wtorek, 3 maja 2011

[63] Tunele

Autor: Roderick Gordonn ,Brian Williams
Tytuł: Tunele
Wydawnictwo: Wilga
Ilość stron: 496
Czas czytania: 4/5 dni

Moja opinia: Zacznę od tego ,że długo po przeczytaniu książki nie mogłam zabrać się za pisanie recenzji. Zupełnie nie wiem dlaczego. Drugą rzeczą o której chciałam tutaj wspomnieć jest to ,że tak długo czytałam książkę ze względów szkolnych. Ale już nie długo wakacje i jestem pewna ,że będę czytała więcej książek ,gdyż będę miała więcej czasu. 

''Tunele'' jest to chyba znany tytuł każdemu  Co chwilę widać recenzje na temat tej książki. I to właśnie wasze recenzje zachęciły mnie do tego by przeczytać tę książkę. Gdy zaczynałam czytać książkę miałam nadzieję ,że owy napis na okładce ''NOWY BESTSELLER..'' mnie nie zawiedzie. I rzeczywiście nie zawiodłam się. Książka jest magiczna i pełna przygód. Może właśnie nie którzy z was przyporządkują sobie to do Harr'ego?

Powieść ''Tunele'' niesamowicie mnie wciągnęłam. Byłam w wirze pełnym przygód. Z każdą kolejną kartką książka stawała się coraz ciekawsza. Język jest bardzo prosty,a bohaterowie cudni. Proszę się od razu nie zrażać z powodu prawie 500 stron. To w niczym nie przeszkadza. Jeśli zaczniecie czytać ilość stron nie będzie miała znaczenia. Przygody głównego bohatera nie zostały do końca wyjaśnione w tej części więc z miłą chęcią sięgnę po następną. 

Głównym bohaterem książki jest czternastoletni chłopiec Will. Jego pasją jest archeologia ,którą odziedziczył po ojcu. Uwielbia razem z nim kopać nowe tunele i wydobywać różne stare przedmioty ,które dla takiego chłopca mają dużą wartość.Chłopak zaraża tą pasją też swojego przyjaciele Chestera i razem z nim wyrusza pod ziemię. Pewnego dnia w nikomu niewiadomy sposób ojciec Willa bez śladu zaginął. Will wraz z przyjacielem chce odnaleźść ojca. Chłopcy odkrywają tunel ,który ich zaprowadzi bardzo głęboko pod ziemię. Dokąd zaprowadzi ich tunel? I jak potczą się losy Willa? Odpowiedź na to pytanie poznacie po przeczytaniu książki. GORĄCO POLECAM!!! 


Opis książki: Głównym bohaterem książki jest czternastoletni chłopiec - Will Burrows, który wraz ze swoją rodziną mieszka w małym miasteczku Highfield pod Londynem. Gdy jego tata, z którym łączy go pasja do archeologii i wykopalisk, znika w gęstej sieci tuneli, Will wyrusza w niebezpieczną i ekscytującą podróż do podziemnego świata, aby mu pomóc.

6/6

19 komentarzy:

  1. Niedawno pisałam recenzję tej książki :) Jest dobra, ale niekonieczna. Czasami trochę mnie nudziła, ale 2 część już w drodze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz rację, na blogach roi się od recenzji tej pozycji, jednak mnie to nie przekonuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba nie słyszałam i nie czytałam nigdzie o tej książce. wydaje się być nawet ciekawa więc pewnie w przyszłości po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Na książkę poluje od dawna... No nawet... Ale niestety los mi nie chce tego ułatwić i książki jeszcze nie miałam w rękach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wszędzie mówię, że to przeczytam, więc u Cibie też : z pewnością przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam
    ale nie podobała mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś słyszałam, ale raczej nie przeczytam. Wtedy mnie nie ciągnęło, to wątpię, że coś się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją w planach i z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej książce czytałam już nie raz. Mam na nią ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak, zdążyłam jeszcze przeczytać książkę i napisać nową recenzję. ;D [u-czekoladowej]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać :D A tak, tak, mam to u siebie na półeczce (co prawda wypożyczone, ale jest :D).

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam - też mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam kilka recenzji tej książki, ale jakoś mnie do niej nie zachęciły. Kiedyś może bym przeczytała, ale teraz w to wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Seria jest świetna i strach się bać czym autorzy nas jeszcze zaskoczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej przeczytam, bo widziałam tą serię w bibiliotece. ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie czytałam ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo rzeczy jest podobnych do "Kod chaosu", która mi się podobała więc tym bardziej mam ochotę przeczytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń