niedziela, 29 maja 2011

[70] Jutro przyjdzie większa fala

Autor: Jackie Stevens
Tytuł: Jutro przyjdzie większa fala
Wydawnictwo: Elf
Ilość stron: 124
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Wszystkie książki z tej serii są godne uwagi. Choć mam swoich ulubieńców spokojnie mogę wam polecić całą serię! <3 Książki są lekkie ,krótkie i mają ciekawą fabułę. Te książki czyta się bardzoo szybko. Aż żal ściska serce gdy przewracam tę ostatnią stronę...

''Jutro przyjdzie większa fala''- książka jak dla mnie ma śliczną okładkę. Obrazek w notce nie jest zbyt wyraźny ale w rzeczywistości okładka ma śliczny odcień różu i pięknie komponuje się ze zdjęciem tej młodej i ślicznej dziewczyny :)

Przesłaniem tej książki jest to by pokazać czytelnikom jak przez nasze hobby .a czasem przez lekkomyślność można stracić życie. Zach - bohater książki nie widział nic po za surfingiem. Jego nowa deska wydawała się być ważniejsza od jego dziewczyny. Pewnego dnia na plaży wszyscy surferzy wychodzą na brzeg ,jedynie Zach chce złapać wielką falę. I czym się to kończy? Tragiczną śmiercią... :(

Linda po śmierci swojego chłopaka wyjeżdża do Seattle do swojej siostry Meg. Po roku spędzonym u siostry wraca na Hawaje w swoje rodzinne strony. Choć smutek wciąż tkwi w jej sercu dziewczyna próbuje żyć dalej. Czy jej się to uda? Czy będzie żyła jak normalna nastolatka? Tego dowiecie się czytając tę książkę..polecam!

Opis książki: Linda wraca z Seattle na rodzinne Hawaje. Z jednej strony się cieszy, że znów będzie wśród ludzi, których kocha i zobaczy miejsca, za którymi tęskniła.Z drugiej, obawia się życia tam, gdzie wszystko będzie jej przypominało o tym, co zdarzyło się przed rokiem. Czy potrafi spojrzeć w przyszłość i pokona demony przeszłości?

5/6 

14 komentarzy:

  1. Z pewnością przeczytam jak tylko znajdę czas którego niestety powoli zaczyna mi brakować.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytałam, ale już mało pamiętam. ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, nie przeczytam. Wyłabym na niej na pewno:)
    Pozdrawiam i dzięki za dodanie do linków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dosyć dawno kila części tej serii. Najbardziej zapamiętałam właśnie tę książkę. Myślę, że teraz podchodziłabym do niej trochę bardziej sceptycznie,więc nie będę czytać jeszcze raz. Tylko sobie powspominam, bo całą akcję pamiętam zadziwiająco dobrze. Zapraszam do mnie[w-krainie-andersena.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś byłam zafascynowana tą serią ale mi przeszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ta seria wydaje mi się tak okropnie dziecinna, że ciężko mi się do niej przekonać i chyba nigdy jej nie przeczytam... Będę żyła samymi recenzjami ;)

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Znów powróciłam do tej serii i choć nie widziałam akurat tej książki w bibliotece, to z chęcią bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Też lubie książki z tej serii.
    Widze że na tym blogu znalazłam pokrewną dusze co do książek. A ja przejżałam poprzednie twoje posty i mam zamiar przeczytac serię ,,Błękitnokrwiści''

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubiłam książki z tej serii jako nastolatka - teraz już z nich wyrosłam, ale mam jakiś sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi ciekawie, może jak gdzieś znajdę w bibliotece to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się bardzo z 'niedopisanie'. Tyle, że nie co do książek z TEJ serii, bo jej nie znałam, ale to tego typu serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam nn na [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  13. No i mam mieszane uczucia, coraz więcej jest recenzji tych ksiażek.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Przesłaniem tej książki jest to by pokazać czytelnikom jak przez nasze hobby .a czasem przez lekkomyślność można stracić życie" - to zdanie mnie zachęciło. Oczywiście książkę poszukam :))

    P.S Przepraszam, że tak rzadko komentowałam Ci notki... :(

    OdpowiedzUsuń