czwartek, 14 kwietnia 2011

[54] Jak pies z kotem

Autor: Patsy Brooks 
Tytuł: Jak pies z kotem
Wydawnictwo: Elf
Ilość stron: 126
Czas czytania: 1 dzień 

Moja opinia: Już dość dawno temu przeczytałam jedną książkę z serii ,,Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty. Jakoś nie błam z niej do końca zadowolona. Była taka nijaka. I może po prostu nie trafiłam na tą właściwą. 

Książka ,,Jak pies z kotem'' była jednym słowem mówiąc: świetna. Pełno w niej humoru i nawet taka trochę z życia wzięta. Po nieudanej przeczytanej kiedyś książce z tej serii dałam jej kolejną szansę. W ogóle się nie zawiodłam. Akurat ta książka mnie zachwyciła. Po mimo małej ilość stron książka jest godna uwagi. O taka na króciutki relax na kanapie ze szklanką soku.

Główną bohaterką jest Miranda ,ma ona chłopaka z którym z na się od kołyski. Pewnego dnia ich przyjaźń przeradza się w miłość. Są uznawani za najlepszą parę w szkole. Jednak Miranda uważa ,że jej chłopak prawi jej za mało komplementów. Nie musi się o nią starać po prostu dla niego to oczywiste ,że jest jego dziewczyną itp Miranda radzi się koleżanki. Ta wymyśla plan w wzbudzić w chłopaku głównej bohaterki zazdrość. Na kandydata pada chłopak ,który jest jego wrogiem. Czy jej chłopak zacznie ją doceniać? Czy choć trochę się zmieni? Gorącooo polecam :)


Opis książki: Miranda i Phil znają się od dziecka. Są też parą. Phil dostaje się do szkolnej drużyny koszykówki. Miranda, zirytowana tym, że chłopak poświęca jej teraz za mało uwagi, postanawia wzbudzić w nim zazdrość... 

 5/6

16 komentarzy:

  1. polecam Fajtłapa na bezdrożach miłości (o chłopaku który marzył o miłości, trochę zboczone) oraz Echa miłości (Anna która jest zakochana w Feliksie zrywa z nim ponieważ jest za bardzo lojalna wobec rodziny)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy>> Już kiedyś chciałam przeczytać ''Fajtłapę...'' Ale jakoś nigdy nie mogę znaleźć dla tej powieści czasu. A co do drugiej książki to nie słyszałam o niej. Ale dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba odpuszczę sobie tę lekturę...

    OdpowiedzUsuń
  4. w gminnej bibliotece jest pełno tych książek, ale tej chyba akurat nie ma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu też zaczytywałam się w tej serii. całkiem nie złe książki do niej dobierali, trzeba im to przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem może jedną mam na półce z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukam, bo u mnie w jednej bibliotece jest mnóstwo książek z tej własnie serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie brakuje mi książek do czytania, a to taka lekturka typu 'jak się trafi, to przeczytam" xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś czytywałam książki z tej serii jednak teraz czuję że już z tego wyrosłam ;). Mimo że książkę oceniasz wysoko, zachęcasz także do przeczytania, ja raczej po nią nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś pochłaniałam te książki ekspresowo, a kiedy zabrakło ich w bibliotece - zapomniałam o nich. Ale rzeczywiście są warte uwagi, a ta szczególnie, bo doskonale ją pamiętam, a to musi o czymś świadczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W bibliotece są dwie książki z tej serii lecz akurat tej nie ma ale może znajdę gdzieś i tę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się zdaje, że jest to typowa książka o miłości nastolatków a takowe jakoś ostatnio mnie znudziły. Ale jak zobaczę ją w bibliotece to może się jednak skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja siostra dostała to w nagrodę z jakiegoś konkursu, więc od razu przeczytałam ^^ bywały lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba trochę zbyt romansowate jak na mój gust, ale nie zaszkodzi się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. E... y... jakbym była młodsza, to bym przeczytała. Teraz, to już chyba mi się takie rzeczy nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, mi też się podobała ta książka :) zgadzam się, idealna na chwilę relaksu na kanapie , przy dobrej herbacie i paczce ciastek:) A czytałaś "Szkołę, miłość i inne diety" ? Myślę, że warto by było ją zrecenzować, bo jest naprawdę mądra, porusza bardzo ważny temat, dla wszystkich młodych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń