środa, 1 czerwca 2011

[71] Stosik



Hej!
Czy mi się wydaje? Czy już dawno nie było stosiku.
Wiem ,że z poprzedniego mam jeszcze do opisania parę książek. Obiecuję ,że przeczytam wszystkie i w najbliższym czasie pojawią się ich opinie :)
Jedynie wymieniłam książkę ''Gorzej być nie może'' na dwie inne książki z tej samej serii:
''Niech żyje dysleksja''
''Jutro przyjdzie większa fala''

A teraz przejdźmy do teraźniejszości. Mam do przedstawienia owy stosik. Chciałam zaznaczyć ,że nie jest on w moim typie. Nie wiem czemu tak mówię! Ale wydaje mi się ,że książki w nim zawarte są takie lekkie. Ponieważ po ostatnich książkach ,które przeczytałam były dla tych główkujących :D
A teraz mam ochotę odetchnąć i w te upalne wieczory poczytać jakieś lekkie powieści:D

Od góry:
1. Nie zadzieraj z nianią - Natalie Fields
2. Dalej niż diabeł mówi dobranoc - Natalie Fields
3. Na kogo wypadnie - Katherine Parker
4. Pamietniki zwariowanej Weroniki - Mariola Jarocka
4. Dzikie Kury: Lisi alarm - Cornelia Funke
6. Morze potworów - Rick Riordan
7. Martyn Pig - Kevin Brooks
8. Chłód od raju - Jana Frey
9. W ślepym zaułku wolności - Jana Frey
10. Zła dziewczyna - Beata Ostrowicka
11. Dom na krańcu czasu - Janette Winterson
12. Lodowy ogień - Kai Meyer
13. Pałac śmiechu - Jon Berkeley
+ Nigdy w życiu! - Katarzyna Grochola

( ksiązka również należy do stosiku tylko nie zdążyła dobiec na grupowe zdjęcie :D )

PA :***
a na koniec kilka fotek
>>klik<<
>>klik<<
>>klik<<
>>klik<<

23 komentarze:

  1. gratuluję stosiku i życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam trzy pierwsze pozycje z twojego stosiku i ja również życzę ci miłego czytania. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, stosik też nie w moim guście, ale kilka pozycji bym pożyczył ^^" "Lodowy ogień, "Zła dziewczyna", "Morze potworów", "W ślepym zaułku wolności" oraz "Dom na krańcu świata" - kuszą. Czekam na recenzje i miłego czytania ;)

    Też niedługo dodam stosik. Uzbierało się dziesięć książek :D

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik choć także nie w moim guście. Lecz ja zawszę twierdze, że trzeba wszystkiego próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda sympatycznie i bardzo odprężająco. Chociaż chyba zbyt młodo, jak dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego stosiku czytałam tylko "Lodowy ogień". Z tego co pamiętam jest całkiem ciekawa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. "Morze potworów"! Ja wciąż tego nie mam okazji przeczytać :( Rzeczywiście to stosik "lekkich" książek, ale widzę kilka fajnych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego stosiku kojarzę tylko niektóre tytuły, ale szczerze mówiąc nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej z nich. Może jednak to zmienię:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic ze stosiku nie czytałam ale życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze książki to te, których autorką jest Jana Frey. Polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miły stos - dużo czasu na lekturę życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, większość to lekkie książki, ale bardzo przyjemnie się je czyta :) Z całego stosu czytałam jedynie dwie pozycje, ale czekam na recenzje wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okazały stosik. :) W zeszłe wakacje przeczytałam "Pałac śmiechu". Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdę mówiąc nie powiedziałabym, że wszystkie książki są lekkie. Na przykład te z Ossolineum nie należą do takowych. Są strasznie prawdziwe, wręcz okrutne i ciężko przez nie przebrnąć. Zwłaszcza przez książki Jany Frey.
    Jak zakładam, przeczytwaszy początek "W ślepym zaułku wolności", będziesz chciała tę powiesć odłożyć. Fktycznie - jest po trosze drastyczna, ale warto ją przeczytać. Tak samo z "Chłód od raju". Twoje, zapewne rozżarzone, że tak powiem, emocje po przeczytaniu tych dwóch książek będą stygnąć przez dłuższy czas - nie będziesz się mogła otrząsnąć.
    A reszta jest w należytym porządku ;) Super stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aha, a książka "Dom na krańcu czasu" jest ciekawa. Nie tak dawno temu ją czytałam, więc wiem. Wiem również to, iż ty wiesz, że ja wiem, że ty o tym wiesz ;)) Czekam na recenzję :) Ciekawa jestem, jak Ci się ta książka spodoba.
    Czytałam także "Dalej niż diabeł mówi obranoc", ale to już kawałek czasu temu. Jednak wiem, że mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać recenzji, wspaniały stosik

    OdpowiedzUsuń
  18. Pałac śmiechu był straszny. Przeczytałam do setnej strony i już nie dotrwałam dalej. Ale kto wie, może Tobie się spodoba? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny stosik, kilka pozycji z chęcią bym podkradła :-)

    OdpowiedzUsuń