sobota, 16 kwietnia 2011

[55] Moja babcia ma chłopaka

Autor: Katherine Parker
Tytuł: Moja babcia ma chłopaka
Wydawnictwo: Elf
Ilość stron: 126
Czas czytania 1 dzień

Moja opinia: Po przeczytaniu ''Jak pies z kotem'' od razu zabrałam się za czytanie drugiej książki z tej serii, która również znajduje się w stosiku. Byłam zachwycona. Te książki mają w sobie to coś. Niby są krótkie, ale ich przekaz jest taki naturalny. A wracając do ''Moja babcia ma chłopaka'' to książka jest napisana łatwym językiem. Jest taka krótka że wystarczy godzinka na jej przeczytanie. Można się przy niej odprężyć i nie trzeba zbytnio główkować jak przy niektórych powieściach. Myślę ,że książki z tej serii spodobają się nie jednej nastolatce. ( Głownie zwracam się do nastolatek ,gdyż w książkach są bardziej pokazane problemy miłosne jak i z rodziną). Hmm.. co by tu dodać ,może po prostu POLECAM :}

Główną bohaterką jest Tabago uważa ,że ma beznadziejne imię zresztą jak reszta jej rodzeństwa. Myśli o swojej rodzinie jak o ludziach ,którzy są całkowicie zwariowani. Gdy 6 miesięcy temu przyprowadziła swojego chłopaka on czym prędzej uciekł z tego domu. Tabago boi się popełnić ten sam błąd. Na dodatek jej babcia przyprowadza do domu swojego chłopaka. W końcu po rozmowie z dziewczyną swojego brata zaprasza Cliva do swojego domu. Jak zakończy się spotkanie? Czy jej chłopak również ucieknie? Kim okaże się chłopak jej babci? Tego dowiecie się czytając książkę ! :}

Opis książki: Tobago po utracie Collina, jej byłego chłopaka nie chce popełnić tego samego błędu. A mianowicie zaprosić Clivie, jej obecną sympatię do zwariowanego domu, w którym mieszka i przedstawić mu pomyloną rodzinę. Jednak czas mija i wypadałoby zapoznać go z jej bliskim społeczeństwem jakim jest rodzina. Tobago radzi się dziewczyny brata i wpada na pomysł. Czy Clivie potraktują ją jak Collin, czy może udowodni, że miłość przezwycięża wszystko?

5/6

13 komentarzy:

  1. ech.. ja już chyba z takich książek "wyrosłam".

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś, ale dawno to już było. Chyba nawet mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sobie pożyczyłam i przeczytałam tylko pierwszy rozdział, po czym oddałam. Chyba muszę do niej powrócić, skoro Ci się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam. W sam raz na pochmurny dzień. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba tez jestem za stara...

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś, gdy będę się bardzo nudzić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej książki chyba nie było w mojej bibliotece, bo na pewno bym ją zapamiętała, tak więc jej nie czytałam. Mimo mojego wieku chętnie bym wróciła do tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się ciekawa, choć może jestem już trochę za stara na takie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak wcześniej wspominałam w bibliotece znajduję się dwie książki i jak na złość tej akurat też nie ma.Może kiedyś gdzieś znajdę.

    Ps.Zapraszam nn na nika-poleca.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. To moja ulubiona książka z całej serii. Bardzo zabawna. Szczególnie końcówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. książka nie dla mnie, ale fajny tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba już z takich wyrosłam.

    OdpowiedzUsuń