środa, 27 kwietnia 2011

[60] Stosik

Aby powiększyć zdjęcie naciśnij klik :)
Hejka!
Wow! I mamy kolejny stosik! Ale ten czas płynie ...
No dobra może zacznę od tego ,że nie udało mi się przeczytać wszystkich książek z poprzedniego stosiku. I jestem bardzo smutna. Tak właśnie działają biblioteki, czas trzymania książek się kończy i czy chcesz czy nie musisz jest oddać a tymi nieszczęśnikami były: 
Tysiąc kulek
Ślicznotka
Kiedy piorun uderza
Teraz kończę już Tunele i będę czytała książki z nowego stosiku.  Recenzja Tuneli na pewno pojawi się na blogu. 
Przejdźmy do teraźniejszości..tym razem stosik zawiera 13 książek. Mam postanowienie ,że przeczytam wszystkie książki. Trzymajcie kciuki :)

Od góry:
1. Czasem złoto też się świeci -  Natalie Fields
2. Suma wszystkich smutków - Jackie Stevans
3. Orchidee też się śmieją - Patricia Marvell 
 4. Gorzej być nie może - Katherine Parker
5. Złodziej pioruna - Rick Riordan 
6. Dzikie kury na wycieczce - Cornelia Funke
7. Poczwarka - Dorota Terakowska
8. Dziewczyna w Mieście Aniołów - Cathy Yardley
9.  Prosto z mostu - Jane Green 
10. Dziennik Bridget Jones - Helen Fielding
11. Oszaleć ze strachu - Jana Frey
12. Kwiat pustyni - Waris Dirie/Cathleen Miller
13. Klan wilczycy - Maite Carranze 


No więc tak prezentuje się owy stosik. Na koniec kilka fotek.
( wiem ,że nie są rewelacyjne ale zawsze coś ) 


17 komentarzy:

  1. Czytałam 'Dzikie kury...', reszta stosiku pozostaje dla mnie tajemnicą ;) Żałuję, że nie zdążyłaś przeczytać 'Kiedy piorun uderza'. Jeśli jeszcze będziesz miała okazję, to przeczytaj, bo warto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele z nich czytałam, a "Kiedy uderza piorun" przeczytaj sb kiedyś. Czytałam całą serię i bardzo polecam. xd

    U mnie w bibliotece na szczęscie jestem znana jako stała czytelniczka i nie muszę szybko oddawać książek, ale i tak oddaję, bo (chyba) dosyć szybki je czytam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy z całego stosu (moim zdaniem) jest złodziej pioruna. Uwielbiam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, co powiesz na złodzieja pioruna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący stosik niestety z żadną książką nie miałam okazji się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka pozycje chętnie bym podebrała, tym m.in. poczwarkę i kwiat pustyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam nn na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, jak spodobają Ci się "Złodziej pioruna" (podobno super, ale nie miałam jeszcze okazji przeczytać) oraz "Klan wilczycy" (jak dla mnie strasznie naiwne...). Pozostałych książek nie znam, ale z chęcią przeczytam opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja absolutnie nie jestem odpowiedzialna za to, że zniknęło Ci kilka pozycji. Piękny stos, a Dziennik Bridget już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Oszaleć ze strachu".

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh... Stosik nie jest ani ładny, ani brzydki...
    Bo..
    Jest CUDNY! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka czytałam, kilku jestem ciekawa, a więc czekam na recenzje i miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że spodoba Ci się "Poczwarka" - to świetna, ale niecodzienna lektura ;) Miłego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zazdroszczę Ci "Kwiat Pustyni" i "Złodziej Pioruna", bo już od dawna chce je przeczytać. :) A stosik imponujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem jak u was w bibliotece każą wypożyczać aż tyle książek u nas można najwyżej 4 ale jak ktoś dobrze oddaje to może 6. JA zazwyczaj biorę po 5

    OdpowiedzUsuń