środa, 18 maja 2011

[67] Wojna Czarownic tom1 - Klan Wilczycy

Autor: Maite Carranze
Tytuł: Klan Wilczycy
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 382
Czas czytania: 3 dni
Seria/Tom: Wojna Czarownic tom. 1

Moja opinia: Tym razem zacznę może od wydawnictwa. ''Jaguar'' wydawnictwo znane zapewne wielu osobom. Mi na przykład jest ono znane przez serię ,którą nie dawno czytałam ''Błękitnokrwiści''. Od tamtej pory szczerze polubiłam owe wydawnictwo. Większość z was, czytających kupując książki zwraca uwagę na wydawnictwo. Inni zaś nigdy nie zwracają na to uwagi. Muszę przyznać, że jak dotąd nie przywiązywałam do tego żadnej wagi. Ale chyba powinnam zacząć. :) Bo nawet jeśli ktoś kiedyś zapyta mnie
-Jakie lubisz najbardziej wydawnictwo?
Sama nie będę potrafiła odpowiedzieć..

A teraz przejdźmy do rzeczy. Powieść ''Klan Wilczycy'' jest bardzo ciekawą i wciągającą książką. Przy książce można się zrelaksować i zupełnie zapomnieć o rzeczywistości. Jak dla mnie świetna ,trochę tajemnicza powieść na nudne wieczory. Mi osobiście bardzo się podobała i z chęcią zapoznam się z kolejnym tomem. :)

''Klan Wilczycy''- na książkę polowałam już od dłuższego czasu. Jednak w bibliotece wciąż widziałam 2 lub 3 część. A z reguły lubię rozpoczynać serię od pierwszego tomu. No i w końcu udało mi się dorwać 1 część. Byłam zachwycona :) Gdy zaczynałam czytać wiedziałam ,że ta powieść na pewno będzie fantastyczna! I ani trochę się nie pomyliłam. Gorąco polecam książkę miłośnikom książek w ,którcyh możecie znaleść przygodę, tajemnice i wiele więcej!

Główną bohaterką jest Anaid ,która nie dość ,że jest brzydka to na dodatek nie potrafi czarować. Co dzień zmaga się z problemami w szkole itp. Ale pewnego dnia znika jej matka Selene i ona za wszelką cenę musi ją odnaleźć Jednak znowu pojawiają się problemy... poznaje Klan Wilczycy.. poznaje czary!

Cóż nie chciałam bym dużo pisać o tej książce, ponieważ zdradzę za dużo szczegółów. W książce wciąż dzieje się coraz więcej rzeczy. I bieg zdarzeń nabiera szybkiego tempa. Gwarantuję wszystkim ,że nie będziecie się przy niej nudzić :)


Opis książki: Od niepamiętnych czasów białe czarownice z klanów Omar żyją, ukrywając się przed okrutnymi czarownicami Odish. Czekają cierpliwie, by wypełniło się proroctwo. Wszystko wskazuje na to, że wybranka, która ma zakończyć konflikt, jest rudowłosa Selene z Klanu Wilczycy. Gdy kobieta, porzuciwszy nastoletnią córkę, znika, nikt nie ma wątpliwości ekscentryczna czarodziejka opowiedziała się po stronie mroku.

5.5/6

18 komentarzy:

  1. hmm... z twojej recenzji wynika że ciekawe. Jeżeli tylko znajdę w bibliotece to napewno przecztam;)

    zajrzysz do mnie?

    http://mojerecenzjeksiazek.blogspot.com/

    z góry dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam chęci to przeczytać ;)

    A co do wydawnictw... rzadko zwracam uwagę na nie. W każdym znajdzie się coś co bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię pisać recenzji książek, któeych nie da się zrecenzjować bo za dużo by się zdradziło :) A jeśli chodzi o samą książkę, może kiedyś przczytam, ale narazie mnie nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  4. To właśnie problem jak się recenzuje, że nie można zbyt wiele zdradzić, ale i tak fajnie piszesz. Jaguara też kojarzę z serii Błękitnokrwiści, ale osobiście nie zwracam uwagi na wydawnictwo. Czasem tylko zauważam jakieś podobieństwa w wydaniu to wiadomo, że to samo wydawnictwo, ale tak to nie. Jeśli chodzi o książkę którą nam opisałaś, to jeśli mam być szczera, to jeśli przeczytam to nie za prędko...
    Mam tyle książek w planach więc nie wiem kiedy znajdę czas na tę, a jak dotąd w bibliotece jej nie widziałam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nieco słyszałam o tej książce i jestem jej bardzo ciekawa. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tak, recenzje, w których trzeba bardzo pilnować, by nie powiedzieć zbyt wiele i nie zdradzić żadnej tajemnicy są trudne do napisania ;) Twoja jednak bardzo mnie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm . nie jestem miłośniczką fantastyki ,ale bardzo przekonałaś mnie chyba by czytać magiczne książki :) może wkrótce jakąś wypożyczę .Jedyną książką o magii przeczytałam to ''LAUREL'' :)
    dzięki za powiadomienie o nn na ksiazkomaniaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. MOŻE kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie wiem może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  10. może bym przeczytała, gdyby nie fakt, że ostatnimi czasy znalazłam kilka ciekawych książek fantasty i muszę zacząć je ograniczać, bo nic innego nie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  12. Chce przeczytać od baaardzo dawna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria mi się podobała, ale początek był strasznie przewidywalny i taki... napuszony (?) ^-^'

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie nowa recenzja zapraszam -> ksiazkomaniaa.blog.onet.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotykałam się z nią nieraz ale nadal jakoś mnie nie ciągnie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytam na pewno, bo lubię książki tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta książka wydaje mi się inna od tych jakich dużo teraz na rynku, a więc poszukam

    OdpowiedzUsuń