wtorek, 10 maja 2011

[65] Oszaleć ze strachu

Autor: Jana Frey
Tytuł: Oszaleć ze strachu
Wydawnictwo: Ossolineum
Ilość stron: 149
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Po ostatniej niezbyt dobrej powieści z tego wydawnictwa postanowiłam spróbować jeszcze raz szczęścia. W bibliotece jest pełno książek z wydawnictwa OSSOLINEUM padło na ''oszaleć ze strachu'' ponieważ ona jako pierwsza wpadła w moje ręce.

Wydawnictwo Ossolineum cieszy się ogromną ilością czytelników. Niektórzy nawet są fanami :D Ja hm.. jestem po środku. Przeczytałam już 3 książki i jestem po środku. Tak po prostu.  

''Oszaleć ze strachu''- ta książka trafiła w moje ręce zupełnie przypadkowo. Zaczęłam czytać i.. nie mogłam się oderwać. Historia głównej bohaterki Nory bardzo mnie wciągnęła. Książka jest krótka i lekka. Szybko się ją czyta. Natomiast osobiście zmieniłam bym zakończenie ten powieści. Moim zdaniem zostało ono mało rozwinięte. Polecam ją szczególnie osobą ,które nie boją się łez. No może nie wszystkich ona aż tak poruszy ale na pewno poruszy wasze serca! 

Główna bohaterka Nora ma już 16 lat. Codziennie rano budzi się z lękiem przed śmiercią. Wciąż ,że i ona może zachorować co wiąże się ze śmiercią. Pewnego dnia jest tak zdesperowana ,że chce popełnić samobójstwo. Ląduje w oddziale dla młodzieży. Jest tam aż 6 miesięcy.Ale czy pokona swoje lęki? Tego dowiecie się czytając książkę! Polecam!


Opis książki: Każdego dnia Nora na nowo rozpoczyna swoją walkę. Tęskni za tym, żeby bawić się, kochać i snuć plany na przyszłość, ale się boi. Strach wkradł się w jej życie i nie chce odejść. Panika atakuje ją coraz częściej, aż w końcu Nora rezygnuje z dalszej walki. Dopiero wtedy, gdy jest już niemal za późno,

5/6 

20 komentarzy:

  1. Brzmi całkiem intrygująco... Jak kiedyś na nią trafię to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ale chyba wyrosłam z takich książek... Ale może się jeszcze przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie
    może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że autorka pisze świetne książki. A może być ciekawie, bo o osobach chcących popełnić samobójstwo nie czytałam (jeszcze).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka jest na oparta na faktach? Zazwyczaj ta autorka ma książki prawdziwe książki "z życia wzięte", więc pewnie tak. Muszę poszukać, ale wątpię, żebym ją szybko otrzymała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu poluję na książki z teh serii, może trafię na tą książkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa recenzja u-czekoladowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poluję na nią. Kiedyś wreszcie ją upoluję xd

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki z Ossolineum są bardzo życiowe, ale nie zawsze potrafią tak samo zaciekawić. Akurat tej nie czytałam, ale postaram się jej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą książkę w bibliotece zastanawiałam się czy jej nie przeczytać ;P Po Twojej recenzji postaram się ją odnaleźć wśród tych wszystkich tomiszy i przeczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to jedna z tych poważnych książek :). Temat niemałej wagi, ale raczej nie sięgnę :).

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niegdyś zakochana w jej książkach, teraz podchodzę odrobinę sceptycznie. Chyba jednak wolę coś "mocniejszego". No, aczkolwiek tą z pewnością przeczytam, bo mimo wszystko autorka pisze genialnie, a że nie ma zbyt wielu szczegółów, to inna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się fajna przeczytam jak będę miała okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam ją i przyznam, że mi się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat z pewnością poważniejszy, na pewno przeczytam jak tylko znajdę czas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  17. może przeczytam
    mój nowy blog z recenzjami książek
    http://mojerecenzjeksiazek.blogspot.com/
    zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna książka, sama ją czytałam :) polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń