poniedziałek, 25 kwietnia 2011

[59] Błękitnokrwiści: Objawienie (3 tom)

Autor: Melissa De La Cruz
Tytuł: Objawienie
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 304
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Cała seria Pani Melissy cieszy się dużą ilością czytelników. Większość polubiła tę serię ,inna znów część osób nie przepada za tą serią. Ja jestem w tej pierwszej grupie. Bardzo polubiłam, a wręcz pokochałam bohaterów owych książek. Z każdym kolejnym tomem jest więcej niewyjaśnionych zagadek i każda kolejną książka jest napisana z większymi i mocniejszymi emocjami. 

''Objawienie'' to już trzeci tom ,który trafił do moich rąk. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Ta seria jest lekka i przyjemna w czytaniu. Okładki bardzo oryginalne. Duża czcionka.. Cóż po prostu nic więcej jak tylko zabrać się za czytanie. Jeśli ktoś tego nie zrobił to z całego serca polecam! A jeśli ktoś już przeczytał chociaż 1 tom to czytajcie dalej! Daję słowo ,że każda kolejna część będzie wam się podobać jeszcze bardziej :)

W trzecim tomie Błękitnokrwistych będzie się bardzo dużo działo. Na początku Schuyler zostaje zaadoptowana i musi zamieszkać w domu Charlesa Forcea wraz z Mimi i Jackiem ,którego darzy miłością. Jej dziadek w tym czasie wyjeżdża do Brazylii.
Schuyler musi wybrać Jack czy Oliver?! Zupełnie nie wie co ma zrobić. Oliver jest jej najlepszym przyjacielem a zarazem jej familiatem ,natomiast Jack .. hm to chłopak ,którego Schuyler kocha i jej miłość jest odwzajemniona. W tej części Jack chce przerwać odnowienie więzi se swoją siostrą bliźniaczką Mimi. Ale czy uda się? Dylan ,który został oskarżony o morderstwo kilku ludzi okazuje się całkowicie niewinny. Jest na odwyku i niczego nie pamięta. Nawet swojej ukochanej Bliss. Więc kto ich wszystkich zabił? Kto stoi za morderstwem? Czy srebrnokrwiści znowu zaatakują? Schyuler dowiaduje się ,że prawdopodobnie jej dziadek popadł w kłopoty. Dziewczyna jedzie mu na ratunek! Jak to wszystko się skończy? I co wydarzy się w Rio de Janerio? Tego i o wiele więcej dowiecie się czytając ksiązką! POLECAM :)


Opis książki: Trzeci tom bestsellerowej serii amerykańskiej pisarki i dziennikarki, Melissy de la Cruz, kontynuacja „Błękitnokrwistych” oraz „Maskarady”.
Nic nie jest takie, jak wydaje się na pierwszy rzut oka… Schuyler Van Alen jest błękitnokrwistą. Albo w jej żyłach płynie krew Lucyfera. Więzi łączącej Jacka i Mimi, dwa anioły zagłady, nie da się rozerwać. Ale, być może, ktoś będzie w stanie to zrobić… Uwikłana w niebezpieczny romans z Jackiem, Schuyler cierpi męki, mieszkając pod jednym dachem z mężczyzną, który nie jest jej przeznaczony i kobietą, która z całego serca jej nienawidzi – i która zrobi wszystko, by pozbyć się rywalki. Zakochana w Dylanie Bliss za wszelką cenę stara się kryć oskarżonego o morderstwa chłopaka. Ale czy ona sama jest świadoma własnych intencji?
Piekło nigdy jeszcze nie znalazło się tak blisko ziemi… Ten, który kiedyś stał na czele zastępów Pana, szykuje swój wielki powrót. Lucyfer, Gwiazda Zaranna, Władca Marionetek. Kto z błękitnokrwistych jest tylko bezwolną lalką w wojennym teatrze?
Klucz do otchłani znajduje się w Corcovado, w Rio de Janeiro. To tam zbiera się konklawe, by w cieniu posągu Zbawiciela debatować o przyszłości rasy. I tam dojdzie do największej zdrady w historii błękitnokrwistych – aktu niewyobrażalnego okrucieństwa, który na nowo zdefiniuje siły biorące udział w trwającym od zarania dziejów konflikcie.

6/6 

16 komentarzy:

  1. może wypożyczę, lecz najpierw zapoznam się z cześcią pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła część, chociaż jak dotąd moją ulubiona pozostaje tom 4 "Dziedzictwo". ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak na razie czytałam tylko pierwszą część. Coś czuję, że muszę nadrobić zaległości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narazie przeczytałam tylko 1 tom

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeci tom bardzo mi się podobał :D Zakończenie trochę mi nie podpasowało, ale i tak może być :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno z każdą książką seria staje się coraz lepsza. Widziałam ją u mnie w bibliotece i koniecznie muszę wypożyczyć.
    Twoja recenzja jest jak najbardziej zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę się podpisać pod opinią: po przebrnięciu przez "jedynkę" robi się coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadrobiłam drugi tom i póki mam wolne, zabiorę się za trzeci, czyli właśnie ten xD Robi się coraz ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest o wampirach i tym podobnych, a więc nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam same dobre opinie o tej serii, ale jakoś nie mogłam się za nią do tej pory zabrać;) Będę musiała się wybrac do przyjaciółki i pożyczyć od niej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba już mówiłam, że muszę przeczytać ;] Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze pierw przeczytać pierwszą część ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno przeczytam o ile uporam się z tą nieszczęsną maturą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś spróbuje, ale na razie jakoś do mnie nie przemawia ta seria. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpierw muszę przeczytać "Maskaradę", która, póki co, do mnie nie dotarła xd

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam tom 3 a teraz poszukuję w biblio 4 ;)
    Zgadzam się, że z każdą książką seria robi się lepsza. Ciekawi mnie finał tej historii.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń