stereo - Nick Hornby
8. Złodziej dusz - Martin Booth (Kupiłam na Allegro)
9. Szkoła duchów - Louise Arnold (Kupiłam na Allegro)
10. Klątwa Tytana - Rick Riordan
11. Niania w Nowym Jorku - Nicola Kraus, Emma McLaughlin
12. Panna i Chłopak z vis-a-vis - Anna-Louise Weatherley
13. Pokręcony świat - Jana Frey
14. Katie w świecie mody - Rebecca Campbell
15. Brzydcy - Scott Westerfeld
16. Wymiana studencka - Abby McDonald



18 komentarzy:

  1. Większości tytułów nie kojarzę, ale wszystkie mnie ciekawią, więc czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klątwę tytana czytałam, trzecia część "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" bodajże, następne części są jeszcze lepsze.
    "Zieloną milę" moja siostra ma na półce, więc ją kiedyś przeczytam, tylko nie wiem kiedy się za nią zabrać
    Stosu gratuluję i życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać: "Zielona mila" oraz "W pogoni za rozumem".
    Miłej lektury życzę.;)


    Pozdrawiam, Klaudyna. [zeswiatafantazji.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje życzyć miłych wakacji, niekoniecznie z książką w ręku (ale i na czytanie pewnie znajdziesz czas;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydcy - Scott Westerfeld - także mam to obecnie wypożyczone z biblioteki ;) Jestem ciekawa Twojej recenzji ;)
    Fajny stosik - miłe czytania !

    OdpowiedzUsuń
  6. Za Kinga również zamierzam sie raz wziąć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. O wielu tych książkach do tej pory nie słyszałam, a więc nie mogę doczekać się recenzji

    OdpowiedzUsuń
  8. OO widzę, że tak jak ja niedawno, zaczęłaś czytać "Brzydkich"- polecam;)
    Świetny stosik;)
    Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no spory stosik. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duży ! ^^ Miłej lektury ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym przeczytać "Zieloną milę" - oglądałam ekranizację i byłam pod wrażeniem.
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezły stosik ;DDD
    miłego czytania ;d
    ksiazkomaniaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę tu kilka fajnych pozycji, a więc miłego czytania i czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Twoich opinii, szczególnie na temat "Brzydkich" Scotta Westerfelda ;).

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik. Szczególnie ciągnie mnie "Zielona mila" Kinga. Czekam na recenzje i również życzę wspaniałych wakacji.

    U mnie nn.

    [w-krainie-andersena]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo reprezentacyjny stos ;D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski stosik :)
    Ja czytałam tylko Szkoła duchów - Louise Arnold :))
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń