środa, 25 maja 2011

[69] Dziewczyna w Mieście Aniołów

Autor: Cathy Yardley
Tytuł: Dziewczyna w Mieście Aniołów
Wydawnictwo: Axel Springer Polska
Ilość stron: 256
Czas czytania: 3 dni

Moja opinia: Za książkę długo nie mogłam się zabrać. Choć ocena mojej przyjaciółki była zachwycająca, mnie to jakoś nie przekonywało. A teraz wydaje mi się ,że byłam głupia. Ponieważ ta książka zasługuje na chwilę uwagi.

''Dziewczyna w Mieście Aniołów''- książka może i jest dla tych troszkę starszych, ale mnie to nie zraziło. Czytając tę powieść ,wciąż wydawało mi się jak bym czytała ''Dziennik Bridget Jones'. Taki sam lekki ,nie skomplikowany język. Fabuła pełna humoru. Świetnie dobrani bohaterowie. Myślę ,że książka idealnie nadaje się na wiosenno/letnie wieczory.

Głównym przekazaniem książki jest to ,że nie warto zmieniać się na gorsze pod wpływem przyjaciół. Choć odgrywają oni ważną rolę w naszym życiu, warto się czasem zastanowić czy prowadzą na we właściwym kierunku. I czy nie kierujemy się na złą drogę. A przynajmniej ja tak wywnioskowałam, kończąc tę powieść. :)

Jedynym minusem książki jak dla mnie są zbyt częste sceny ''nie dla dzieci'' :P No..ale może niektórym to nie przeszkadza :D
Komu polecam książkę? Głównie osobą lubiącym powieści o nieskomplikowanej i pełnej humoru fabule.Myślę ,że czytając tę książkę nie stracicie czasu i będziecie zadowoleni. :)

Główna bohaterka Sara wyjeżdża do Los Angeles gdzie wprowadza się do nowego mieszkania i rozpoczyna nowe życie. Jej narzeczony Benjamin ma się do niej wprowadzić za kilka miesięcy. Jednak z biegiem czasu okazuje się ,że mieszka z inną dziewczyną i Sara zrywa zaręczyny. Wprowadza się do niej szalona współlokatorka Martika. Prubóje zrobić z Sary imprezowiczkę i pokazuje jej prawdzie oblicze L.A. :) Choć sama ma nie do końca poukładane życie. Zachodzi w niespodziewaną ciążę i po 12 latach postanawia wrócić do domu. ( gdy była nastolatką uciekła z domu ). A jak potoczą się losy bohaterów? Tego dowiecie się jedynie wtedy ,gdy przeczytacie książkę Polecam!


Opis książki: Zdarzyło Ci się przenieść do wielkiego, nieznanego miasta dla faceta, który nie był tego wart? Sara Walter to zrobiła. Wyjechała do Los Angeles i zmieniła całe swoje życie, licząc na to, że zamieszka ze swoim narzeczonym. Ale on gra na zwłokę. Doprowadza do ostateczności, szukając życiowej stabilizacji Sara wpada w furie i zrywa z nim. Nieoczekiwanie zostaje na lodzie: bez narzeczonego, bez pracy i bez pomysłu, co robią dalej.

5/6

12 komentarzy:

  1. No nie wiem, czy by mi się spodobała. Szczególnie te sceny dla dorosłych... Nie no, takich rzeczy nie lubię.

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chętnie przeczytam, choć opis mnie nie bardzo przekonuje, to Twoja recenzja sprawia, że mam ochotę pobiec do biblioteki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czuję się zbytnio przekonana do tej pozycji... Myślę, że nie przeczytam, chyba że kiedyś ją zobaczę w bibliotece czy u koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem, może jeśli znajdę w bibliotece.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, ale mnie jakoś nie zachęca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli gdzieś na nią trafię, to na pewno przeczytam, jednak nie będę jej szukać na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  7. może kiedyś przeczytam jak gdzieś ją spotkam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej nie dla mnie, chociaż zachęcająca ocena.

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja zachęcająca, opis nawet też więc chyba ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się ciekawa książka. ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem, nie wiem,jeżeli spotkam w bibliotece to zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wlasnie kupilam .... za 4zl. przeczytam

    OdpowiedzUsuń