środa, 15 czerwca 2011

[75] Nie zadzieraj z nianią

Autor: Natalie Fields
Tytuł: Nie zadzieraj z nianią
Wydawnictwo: Elf
Ilość stron: 128
Czas czytania: 2 godz.

Moja opinia: Coraz częściej zagłębiam się w książkach z serii ''Nie dla mamy, nie dla taty...'' i z każdą kolejną książką czuję do tej serii coraz więcej sympatii. Nie wiem co przyciąga mnie do tych książek. Może ich okładki w najróżniejszych kolorach i odcieniach + śliczne fotografie dziewczyn. Może głównych bohaterek?! Krótkie ale zwięzłe opisy na okładce?! Tak na prawdę sama nie znam odpowiedzi. Ale wiem jedno ,że jak na razie ta seria jest dla mnie bardzo fajna i lekka...taka dla relaxu.

''Nie zadzieraj z nianią''- jest to książka napisana przez autorkę ,którą sobie cenię. No może nie dosłownie ale pisze chyba najlepiej ze wszystkich autorów występujących w tej serii.
Cóż jak opisała bym tą książkę w kilku słowach?- prosta, lekka , ciekawa, wciągająca , na jeden wieczór i to by było chyba na tyle :D Ogólnie ksiązkę polecam ,a jeśli ktoś jeszcze nie spotkał się z tą serią to polecam bo warto! 

Główną bohaterką jest Laura ma ona cel i dąży do niego. Chce zostać zawodową tancerką. Lecz takie lekcje muszą odbywać się u nauczyciela ,któremu trzeba płacić. Dziewczyna aby zarobić pieniądze na lekcje tańca zatrudnia się jako niania dla 6-letniej dziewczynki. Okazuje się ,że w tym nie winnym stworzonku siedzi diabełek. Ponoć żadna z niań jeszcze z nią nie wytrzymała. Lecz Laurze udaje się przełamać pierwsze lody i poznaje klucz do sukcesu. Mała Grace jest zafascynowana baletem i pragnie się go nauczyć. Laura będzie dawała małej lekcje baletu ,a tym czasem ona sama zarobi na profesjonalne lekcje u nauczyciela.


Opis książki: Laura potrafi zrobić wiele, żeby w przyszłości zostać tancerka - nawet opiekować się nieznośną sześciolatką, z którą jak dotąd nie wytrzymała żadna niania. Podejmując się tego zadania, nie wie, czy uda jej się poskromić małą złośnicę. Nie wie również, że dzięki roli opiekunki mogą sie spełnić jej marzenia. Nawet takie, z których nie zdaje sobie sprawy.

5/6

13 komentarzy:

  1. Nie pamiętam, żebym kiedyś sięgała po jakąś książkę z tej serii, ale może kiedyś...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wszystkie książki tej autorki.. Są dobre i jak ty to określiłaś na jeden wieczór...
    Escritora
    http://szafa-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam nic z tej serii, ale może kiedyś zacznę

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej książki akutar nie czytałam ale wiele innych z tej serii. Na początku mi się podobały, ale teraz bym już ich raczej nie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i nawet mi się podobała. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś czytałam książki z tej serii i bardzo mi się podobały, ale było to jakieś 6 lat temu. Teraz to książki nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby był to film, nie wahałabym się ani chwili, ale książka... Raczej sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociażby jedną książkę z tej serii chciałabym przeczytać, więc może nawet tą ;).

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś czytałam książki z tej serii, może jeszcze kiedyś do nich wrócę

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna książka z tej serii... Nie wiem, jeszcze nie jestem przekonana... Ale jak będę miała chwilę wolnego czasu to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytała jeszcze żadnej książki z tej serii i zresztą żadnej nie spotkałam w bibliotece. w sumie jak będzie mi się będzie nudzić to może sobie ściągnę ebooka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta książka bardzo mi się podobała.Lubie ta pisarkę.Przygodę z ta serią zaczęłam dzięki twoim recenzją.Dzięki bo to świetna seria tak jak twoje recenzje.Ale się rozpisałam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń